20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Wigan Athletic - Mandag 3 desember, 21.00  (Lest 28900 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United vs Wigan Athletic - Mandag 3 desember, 21.00
« Svar #180 på: 03. Des. 2012, 23:20 »
Vil heller ikke slakte Cisse for mye. Han kommer til sjangser og jobber skjorta av seg. Han spiller i tillegg mye ute til siden og er med hjemover og hjelper til. Det er ikke lenge før det smeller. Håper det blir til helgen
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #181 på: 03. Des. 2012, 23:21 »
 :nikke:
Vil heller ikke slakte Cisse for mye. Han kommer til sjangser og jobber skjorta av seg. Han spiller i tillegg mye ute til siden og er med hjemover og hjelper til. Det er ikke lenge før det smeller. Håper det blir til helgen
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 03. Des. 2012, 23:22 »
Nå er det bare 6 poeng opp til Everton på 6.plass. Tipper vi innehar den plassen før januar ::)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 03. Des. 2012, 23:31 »
Herlig med 3 poeng, synes Anita får litt for lite skryt i dag! Gjør en viktig playmaker-figur på midten. Deilig mål av Bigi, stortalent det her. Ellers er vel dette andre eller tredje gangen vi må spille med ti mann på grunn av skader! Vi må jo nesten begynne å spare alle byttene til skadene.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 03. Des. 2012, 23:34 »
Fantastisk hærlig å se på Bigi idag, ekte glede!

Varmet mitt kalde hjerte i disse kalde tider!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 03. Des. 2012, 23:35 »
Snakk om sjokkerende kamp fra Tiote i dag. Helt fullstendig ubrukelig i kamper vi skal styre. Og kan noen be han være så snill å gi faan i og skyte? :P

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #186 på: 03. Des. 2012, 23:36 »
90% pass accuracy over 69 passes på Anita

Pardew just called him his stand out player tonight.

Syntes heller Marve var friskere og en av våre bedre. Anita ligger dypere og liker å kontrolere spillet
mere en tiote. Kommer ofte på løp inn mot goalen også. Tiote må ta seg sammen og lese spillet bedre og slutte med disse tullete skuddene og taklingene.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #187 på: 03. Des. 2012, 23:37 »
Jeg er bekymret over utviklingen mellom cisse og ba. Jeg har ikke sett så mange av de siste kampene på grunn av helsikes mye jobbing, så jeg fikk frysninger da jeg så hvordan Ba og Cisse konsekvent så ut til å la være å se på hverandre, eller oppmuntre hverandre i situasjoner der det ville være naturlig å gjøre dette. I studio hørte jeg de snakket om at det gikk rykter om at cisse og ba ikke liker hverandre. Her må Pardew snart ta grep, da slike ting ikke må få noe rom i laget vårt.

Når det kommer til spillet, så skjemmes jeg over det meste annet enn resultatet, samt Bigi, Ba og Marveaux. Tildels godkjent på Anita, Krul og Colo, men da er det stopp.

Ingen rytme, samspill eller innsats som gjorde at vi fortjente seieren, selv med 11 mot 10 i 80 minutter.

Fremover:
1: Cisse og Ba må skvære opp
2: Vi må fortsette med denne formasjonen, der HBA kommer inn for Cisse
3: Cisse kan bruke tiden på benken til å få offside undervisning. (Helst av en annen lærer enn han som lærte det til Sholadinho)
4: Jonas må få avløsning. Om Cheicken er frisk, bør Bigi, Cheick og Anita spille. Bigi viser jo at han faktisk kan ha offensive produkt som langt overtiger vår egen spiderman.
5: Ashley må sprette opp madrassen sin og gjøre seg klar til januarsalget, og da helst ikke brannskadesalg på Nille. Vi må ha Vegard Forren, Debuchy, en liten kjapping som ikke spiller ACN på topp, der alle kan gå rett inn på laget og gjøre en jobb i dag, ikke om 2-3 år.
6: Inntil videre får Santon bytte side, Fergie får spille venstreback. Med den sentrale midtbanen vi har, burde vi kunne skubbe unna mange angripere før de kommer innunder de gavmilde buksene til Willo.
7: Willo kan få en rolle som er det motsatte av "Libero". (Altså, han skal ALDRI ha ballen, med mindre den kommer til ham i hodehøyde i en duell)

Jeg har tidligere anklaget enkelte her for å være for negative (ordbruken ikke budskapet), så jeg skal ikke gå i samme fella selv, men jeg må si jeg er bekymret over utviklinga i laget på tross av resultatet i dag. Hvor er humøret, iveren og gløden? Borte vekk...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 03. Des. 2012, 23:45 »
NUFC 3-0 WIG:Att 18-10 ? On 8-1 ? Poss% 50-50 ? Passes 471-459 ? Pass% 87-85 ? Cross 4/22-5/22 ? Take ons 9/15-11/14 ? Aerials/21 9-12

Vitner ikke om et lag som spilte 11-10 i 80 minutter...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 03. Des. 2012, 23:46 »
Hvor er humøret, iveren og gløden? Borte vekk...

Denne finnes dessverre ikke for tiden ser det ut som :(

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 03. Des. 2012, 23:46 »
Jeg er bekymret over utviklingen mellom cisse og ba. Jeg har ikke sett så mange av de siste kampene på grunn av helsikes mye jobbing, så jeg fikk frysninger da jeg så hvordan Ba og Cisse konsekvent så ut til å la være å se på hverandre, eller oppmuntre hverandre i situasjoner der det ville være naturlig å gjøre dette. I studio hørte jeg de snakket om at det gikk rykter om at cisse og ba ikke liker hverandre. Her må Pardew snart ta grep, da slike ting ikke må få noe rom i laget vårt.

Når det kommer til spillet, så skjemmes jeg over det meste annet enn resultatet, samt Bigi, Ba og Marveaux. Tildels godkjent på Anita, Krul og Colo, men da er det stopp.

Ingen rytme, samspill eller innsats som gjorde at vi fortjente seieren, selv med 11 mot 10 i 80 minutter.

Fremover:
3: Cisse kan bruke tiden på benken til å få offside undervisning. (Helst av en annen lærer enn han som lærte det til Sholadinho)
4: Jonas må få avløsning. Om Cheicken er frisk, bør Bigi, Cheick og Anita spille. Bigi viser jo at han faktisk kan ha offensive produkt som langt overtiger vår egen spiderman.
5: Ashley må sprette opp madrassen sin og gjøre seg klar til januarsalget, og da helst ikke brannskadesalg på Nille. Vi må ha Vegard Forren, Debuchy, en liten kjapping som ikke spiller ACN på topp, der alle kan gå rett inn på laget og gjøre en jobb i dag, ikke om 2-3 år.
6: Inntil videre får Santon bytte side, Fergie får spille venstreback. Med den sentrale midtbanen vi har, burde vi kunne skubbe unna mange angripere før de kommer innunder de gavmilde buksene til Willo.
7: Willo kan få en rolle som er det motsatte av "Libero". (Altså, han skal ALDRI ha ballen, med mindre den kommer til ham i hodehøyde i en duell)

Jeg har tidligere anklaget enkelte her for å være for negative (ordbruken ikke budskapet), så jeg skal ikke gå i samme fella selv, men jeg må si jeg er bekymret over utviklinga i laget på tross av resultatet i dag. Hvor er humøret, iveren og gløden? Borte vekk...

:gp:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 03. Des. 2012, 23:53 »
90% pass accuracy over 69 passes på Anita

Pardew just called him his stand out player tonight.

Syntes heller Marve var friskere og en av våre bedre. Anita ligger dypere og liker å kontrolere spillet
mere en tiote. Kommer ofte på løp inn mot goalen også. Tiote må ta seg sammen og lese spillet bedre og slutte med disse tullete skuddene og taklingene.

Jeg syns Anita var strålende i dag da, han og Marve var helt klart våre beste i dag. Anita har tydelig tatt tempoet i PL bedre etterhvert. Veldig temposterk spiller i utgangspunktet - og trygg i pasningsspillet nå også. Ståltrua på ham.

Santon ifølge Pardew okei. Mer redd for Ba, jeg..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #192 på: 04. Des. 2012, 00:54 »
Snakk om sjokkerende kamp fra Tiote i dag. Helt fullstendig ubrukelig i kamper vi skal styre. Og kan noen be han være så snill å gi faan i og skyte? :P

OMG ja. Etter Arsenal-goalen skyter han i hytt og pine. For ikke å snakke om disse vendingene han skal ta med ball og mann i rygg, på 20-40-60 meter. Gjør du samme greiene med en jævla due vil den lære seg det til slutt, og da mister man ballen i en farlig situasjon. Jeg liker virkelig ikke at Tiote skal ha noe som helst kreativt ansvar, han skal leke Makelele og gi ballen til noen andre. Defensivt er han en helt, sett bortifra at han absolutt går for et gult kort hver kamp.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 04. Des. 2012, 01:09 »

Fremover:

Eeeh, Ba og Cisse gliste jo ofte seg imellom og Cisse var den som feiret lengst med Ba etter 2-0 målet. Helt til midtstreken faktisk. Når Cisse putta mot Stoke var Ba også en av de første som kastet seg over han.

Utrolig lett for media å finne på slike historier når de spiller dårlig sammen. Ba fant Cisse på straffen og også på slutten der Cisse utrolig nok gikk i offside så synes faktisk de så bedre ut enn på lenge idag.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 04. Des. 2012, 02:26 »
Glad ein slepp å ta poeng på torsdag mot Bordeaux. Blir nok fullt B lag der så ein ikkje drar på seg enda fleire skader før Fulham kampen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]