20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 12/13  (Lest 178068 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 12/13
« Svar #375 på: 25. Feb. 2013, 23:40 »
Han har jo færre assists enn C. Ronaldo, så topp 5 er han ikke.

Peter

• Gjest
« Svar #376 på: 25. Feb. 2013, 23:46 »

:P

Neida, enig der.
Han er jo på ingen måte noen lagspiller, og står med 1 fattig assist denne sesongen. Den dagen han begynner å spille mer for laget, og det ikke bare er om å gjøre å feire med flest hjerter i løpet av sesongen, og som Eriksen sier, blir mer stabil... DA skal jeg begynne å ta Bale forguderne seriøst!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 25. Feb. 2013, 23:49 »
West Ham skal være glad de tok såpass bra med poeng i begynnelsen av sesongen. Pilen peker nedover, og de står med to seirer på de ti siste kampene.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 25. Feb. 2013, 23:50 »
4 assists for å pirke, Peter. :besty: Hvertfall i følge fantasy.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #379 på: 25. Feb. 2013, 23:53 »
Er jo kun Bale som greier å score for dem, så at han ikke har fler assist skjønner jeg godt!
Adebayor er jo krise, og Defoe er litt av og på i perioder. I kampen mot oss avgjorde Bale hvor poengene havnet, noe han har gjort veldig ofte i det siste. Topp 3 av spillerne i PL denne sesongen, og høyt, høyt oppe på min liste over verdens beste spillere (også denne sesongen)!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 25. Feb. 2013, 23:54 »
Helt enig, Bale har alltid slike formperioder hvor folk forguder han, så er han plutselig på nivå med Gutierrez igjen i noen måneder. Bale er en spiller som er syk i form, men har litt lange perioder hvor han er ute av form. Dette er første sesong han scorer mer enn 10 mål, og har vært nokså stabil. Men må nok fortsette litt til før jeg skal begynne å rangere han sammen med de beste.

Det der er bare tull og tøys. Er tredje sesongen(for ikke å si fjerde, da han kom som en rakett på våren 2010) på rad nå hvor han presterer på meget høyt nivå, dog har han denne sesongen klatret opp fra å være en av mange gode kantspillere - til å bli en av de fem beste spillerne i hele ligaen.

Det er ingen tvil om at han til tider har hatt måltørke iblant, men det har mye med spillestil og gjøre. Denne sesongen har han hatt en rolle hvor han vandrer mye mer og han opererer nesten i en fri rolle. Dette har ført til flere scoringer, mens antall assist har stupt. Tidligere har han vært en flankespiller som slikker kritt, og har produsert flust av assist. Klassespiller, og det er ikke noe han har blitt over natta denne sesongen - det har han vært i noen sesonger nå!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 26. Feb. 2013, 00:34 »
Hvorfor det? Han har hatt gode sesonger, det sier jeg ikke noe imot. Men det er totalbildet. Går man litt inn i sesongene, ser man at han har hatt perioder hvor han hverken har produsert mål eller assists over lengre perioder, før han plutselig eksploderer med flere mål og assists over en periode, før det blir stille igjen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 26. Feb. 2013, 00:49 »
Han har da hatt en relativt fin stigning for hver sesong da, det ser du vel? Har jo vært helt enorm denne sesongen - Spurs hadde ikke vært veldig mye uten han ettersom de andre offensive spillerne er høyst variable i prestasjonene. Blir ihvertfall å dra det langt over streken dersom du sammenligner han med Jonas - litt det samme som å sammenligne CR med Shola Ameobi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 26. Feb. 2013, 10:56 »
Helt enig, Bale har alltid slike formperioder hvor folk forguder han, så er han plutselig på nivå med Gutierrez igjen i noen måneder. Bale er en spiller som er syk i form, men har litt lange perioder hvor han er ute av form. Dette er første sesong han scorer mer enn 10 mål, og har vært nokså stabil. Men må nok fortsette litt til før jeg skal begynne å rangere han sammen med de beste.

Sammenligne Bale og Gutierrez er noe av det sykeste du har gjort på dette forumet!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 26. Feb. 2013, 14:43 »
Han har da hatt en relativt fin stigning for hver sesong da, det ser du vel? Har jo vært helt enorm denne sesongen - Spurs hadde ikke vært veldig mye uten han ettersom de andre offensive spillerne er høyst variable i prestasjonene. Blir ihvertfall å dra det langt over streken dersom du sammenligner han med Jonas - litt det samme som å sammenligne CR med Shola Ameobi.

Der er vi helt enige! Blir bedre og bedre, og mer og mer stabil for hver sesong!
« Siste redigering: 26. Feb. 2013, 14:50 av Eriksen »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 26. Feb. 2013, 14:49 »
Ang. sammenligningen mener jeg Bale var nesten usynlig den perioden han var ute av form forrige sesong, så tenkte jeg skulle overdrive litt da jeg beskrev hvordan han var ute av form. Og når man overdriver, skal man ikke halvveis overdrive. Man må jo dra den helt ut! Og hvem er kanskje den dårligste vingen i PL når det gjelder det offensive? Nettopp vår kjære Jonas. :) Selv om den overdrivelsen ble litt i overkant. Og da underdriver jeg. Og jeg overdriver ikke når jeg skriver at jeg underdrev i den setningen.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 26. Feb. 2013, 15:38 »
Ang. sammenligningen mener jeg Bale var nesten usynlig den perioden han var ute av form forrige sesong, så tenkte jeg skulle overdrive litt da jeg beskrev hvordan han var ute av form. Og når man overdriver, skal man ikke halvveis overdrive. Man må jo dra den helt ut! Og hvem er kanskje den dårligste vingen i PL når det gjelder det offensive? Nettopp vår kjære Jonas. :) Selv om den overdrivelsen ble litt i overkant. Og da underdriver jeg. Og jeg overdriver ikke når jeg skriver at jeg underdrev i den setningen.

;)

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #387 på: 03. Mars 2013, 17:47 »

Med den formen Bale har AKKURAT nå (egentlig de siste månedene), så er det absolutt ikke det er søkt å plassere ham topp 5 i verden i mine øyne. Hvis vurderingen skal gjøres over hele sesongen eller flere sesonger, så har han fortsatt et stykke igjen.

Blir spennende å følge ham de neste årene for å se om han klarer å ta ett skritt til i utviklingen (flere assist, klokere valg, høyere minstenivå, mer stabil osv osv...) 

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 07. Mars 2013, 22:07 »
Liverpool's official twitter handle urged everyone to ask question for Stewart Downing (#AskDowning). Here are some of them :

Q.Jamie Carragher has seen some things during his time at Anfield, but... how did the poor guy feel when he first played with you?

Q.If you were a footballer, what would your preferred position be?

Q.In 2009 Pogatetz said you would eventually join a top 4 club. Do you think that will ever happen?

Q.So you left Aston Villa for Champions League football. How's that working out for you?

Q.How did it feel to have more arrests than assists last season?

How do the Liverpool strikers feel when they are stood in the box for the 978th time, waiting for you to
cross the ball?

Q.how do you sleep at night knowing you get paid for trying to play football

Q.How did you feel last season knowingTim Howard was closer to lifting the golden boot than you?

Q.Did you laugh when Liverpool brought you for 18 million?

Q.Did you feel that Messi robbed you when he won the Ballon D'or?

Q.What will you wear when you win the Ballon D'or next year? Please don't wear what Messi did, OK?

Q.You finished 230948th on the Ballon D'or list, behind my mate Mak who plays for my school team. Did
you expect to finish this high?

Q.When you retire, will you ever think of starting a career as a professional footballer?

Q.Which stadium has the comfiest bench?

:ler:
Nei.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 07. Mars 2013, 22:22 »
 :ler: