20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 12/13  (Lest 176954 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Premier League 12/13
« Svar #675 på: 30. April 2013, 00:04 »
Jeg gikk glipp av Liverpool kampen, men etter det en kompis av meg sier, så forvsaret vårt ganske bedritent ut. Jeg håper at de nå tar seg selv i nakke og fikser biffen i de to neste kampene. For dette ser ikke bra ut i hele tatt. Tar vi null poeng i de to neste kampene, så rykker vi ned.

Er ganske sjelven når det gjelder resten av sesongen. Jeg tror det kan holde med 3p mot Qpr, men realistisk så må vi ha 4-6 poeng på de tre neste.

Jeg tror det står mellom Aston Villa, har et vanskelig program igjen, Swansea og OSS!!!!

4p bør holde, men helst så må vi nok vinne de to neste
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #676 på: 30. April 2013, 00:09 »
Klart det er mulig å tenke seg det. Men samtidig er det berre 10 dagar sidan vi rundspelte West Bromwich før pause, og kunne hatt ein komfortabel seier sikra før WBA kom inn igjen i kampen. Med 3 eller 4-0 til pause hadde verken handbrekka til Pardew eller haldninga til spelarane kunne hindra oss i å ta 3 poeng.

Med dei to heimekampane friskt i minne er det lett å komme inn på dei tankerekkene at vi ikkje har levert noko som helst sidan Chelsea-kampen i februar, men vi er ikkje døde enda. Kunstig koma kanskje, men personleg orkar eg ikkje å tenke på Npower før nødvendig.

Vi hadde jo faen meg to veldig hederlige kampar mot Benfica for under ein månad sidan. Vi kan ikkje skjelve skamlaust for QPR då, det må både Pardew og spelarane forstå.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #677 på: 30. April 2013, 00:54 »
Det er ingen tvil om at evnen finnes i laget, men det er den tilsynelatende totale mangelen på vilje som skremmer meg.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #678 på: 30. April 2013, 01:15 »
Wigan:

West Brom - Borte
Swansea - Hjemme
Arsenal - Borte
Aston Villa - Hjemme

Mitt tips er at de klarer å karre til seg 6 poeng, da må vi ha to.

Aston Villa:
Norwich - Borte
Chelsea - Hjemme
Wigan - Borte

Mitt tips er at de karrer til seg 3-4 poeng, da må vi ha ha 4-5 poeng

Newcastle:
West Ham - Borte
QPR - Borte
Arsenal - Hjemme

Jeg tror vi kan få to seire, men realistisk så blir det vel 3-4 poeng i disse kampene.

Sunderland:
Stoke - hjemme
Southampton - hjemme
Tottenham - borte

Her kan de fort få alt mellom 3-6 poeng

Det ser mørkt ut, men vi skal huske på at de to andre dumpekandidatene faktisk møter hverandre i siste match, og heller ikke har igjen verdens enkleste program. Det kan faktisk bli veldig avgjørende for oss.

Sett ut i fra dette tror jeg faktisk det står mellom oss, wigan og aston villa. Jeg tror en seier kan holde, men vi bør helst ta den allerede mot west ham til helgen.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #679 på: 30. April 2013, 03:41 »
Husk at Wigan har tynn stall og skal sjonglere mellom lørdag- og tirsdagskamper i tillegg til å gjøre seg klar for cupfinalen. Jeg tror WBA og Swansea kan spille bra uten press på seg, førstnevnte med et lite håp om å gå forbi Pool. Jeg tror Wigan er klar for nedrykk før siste serierunde.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

panodil

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #680 på: 30. April 2013, 04:00 »
Sånn som jeg ser det har vel egentlig Villa det vanskeligste programmet igjen. Møter Norwich borte. Norwich har ikke tapt hjemme i Premier League i 2013, og har også kniven på strupen, så Chelsea hjemme, og til slutt Wigan borte som da kanskje kan gå forbi Villa på målstreken.

Vi kan faktisk klare oss med å bare slippe inn mindre, slik at vi tar inn det plussmålet til Villa på målforskjellen

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #681 på: 30. April 2013, 06:37 »
Sjå Norwich med eit poeng meir enn oss, taper dei mot Villa er dei også med i nedrykksstriden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #682 på: 30. April 2013, 07:37 »
Viss me ikkje greier ta nok poeng i dei siste 3 kampane so er det jo so enkelt at mi fortenar å rykka ned. Mi viste litt stigande form i januar,februar og mars men ser ein på sesongen totalt sett so er det elendig og det betyr nedrykk i ein liga som PL.
Eg trur me held oss oppe med eit naudskrik og at Ashley må starta oppreinskinga i apparat og tropp med Pardew ut først.

Eg trur Wigan kan ta 6 poeng på sine siste 3. Det betyr at mi må ha minst 1 på våre siste 3 og betre målforskjell.
« Siste redigering: 30. April 2013, 09:00 av lgrinde »

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #683 på: 30. April 2013, 19:24 »

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #684 på: 30. April 2013, 21:20 »
Viss me ikkje greier ta nok poeng i dei siste 3 kampane so er det jo so enkelt at mi fortenar å rykka ned. Mi viste litt stigande form i januar,februar og mars men ser ein på sesongen totalt sett so er det elendig og det betyr nedrykk i ein liga som PL.
Eg trur me held oss oppe med eit naudskrik og at Ashley må starta oppreinskinga i apparat og tropp med Pardew ut først.

Eg trur Wigan kan ta 6 poeng på sine siste 3. Det betyr at mi må ha minst 1 på våre siste 3 og betre målforskjell.

Jeg er jævlig usikker på om 40poeng holder,, tror villa og wigan står med 40 og 38 poeng siste runde og de møter hverandre.. det kan bli surt med wigan sier der og dårligere målforskjell enn villa.

får bare håpe at wigan bruker formye fokus på fa cup finale og taper resten!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #685 på: 01. Mai 2013, 10:55 »

Jeg er jævlig usikker på om 40poeng holder,, tror villa og wigan står med 40 og 38 poeng siste runde og de møter hverandre.. det kan bli surt med wigan sier der og dårligere målforskjell enn villa.

får bare håpe at wigan bruker formye fokus på fa cup finale og taper resten!!

Ja, murphy`s lov gjeld jo til dei grader i denne klubben so eg ser ikkje vekk i frå at me i siste runde rotar det til sjølve og so hadde vore avhengig av Wigan tapar. Dei og Villa spelar i so fall uavgjort ;) Og me går ned. Fantastisk scenario.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #686 på: 01. Mai 2013, 17:43 »
Same old Shearer, always scoring!

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #687 på: 01. Mai 2013, 17:57 »
Håper berre at spillerne skjønner alvoret no og spiller for drakta! Ser Villa-spillerne mot Mackems skikkelig innsats og det var aldri snakk om å gi seg før det stod 6 -1  :iik:
Samme med Wigan mot Tottenham i helga,innsats til dommeren blåste for 90 min!!
Det er dette som mangler hos gutta våre! Det må brettes opp på armene, og forstå hva som er i ferd med å bli ein realitet :sint:

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #688 på: 02. Mai 2013, 15:08 »
Queens Park Rangers skal holde ryddesalg før de gjør comeback i Championship. Og det er ikke bare billig. Manager Harry Redknapp kjører «gratis mot henting» for en rekke av sine best betalte «stjerner». Ønsket er å slippe lønningene til Julio Cesar, Esteban Granero, Jose Bosingwa, Jermaine Jenas og Ji-Sung Park, skriver The Sun.

The Sun, men anyways...  :lol: Haha, Jenas fekk ikkje være der lenge.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #689 på: 02. Mai 2013, 16:55 »
Kunne faktisk tenkt meg Park
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...