20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2013  (Lest 53701 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #60 på: 03. Feb. 2013, 10:58 »
Jeg er egentlig enig med Kristoffer her. Dette er gambling av Godset som kan vise seg å være lønnsomt for dem og det er fullt forståelig at de gjør som de gjør. Nå kan det riktignok være at de ikke får solgt Johansen og at han ikke skriver under ny kontrakt og da blir det verre, men inntil videre har jeg full forståelse for at de gjør som de gjør.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 03. Feb. 2013, 12:21 »
Med den holdninga vil norske klubber aldri komme seg ut i Champions League ihvertfall ;) Skjønner prinsippet, men når de uansett først må selge så hvorfor ikke gjøre norske klubber bedre internasjonalt? Siden Godset skal være en selgeklubb. Ser mer poenget at Molde og RBK ikke skal drive å selge spillere til hverandre.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #62 på: 03. Feb. 2013, 15:22 »
Med den holdninga vil norske klubber aldri komme seg ut i Champions League ihvertfall ;) Skjønner prinsippet, men når de uansett først må selge så hvorfor ikke gjøre norske klubber bedre internasjonalt? Siden Godset skal være en selgeklubb. Ser mer poenget at Molde og RBK ikke skal drive å selge spillere til hverandre.

Det er etter min mening så mange feil i innlegget ditt at jeg ikke orker å begynne å rive det fra hverandre.

Men jeg vet at vi ved 2-3 anledninger allerede her inne har diskutert om alle andre Tippeligaklubber skal legge til rette for at Rosenborg skal prøve å komme seg til gruppespillet i Champions League eller ikke, og 99% virker å være i mot av ganske åpenbare årsaker. Også flere trøndere ser det "alle" ser. Er som regel èn fyr som tviholder på det motsatte.

Lurer på om det var i Tippeligaen 2011-tråden at det ble hett. Skal se om jeg finner det.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 14. Mars 2013, 17:47 »
Imorgon starter TL igjen, og det er berre å gjere seg klar med litt Frode Grytten poesi :

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 14. Mars 2013, 23:25 »
Brann med 10 av 22 i a-troppen fra Bergensområdet. Det er imponerende! Det er slike ting som det som gjør tippeligaen bittelitt interessant for oss nøytrale. Håper det dukker opp noen norske stjerneskudd!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 15. Mars 2013, 06:45 »
Sogndal har som vanleg eit lag med stort sett spelarar frå Sogn&Fjordane.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 15. Mars 2013, 15:08 »
LSK henter Mjelde :P Norske versjonen av QPR?

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 15. Mars 2013, 16:49 »
Mitt tabelltips for TL 2013:
1) Molde
2) Rosenborg
3) Strømsgodset
4) Vålerenga
5) Brann
6) Viking
7) Haugesund
8 ) Tromsø
9) Aalesund
10) Lillestrøm
11) Start
12) Odd
13) Sogndal
14) Sandnes Ulf
15) Hønefoss
16) Sarpsborg

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #69 på: 16. Mars 2013, 12:03 »
Fotballiga nummer 1 for mitt vedkommende!

Var en god match i går med mange sjanser og godt Viking-spill. Overraskende få på tribunen, men jeg tror nok været skal ta en del av skylden. I dag er jeg så pissenervøs for hva VIF kan finne på...er nesten helt sikker på at VIF er et bedre lag enn Brann per dags dato, men vi får se om Pusic kan bli en magiker på kort tid slik Ojo klarte.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 16. Mars 2013, 14:09 »
Var på kampen, og det var ein meget bra kamp. Faktisk god stemmning på tribunen blant dei "få" som var der. Var solgt 9000 biletter - alle dei me sesongkort som ikkje kom. (Tipper det var ca 7000 der?). Det som var overraskende var at "vip" tribunenen var full.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 16. Mars 2013, 14:57 »
Samme kva lag du er supporter av, så er dette imponerende: & http://fotball.bt.no/eliteserien/article272605.ece

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #72 på: 16. Mars 2013, 19:55 »
Ja, har sett den videosnutten der før. Om du legger merke til det, så er det en pub fylt med Newcastle- og Brann-tilhengere samlet rundt 2 minutter. Bedre mennesker får man ikke.

Jeg kan ikke beskrive hvor herlig det er å slå Vålerenga. Det overgår nesten alt. Bergenske unggutter, god stemning og en dritsur Christian Grindheim. Høy klasse!

Arsenal-seier, LFC-tap, Jan Jönsson med 3 poeng for sin nye klubb og Brann slår VIF. Denne dagen er magisk.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 16. Mars 2013, 20:03 »
La merke til Newcastle supporterene ja, men ikkje enig i miksen Brann/Newcastle. Da er Sogndal/Newcastle bedre, som trosalt deler samme farger  :toon: ;)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 17. Mars 2013, 23:13 »
Mike Jensen <3
Sånn ellers, gode tendenser til tider på RBK. Synes Mix var meget god.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/