20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 12/13  (Lest 178755 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 12/13
« Svar #465 på: 31. Mars 2013, 15:34 »
Henderson 1-1!

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #466 på: 31. Mars 2013, 15:36 »
Coutinho viser seg som en skikkelig boksåpner. Hatt noen deilige gjennombruddspasninger idag.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 31. Mars 2013, 15:42 »
Wigan, QPR og Reading ned hadde vært heilt greit. Tros det hadde vært moro med Aston Villa ned også. (Som hevn for nedrykket vårt) Mackems er viktig å beholde for derbyet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 31. Mars 2013, 15:46 »
2-1 Liverpool. Klareste straffa i PLs historie.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #469 på: 31. Mars 2013, 15:46 »
Viktigaste Liverpool målet på lenge.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 31. Mars 2013, 15:47 »
Wigan, QPR og Reading ned hadde vært heilt greit. Tros det hadde vært moro med Aston Villa ned også. (Som hevn for nedrykket vårt) Mackems er viktig å beholde for derbyet.

Deres reaksjon da vi rykket ned:

Jeg vil ha Mackems ned på grunn av den enkle grunnen at jeg hater de. Lokalderby eller ei. Og jeg kommer til å feire dersom de rykker ned.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #471 på: 31. Mars 2013, 15:48 »
Så lenge det ikke er oss som rykker ned, så driter jeg litt i hvem det blir. Men ja, Wigan, QPR og Reading hadde vært optimalt!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 31. Mars 2013, 15:51 »

Ser litt bedre ut nå...  ;D

Eriksen: Vil også feire om dei rykker ned, men tyne and wear derbyet er jo dei to største kampane for oss i sesongen.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #473 på: 31. Mars 2013, 16:03 »
Er jo 10x gøyere med Sunderland kamp enn QPR feks, så håper virkelig dem holder seg. Men, begynner ikke akkurat å grine om dem går ned =)

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 31. Mars 2013, 16:23 »
Di Canio på veg til nord-aust for å prate med mackems.  :lol:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #475 på: 31. Mars 2013, 18:02 »
Ikke alle som er fornød med det:

Following the dismissal of Martin O?Neill, I read and hear that one of the favourites for the vacancy is Paolo di Canio. Can I express my dismay that this individual is mentioned as a possibility; Di Canio is a self-confessed fascist and is on record as being an admirer of the dictator, Mussolini [an associate of Adolf Hitler]. Di Canio has also been pictured giving a fascist salute. Given the club?s commitment to anti-racist activities, how can we be associated with such an unsavoury individual?

If the club does appoint this fascist, there is no way that I will ever attend the stadium of light whilst he is charge and I would demand that the money I have already paid for my son and I's season ticket for next season to be refunded. I believe that principle always takes precedence over any other consideration and would be devastated if my club betrayed he memory of the millions who have suffered under the politics of fascism worldwide and, more particularly during the period of fascism in Italy, Germany and Spain in the 1930?s and beyond.

I would hope that the club would issue a public statement disassociating itself form speculation around Di Canio and affirm its commitment to anti-racism/fascism in principle and practice.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #476 på: 31. Mars 2013, 19:01 »
Om sunderland rykker ned hadde jeg faktisk blitt jævlig irritert. Synes virkelig ikke det hadde vært kult om vi fikk et nytt år uten de to mest intense, hatfule og feteste kampene i PL. Tyne?Wear derbyet er jo essensen av hva et derby er (i mine øyne), i motsetning til Merseyside derbyet hvor alt skal være så himmelsk, vennelig og litt usøtt. Hat er fethetet, og Tyne?Wear derbyene = fethet. Hail!
Nei.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #477 på: 31. Mars 2013, 19:42 »
Veldig bra at Lpool slo Aston Villa. Ellers hadde det sitt veldig stygt ut. Qpr og Reading er vel så å si nede allerede. Ska vel ganske mye til for at de kommer seg opp. Men den siste er helt åpen.
Winning isn't everything, it's the only thing!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #478 på: 31. Mars 2013, 22:53 »
Di Canio ny mackem manager.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #479 på: 01. April 2013, 06:25 »
Paolo di Canio folkens...

Bare å gratulere Sunderland. Naboen i øst har altså ansatt en manager som har navnet til en av Europas verste diktarorer tatovert på armen.
Vet ikke hva jeg hadde gjort om Newcastle hadde ansatt en fascist som trener... Hadde vært tungt å støtte klubben videre, i alle fall til treneren og folka bak ansettelsen var borte.
Har ikke hatt noe følelsesmessig forhold til Sunderland før, til det ble den lokale konflikten for fjern for en som vokste opp i en liten norsk bygd. Men nå håper jeg inderlig klubben rykker rett ned og inn i glemselen for alltid.