20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 12/13  (Lest 178237 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 12/13
« Svar #570 på: 21. April 2013, 23:30 »
Det som nesten provoserer meg mest er at de LFC-folka jeg har på FB tilsynelatende syns dette var storveis. Da Joey Barton klikka og klippa Alonso ned i nedrykkssesongen, var jeg i harnisk. Når Tiote filma mot gud veit hvem det var (husker ikke i farta, var i debutsesongen med sidelinja) skjemtes jeg. Suarez har liksom lov til å gjøre dette - det virker nesten som om de syns det er alle tiders. Det provoserer meg mest av alt. Atpåtil er Suarez serial offender, og gjør slike ting på løpende bånd. Pinlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #571 på: 21. April 2013, 23:42 »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #572 på: 21. April 2013, 23:44 »
Heldigvis er de fleste LFC-"vennene" mine bittelitt mer oppegående, i den grad de kan kalles det.
Synes det er forkastelig, noe det selvsagt er!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #573 på: 21. April 2013, 23:57 »
Altså, det var en idiotisk handling og fortjener karantene og en feit bot. Men ingen er døde, og det er ikke fare for langvarige skader forbundet med et bitt. Enkelte reagerer som om Suarez prøvde å drepe et barn, spesielt journalister her i England.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #574 på: 22. April 2013, 00:01 »
Altså, det var en idiotisk handling og fortjener karantene og en feit bot. Men ingen er døde, og det er ikke fare for langvarige skader forbundet med et bitt. Enkelte reagerer som om Suarez prøvde å drepe et barn, spesielt journalister her i England.

http://www.familieverden.no/Helse/Sikkerhet-og-forstehjelp/Menneskebitt-er-farligst/

I verste fall kan en infeksjon føre til blodforgiftning, og i ekstreme tilfeller dødsfall. Dette skjer heldigvis svært sjelden, men foreldre bør likevel ta forhåndsregler hvis barnet blir bitt av et annet barn.
 ;D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #575 på: 22. April 2013, 00:07 »

http://www.familieverden.no/Helse/Sikkerhet-og-forstehjelp/Menneskebitt-er-farligst/

I verste fall kan en infeksjon føre til blodforgiftning, og i ekstreme tilfeller dødsfall. Dette skjer heldigvis svært sjelden, men foreldre bør likevel ta forhåndsregler hvis barnet blir bitt av et annet barn.
 ;D
Gjemmer seg fort en del skumle saker i mellom tennene til Suarez, så Ivanovic bør få seg noen sprøyter  ;)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #576 på: 22. April 2013, 00:14 »
Absolutt.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #577 på: 22. April 2013, 02:00 »
En av de som faktisk forsvarer spilleren er Joey Barton. Marseille-spilleren mener Liverpool nå må forsvare stjernespilleren sin.

? Gi gutten fred. Suarez er en god fotballspiller. Ja han gjorde noe dumt, og burde ikke bitt en annen spiller. Men dersom han ikke hadde spilt på kanten hele tiden, så ville han ikke vært halvveis så talentfull som han er, skriver han.

Så dersom jeg hadde gått rundt og filmet, slått folk, bitt folk, scora med hånda, og så videre, hadde jeg blitt en dobbelt så god fotballspiller? :P Merkelig at spillere som Messi, Ronaldo, Iniesta og Xavi aldri blir utvist da!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #578 på: 22. April 2013, 03:21 »
what a surprise..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #579 på: 22. April 2013, 08:11 »
En av de som faktisk forsvarer spilleren er Joey Barton. Marseille-spilleren mener Liverpool nå må forsvare stjernespilleren sin.

? Gi gutten fred. Suarez er en god fotballspiller. Ja han gjorde noe dumt, og burde ikke bitt en annen spiller. Men dersom han ikke hadde spilt på kanten hele tiden, så ville han ikke vært halvveis så talentfull som han er, skriver han.

Så dersom jeg hadde gått rundt og filmet, slått folk, bitt folk, scora med hånda, og så videre, hadde jeg blitt en dobbelt så god fotballspiller? :P Merkelig at spillere som Messi, Ronaldo, Iniesta og Xavi aldri blir utvist da!

Frå ein psykopat til ein annan. Suarez bør i allefall ikkje spela meir fotball denne sesongen.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #580 på: 22. April 2013, 08:47 »

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #581 på: 22. April 2013, 10:08 »
Haha. Jepp. "Presedens"... knegg.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #582 på: 22. April 2013, 14:37 »
For my unacceptable behaviour yesterday, the club has fined me today. I have asked the club to donate the money to the Hillsborough Family Support Group for the inconvenience I have created to the Liverpool fans and to Ivanovic.

Er det ikke veldig spesielt å dra Hillsborough inn i dette og "donere" sin egen bot til dem?

Dette er ene og alene credhunting!
« Siste redigering: 22. April 2013, 17:28 av Andy »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #583 på: 22. April 2013, 14:56 »
Det er jo ganske åpenbart at det er PR-folka i liverool som står bak dette. Iditisk opplegg.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #584 på: 22. April 2013, 16:33 »
Hahaha herregud så teit! Hvorfor skal Liverpool alltid bruke Hillsborough for å få sympati fra andre..?