20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Girondins Bordeaux v Newcastle United, torsdag 6. desember, 19.00  (Lest 13291 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Dersom han finner tilbake til "gammel" form er han en bedre impact-sub enn Sammy Ameobi ihvertfall!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Forferdelig deprimerende å se Newcastle for tiden, skjønner ikke hvorfor innsatsen er tilpasset curling og ikke fotball... Greit nok at vi taper, men det må da gå an å gjøre et forsøk?!

Noen som vet når trekningen av første utslagsrunde er?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Greit nok at Williamson ikkje er verdens beste midtstoppar, men det er vel for pokker ikkje han sin feil at me ikkje har nokon betre eller andre å setja inn. Eg tykkjer folk er so "vg-forum" i sine kommentarar når det gjeld enkelte spelarar. Han er ikkje betre enn å ha som backup men han er tross alt ein 110% profesjonell fotballspelar som alltid gir sitt beste for klubben. Nei, han er ikkje god nok men kven andre har me? Pardew og gjengen brukar han no heile tida so det kan ikkje vera so mange andre seriøse alternativ. Og i tillegg so hyllar ein plutseleg ein sjølverklært gangster som aldri hadde fått spelt for denne klubben att, hadde mi hatt litt ballar å investert etter ein sterk 5.plass. Han har fysikken og ikkje so mykje meir.
Då vil eg heller dra fram Mike Williamson for å vera ein profesjonell fotballspelar som gjer jobben sin og alltid gir sitt beste. Det er ikke godt nok i lengden for å kjempa om topp 6, men det er so sagt ikkje han sin feil for at leiinga og Pardew ikkje ser dette. Eg kjøper heller drakt med Williamson enn "gangstha-rangha".
« Siste redigering: 06. Des. 2012, 23:02 av lgrinde »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Må vel være lov å bedømme ut fra prestasjoner også - og Ranger var vel kanskje vår beste utespiller i dag. Og dersom han faktisk har skjerpet seg, ser jeg strengt tatt at vi slipper løs Ranger mot trøtte PL-forsvar fremfor eksempelvis Sammy Ameobi som for sjeldent gjør stort ut av seg som impact sub. Jeg innrømmer glatt at vi siden Ranger falt ut av førstelagsbildet har vi manglet en slik spisstype som terroriserer forsvar på samme måte. Ranger var faktisk en herlig fyr å sette innpå i opprykkssesongen vår. Ingen av de to Ameobi'ene er etter mitt skjønn i nærheten.
« Siste redigering: 06. Des. 2012, 23:19 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Einig i det første, men eg trur ikkje Ranger hadde fått sjansen hadde det ikkje vore for skadar og det at me har for liten tropp.
Eg tykkjer det er so idiotisk å skjelle ut Williamson i kvar kamp. Det liknar meir på ein vg-tråd her enn Newutd. Eg trur dei fleste har fått fram kva dei meinar om han. Det er vel strengt teke Pardew som tek ut laget.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Må vel være lov å bedømme ut fra prestasjoner også - og Ranger var vel kanskje vår beste utespiller i dag. Og dersom han faktisk har skjerpet seg, ser jeg strengt tatt at vi slipper løs Ranger mot trøtte PL-forsvar fremfor eksempelvis Sammy Ameobi som for sjeldent gjør stort ut av seg som impact sub. Jeg innrømmer glatt at vi siden Ranger falt ut av førstelagsbildet har vi manglet en slik spisstype som terroriserer forsvar på samme måte. Ranger var faktisk en herlig fyr å sette innpå i opprykkssesongen vår. Ingen av de to Ameobi'ene er etter mitt skjønn i nærheten.

Veldig enig! Husker jo for eksempel da han kom inn mot LFC og ikke minst Arsenal i 10/11 sesongen. Rått å se på!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Kor mange mål skåra han?

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Eg kjøper heller drakt med Williamson enn "gangstha-rangha".
Om den var til meg, så er det pga Ranger har vært ein personleg favoritt sidan han spelte på U18 laget. Itilegg har tre Ranger drakter fra før av, så det er ikkje min første.

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Håper Nile Ranger får meir speletid i PL nå. Har tre Ranger drakter fra før, og vuderer sterkt å kjøpe den fjerde over nyttår. Godt å ha mannen tilbake.  :toon:

Haha! Nice! Han var vaar beste i gaar uten tvil. Haaper for vaar del at han har lagt ungdomstiden bak seg og har lyst aa bli en proffesjonel fotballspiller. Fordi gutten har talent, styrke og innsats som gjör at han kan bli det.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Digg å se Ranger tilbake ja! Får håpe det fortsetter, for vi trenger sårt litt energi og kraft innad i laget!

Men fotballen vi leverer, er ikke annet enn fette tragisk!! Skjønner ikke hvorfor vi på død og liv MÅ lempe ballen fremover hver gang! Merker lempingen minsker litt når Colo spiller, men..

Vi spiller jo ikke på bakken lenger!!  :sint:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Vittig at vi har sunket så lavt at alle skriker etter Ranger for øyeblikket.....

Skremmende :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Det er vel ingen som skriker etter Ranger, men han har noe ingen av våre andre spisser har, og det er klart at han kan gi oss en ny dimensjon hvis han kommer tilbake der han var for to år siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Kor mange mål har han skåra på A-laget?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Kor mange mål har han skåra på A-laget?
3.

FM Ruler

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Hva skjer med sutring etter kampen igår? Jeg så den ikke (mulig Newc var særs dårlige), men med tanke på at troppen er tynn og at laget allerede er videre er vel det viktigste i en sånn kamp å unngå skader? Er ikke så lett for juniorene å dra lasset heller, så trenger ikke krisemaksimere selv om det var enkelte som ikke så ut til å ofre livet i gårsdagens kamp? 4 stk. klare til søndagens kamp iht. lista på Physioroom!

Howay!