20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2013  (Lest 53830 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #150 på: 20. Mai 2013, 20:42 »
"Liverpool-supporter Light"
Same old Shearer, always scoring!

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #151 på: 20. Mai 2013, 21:46 »
EDIT: Måtte en hel-korrupt dommer til, ja. TENK å melde straffe på den situasjonen der , haha. Noe av det villeste jeg har sett.  :P
Er bare universet som oppretter balansen etter straffen TIL ble snytt for i forrige runde  ;)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 20. Mai 2013, 22:07 »
EDIT: Måtte en hel-korrupt dommer til, ja. TENK å melde straffe på den situasjonen der , haha. Noe av det villeste jeg har sett.  :P
Er bare universet som oppretter balansen etter straffen TIL ble snytt for i forrige runde  ;)

Satser på at universet fortsetter rundgangen det har startet på og gir oss billig straffe neste kamp ::p
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 20. Mai 2013, 22:33 »
Hadde det vært balanse i universet ville TIL spilt mot Finnsnes i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #154 på: 21. Mai 2013, 01:56 »
Hadde det vært balanse i universet ville TIL spilt mot Finnsnes i dag.
Har ikke noe i mot Finnsnes, men vet ikke om jeg er enig med deg i at de hører hjemme i Tippeligaen  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 21. Mai 2013, 10:29 »
"Liverpool-supporter Light"
Jeg skal være "Liverpool-supporter light" når jeg nå sier at jeg hadde ønsket Billes handsscoring ble godkjent, så vi kunne fått nyte den ekstremt herlige følelsen av å ha slått Molde på uærlig vis. Ettersom Solskjær legger så ekstremt stor vekt på fair play offentlig, men driter i det når laget hans spiller, så er det ingenting som er så herlig som å vinne mot dem etter kontroversielle situasjoner. Dessverre lyktes ikke det denne gangen. Og vi fortjente det vel kanskje ikke heller. Men Molde er fortsatt på bunn, og det ligger ekstremt mye prestisje i akkurat det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #156 på: 22. Mai 2013, 19:00 »

Hehe, hadde vel brukt noe liknende den frasen hvis det var Brann som fikk gratis-straffe. Må innrømme det.

Nicki Bille slår ballen inn med hånden og jubler hemningsløst etterpå. Stefan Strandberg klikker i vinkel på linjedommeren og kaller henne "kjerring". På tide med et oppdragelseskurs i Trondheim?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 22. Mai 2013, 22:38 »
Fotball er følelser - slipp dem fri!

Jeg liker ikke dette fokuset på at RBK-spillerne liksom er så "ulydige". Jeg liker ikke moralske pekefingre.

Greit nok at Bille får en pekefinger for å ha handset ballen i mål, mer eller mindre med vilje. Den skal jeg gå med på. Det er juks, og det vil vi ikke ha.

Strandbergs verbale angrep på linjekvinnen mot S08 setter jeg på følelseskontoen. Hun var ikke akkurat spesielt god, så jeg forstår frustrasjonen. På samme måte som jeg forstår frustrasjonen når Bille river sund drakta, når Jensen slår i boksen og kjefter etter å ha blitt byttet ut i en dårlig kamp eller hva det måtte være.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #158 på: 23. Mai 2013, 23:57 »
Kan godt vise så mye følelser man bare vil, men noen ting bør man holde seg litt for god til.

Hadde jo en viss spiller i Brann som klarte å lire av seg noe hodeløse rasismeuttalelser om Nybergsund-staben i fjor, og sjelden har jeg vel vært mer flau over å være Brann-fan. Mulig jeg er gammeldags på det punktet der, men synes at god oppførsel både på og utenfor banen er jævlig viktig for meg som supporter. Ikke kult å være supporter for en gjeng idioter (ikke at jeg mener RBK-spillerne havner i den kategorien for øvrig).

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #159 på: 24. Mai 2013, 13:29 »
Strandberg syntes jeg personlig skal "unnskyldes" pga kampens hete og at det virker som kommentarene er dratt litt ut av kontekst, selv om de selvsagt ikke er helt heldige. I tillegg har han jo en rent rulleblad etter hva jeg har fått med meg

Nicki Bille virker derimot som en erkeklovn uten sidestykke, og ikke på en morsom måte.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 24. Mai 2013, 15:52 »
Jeg liker Bille, men jeg kan ikke stille meg bak at jeg skulle ønske målet ble godkjent. Vi skal vinne på ærlig vis og ikke på juks. Strandberg burde hatt frispark i forkant av førstemålet til Sarpsborg, men om han skal skylde på noen i den situasjonen får det heller være Alexander Lund Hansen enn assistentdommeren.

Jeg liker ikke at Solskjær skal prøve å stemple oss som et usympatisk lag. Det synes jeg han skal holde seg for god til. Handsen til Bille er jævlig unødvending, men han har selv en spiller som ligger nede og later som han er død i tillegg til at Chukwu oppfører seg som en idiot og både albuer og sparker Svensson i ansiktet, noe som gjør at han må bli byttet ut til pause. Vi er absolutt ikke ufeilbarlige selv, men jeg misliker skinnhelligheten til Solskjær, han bør bare holde kjeft all den tid han eller hans spillere ikke er det spøtt bedre enn motstanderne.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #161 på: 26. Mai 2013, 21:06 »
Jeg er faktisk oppriktig redd for to ting.

1. At vi taper alle 15 bortekampene og vinner alle 15 hjemmekampene denne sesongen.
2. At vi mister Bård Finne gratis etter sesongen.

Det er rimelig forutsigbart å se på Brann om dagen.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #162 på: 26. Mai 2013, 21:53 »
Finne må de bare gjøre alt for å beholde. Han kan bli stor.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 27. Mai 2013, 13:18 »
Slapp av, plebUTG, dere vinner "bare" 14 hjemmekamper denne sesongen. Og forhåpentligvis én bortekamp (gjett hvilken). Skulle gjerne sett at dere vant to bortekamper, men dere har jo allerede tapt den ene.

Og Geir, hadde det vært en hvilken som helst annen kamp, så hadde jeg vært veldig glad for at Billes mål ble annullert, men ikke mot Molde og Solskjær.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #164 på: 27. Mai 2013, 23:00 »
Slapp av, plebUTG, dere vinner "bare" 14 hjemmekamper denne sesongen. Og forhåpentligvis én bortekamp (gjett hvilken). Skulle gjerne sett at dere vant to bortekamper, men dere har jo allerede tapt den ene.

Jeg sliter faktisk med å vite om du mener Molde eller VIF.  :P

GMC: Tror ikke vi har hatt en så ung og god bergensk spiss på lang tid siden.... Mons Ivar Mjelde?