20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2013  (Lest 53827 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #240 på: 28. Sep. 2013, 12:58 »
Det å være full på byen og slå/spytte er èn ting, men jeg synes det er dårligere stil å bolle 16-åringer etter fylte 25.

Ser at han har tatt seg en vel fortjent mediepause nå.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 30. Sep. 2013, 16:01 »
Nicki er en spiller du elsker og hater. Uansett om du er Rosenborg-supporter eller ikke.
Jeg elsker Nicki når han presterer på banen. Det oser innsatsvilje av han, han tar de lange løpene, han jobber knallhardt. Og så får han med seg assist eller scoring. Men så er det alt det han gjør utenfor banen. Hans sexliv har jeg ingen planer om å gå inn på, men han er flere ganger blitt observert ute på byen. Denne gangen gikk det i svart, og han må virkelig ha vært krakilsk for å havne på glattcelle.

Nicki er riktignok 25 år gammel, men mentalt er han vesentlig yngre.

Han er en herlig type. Og han trenger oppbacking og støtte i en vanskelig periode. Samtidig som Rosenborg har statuert et klokkeklart eksempel på at dette ikke er akseptabelt i RBK, så er det nettopp oppbacking og støtte de nå gir han. Heldigvis har vi supportere som gjør det samme.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 07. Okt. 2013, 09:40 »
Tobias Mikkelsen gis bort til hvem som kan ha interesse av å ha han. I går fikk han til nada, nok en gang. Og gratulerer til Perry som bytter ut Helland, og fortsetter med Mikkelsen. At den spilleren kom seg til Bundesliga er helt sykt.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 07. Okt. 2013, 09:56 »
Mikkelsen irriterer meg voldsomt. Fatter ikke hvordan han kan ha klippekort på laget. Han har også 8 landskamper for Danmark, men klarer ikke å prestere mot svak Tippeligamotstand. Hele fyren er et mysterium.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 07. Okt. 2013, 11:45 »
Gang etter gang ødela han en god overgangsmulighet med en forferdelig pasning. Virker som han ikke takler presset, særlig på hjemmebane. Savna Chibuike i går.
Bobby Robson:

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #245 på: 07. Okt. 2013, 16:24 »
I Rosenborg fikk han ikke til noen av delene, og derfor måtte han også gå.
Vi gikk fra kjedelig, men effektiv fotball under Erik Hamrén til enda mer kjedelig og langt mindre effektiv fotball under Jan Jönsson. Vi tapte to seriegull til Molde, og ble bare såvidt nummer tre to sesonger på rad.
Slik du fremstiller det lurer jeg på om ikke jeg også ser på ham som en avgud :)

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #246 på: 07. Okt. 2013, 20:40 »
Var opptatt hele helgen, så fikk ikke sett noe fotball - men registrer nå at SIF leder serien og at RBK har følgende kamper igjen:

Start - Rosenborg   Tippeligaen   lørdag   19.10.2013   18:00   C More Fotball HD
Molde - Rosenborg   Tippeligaen   lørdag   26.10.2013   18:00   C More Fotball
Rosenborg - Viking   Tippeligaen   søndag   03.11.2013   18:00   
Lillestrøm - Rosenborg   Tippeligaen   søndag   10.11.2013   18:00   

Viking-kampen ser jeg på som en sikker 3-poenger, men de tre andre er jeg faktisk usikker på. At jeg har skrevet at jeg er 90% sikker på RBK-gull tidligere er vel kanskje noe jeg angrer litt på nå.

Verdens beste liga lever helt til slutt!  :D

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 08. Okt. 2013, 09:35 »
Tror RBK skal slite med å ta poeng på Sør Arena hvis de ikke hever seg flere hakk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 08. Okt. 2013, 10:19 »
Føler det hadde vært voldsomt morsomt med et Strømsgodset-gull, det skal jeg ærlig talt innrømme. Fotball akkurat etter mitt hjerte, og stor underdog.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 08. Okt. 2013, 10:42 »
Gleder meg til den fjerde reportasjen om Ola Kamara kommer på TV2, og den sjette om Deila sin filosofi. Ingen tvil om at Godset er elsket av media ihvertfall. Stor underdogs var de ikke. Var vel nærmere gullet enn det RBK var ifjor. I tillegg til at de holdt på de fleste spillerne.
Bobby Robson:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 08. Okt. 2013, 17:59 »
Tror RBK skal slite med å ta poeng på Sør Arena hvis de ikke hever seg flere hakk.
Hvis Start opptrer på samme måte som mot S08 så tror jeg Rosenborg kan hente tre poeng uten å yte mer enn 50%.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 08. Okt. 2013, 18:10 »
Og hvis de opptrer som de 4 foregående kampene da?

Men RBK må gjerne spille 50% mot formlaget i TL :D
« Siste redigering: 08. Okt. 2013, 18:25 av Andy »

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #252 på: 12. Okt. 2013, 11:14 »
Gleder meg til den fjerde reportasjen om Ola Kamara kommer på TV2, og den sjette om Deila sin filosofi. Ingen tvil om at Godset er elsket av media ihvertfall.

Media elsker jo alltid lagene som gir seere, klikk og penger i kassa - den diskusjonen om hvorvidt TV2 (eller andre kanaler) "favoriserer" lag har vi hatt flere ganger her på forumet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 22. Okt. 2013, 11:26 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 22. Okt. 2013, 12:23 »
Å reagere overfor slike harmløse ting vil egentlig bare forsterke inntrykket, og virke mot sin hensikt.