20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 12/13  (Lest 177006 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 12/13
« Svar #120 på: 13. Jan. 2013, 14:26 »
Flaut med Poolfans som driver med det her Suarez vs. van Persie.. Selvsagt er van Persie bedre enn Suarez, det er jo ikke et spørsmål engang.

Beklager dobbelinnlegg.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 13. Jan. 2013, 16:05 »
Liverpool spiller bra nå etter Sturridge kom inn. :/

Dramatikk i Arsenal-City kampen :P
Jævla Dzeko bommer på straffe - har han på fantasy :S
« Siste redigering: 13. Jan. 2013, 17:11 av Martin »

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 13. Jan. 2013, 18:34 »
Hvorfor skal stoppere på død og liv hoppe inn sånn som Kompany gjør der? Samme om man tar ball eller ei, det ser stygt ut, så sjansen for å få rødt er meget stor!
Same old Shearer, always scoring!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 13. Jan. 2013, 19:24 »
2 selvmål og straffebom.. Pent Walters

:spytt:

Liker ikke at Pool tilsynelatende har tatt steget over oss igjen i år, og det bare med noen enkle forbedringer.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 13. Jan. 2013, 19:46 »
Hvorfor skal stoppere på død og liv hoppe inn sånn som Kompany gjør der? Samme om man tar ball eller ei, det ser stygt ut, så sjansen for å få rødt er meget stor!
Jeg er i utgangspunktet enig med deg, men herregud... Taklingen fra Kompany i dag er ingenting. Ikke fart, ikke knotter og kun en fot. Hvis ikke FA gjør om på dette blir jeg overrasket (eller, det blir jeg jo egentlig ikke men...).

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 13. Jan. 2013, 19:53 »
Hva synes folk om det røde kortet til Kos? I følge regelverket burde det kanskje vært dømt gult, men holding er en uting fra helvete, og det er helt supert at dommere slår hardt ned på det. Holding i feltet på dødballer burde være direkte rødt og straffe eller noe. Faens lei, ass.
Nei.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 13. Jan. 2013, 19:59 »
Tja, jeg er usikker. Regelverket er jo relativt klart så Dean har jo en grei jobb å gjøre. Hvis jeg skal se utifra mitt ståsted ødlegger det hele matchen jeg har gledet meg til å se. Samtidig som Dean ikke er min favorittdommer for å si det mildt. Jeg tror nok det de fleste reagerer på er hvor inkonsekvente dommerne er på holding i feltet.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #127 på: 14. Jan. 2013, 10:47 »
Øyvind Alsaker ‏@TV2Alsaker

Aldri rødt til Kompany. Snart forbudt å tackle, engelsk fotball blir fattigere.

Helt enig med Alsaker her. Håper City får omgjort det røde kortet til Kompany. Aldri i verden om det er rødt kort.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 15. Jan. 2013, 17:24 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2262486/Michael-Johnson-picture--Manchester-City-youngster-takeaway.html

Hugser folk han? Han var sterkt linken med oss i eit vindu.

Edit: Ser at linken er lagt ut i transfers tråden også.
« Siste redigering: 15. Jan. 2013, 17:28 av Christian »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 15. Jan. 2013, 19:21 »
Husker han veldig godt og han var et kjempe talent. Dessverre så hadde han problemer med nervene over lengre tid og tydligvis har han ikke blitt frisk.

Synd at slike talenter aldri slår igjennom.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 16. Jan. 2013, 10:56 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/guardiola-frir-til-engelske-klubber-3966050.html

Kom til Newcastle  :grine:
Tja, Guardiola har vel egentlig ikke bevist noe som helst. Hvem som helst kan vinne med Barcelona. Men når det er sagt, han er helt sikkert bedre en Pardew! :P

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #132 på: 16. Jan. 2013, 17:13 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/guardiola-frir-til-engelske-klubber-3966050.html

Kom til Newcastle  :grine:
Tja, Guardiola har vel egentlig ikke bevist noe som helst. Hvem som helst kan vinne med Barcelona. Men når det er sagt, han er helt sikkert bedre en Pardew! :P

Pass that joint? Dagens mest patetiske utsagn

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 16. Jan. 2013, 19:23 »
Han styrte et lag utelukkende bestående av verdens beste fotballspillere. Et lag som Barcelona trenger nesten ikke manager, de går av seg selv. Klarer du ikke vinne med det laget, er du en ekstremt dårlig manager.

Og jada, jeg setter det på spissen når jeg sier at han ikke har bevist noe. Det er klart det står respekt av å vinne såpass mange titler som det han har gjort med Barca. Men hvor god han faktisk er gjenstår å se, folk som sier han er en av verdens beste managare bommer litt. Han var manager for verdens soleklart beste lag, men det var de også før han overtok sjefsstolen. Det blir spennende å se hvordan han gjør det i Bayern, de er ikke lenger så overlegne som de en gang var i bundesliga. MEn det som hadde vært mest spennende hadde vært å se hvordan han gjør det i en klubb som ikke er en toppklubb, klarer han å snu motgang til medgang? Det er det ingen som vet, for han har aldri opplevd motgang som manager.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 16. Jan. 2013, 19:43 »
Pardew hadde nok krevd lange baller fra Pique opp mot Villa eller Messi. Synst det er respektløst ovenfor Guardiola og si at en ape hadde gjort det like bra!