20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Wigan Athletic - Mandag 3 desember, 21.00  (Lest 28966 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United vs Wigan Athletic - Mandag 3 desember, 21.00
« Svar #165 på: 03. Des. 2012, 22:54 »
Det positive:

Biggi og Marve
3 poeng

Det negative:

Det meste ellers.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #166 på: 03. Des. 2012, 22:57 »
Deilig med 3 poeng ihvertfall det var svært vikitg. Så en flash av tabellen nå !!.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 03. Des. 2012, 22:58 »
Grattis med 3 av de viktigste poengene på LENGE!  :toon:

Grunnen til at det er de 3 viktigste poengene på LENGE, er at det er LENGE siden vi tok 3 poeng...........
Toon till I die.

thomamkj

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #168 på: 03. Des. 2012, 22:59 »
Postivt fra kampen: 3 mål, clean sheet, unggutter som gjør det bra.

Negativt: Skader, Simpson, Jonas.

Forøvrig har dette vært en mye bedre kamp enn de foregående, synes denne formasjonen viser mye større potensial enn den håpløse 4-4-2 formasjonen. Savner forøvrig trøkk, mye er halvhjerta. Det høye presset i første omgang var gledelig å se!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 03. Des. 2012, 22:59 »
Det positive:

Biggi og Marve
3 poeng

Det negative:

Det meste ellers.

Eh ok...

Me helde nullen. Det er jammen meg ikkje sjølvsagt med oss for tiden. Eg tykkjer faktisk Cisse var frisk idag
bortsett frå at han ikkje greier skyta og ikkje eige fotballforståelse. Ba og Cisse sprang jo sokkane av seg!
Det var vel ingen so trudde at me kom til å verta friskmeldte etter ein kamp?!
« Siste redigering: 03. Des. 2012, 23:02 av lgrinde »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #170 på: 03. Des. 2012, 23:00 »
Jeg skjønner ikke hvorfor Jonas har klippekort på laget. Han har vært ræva sammenhengende over flere sesonger nå. Han er en klønete ving som ikke kan slå innlegg, ikke duger på dødballer, ikke kan drible seg forbi noen som helst, og som konstant slår feilpasninger.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 03. Des. 2012, 23:03 »
Jonas var god forrige sesong. I år er det tragisk.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #172 på: 03. Des. 2012, 23:03 »
Skjønner ikke hvorfor Anita for negativt
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #173 på: 03. Des. 2012, 23:03 »
Positivt:
Marveaux er en god spiller og gjør en Ben Arfa aktig figur.
Vi bruker endelig 4-3-3 og vinner. På tide å terpe på den nye strategien og glemme alt man har lært om 442 hoofball.
Bigi scorer sitt første mål og det er en kanonscoring.

Negativt:
2 spillere gikk av med skade. Tiote ble vel bytta fordi han hadde gult kort eller advarsel?
Vi har fremdeles spillere som ikke tar fotball seriøst utpå der.
Vi burde brukt 4-3-3 mye tidligere.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #174 på: 03. Des. 2012, 23:03 »
Dritt deilig med seier. Uansett om vi ikke imponerte så får vi 3 poeng idag.

:toon: HOWYA THE LADS :toon:

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #175 på: 03. Des. 2012, 23:04 »
Jonas var god forrige sesong. I år er det tragisk.

Nei, han var håpløs også forrige sesong.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 03. Des. 2012, 23:06 »
forventet hverken storspill eller seier idag, så jeg er meget fornøyd. Håper laget kan bygge videre på denne seieren. Veldig viktig at Marve og Anita spiller godt. Dette er spillere som har bidratt bortimot nada niks denne sesongen. Håper de fortsetter og viser at det går an å regne med at de leverer. Alle skadene gjør at de må finne formen hvis det skal være mulighet for poeng. Fint at Perch er et alternativ til neste kamp. Målet til Bigirimana var klasse, og velfortjent etter alle de stegene han har tatt denne sesongen.

Ellers fortsetter williamson som vanlig å toppe sine dårlige kamper.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 03. Des. 2012, 23:10 »
Det som irriterer meg er at vi går ut defensivt og lar Wigan med en mann mindre styre hva som skjer i alt for store deler av andre omgang. Skulle gjerne likt å hatt en offensive minded type med den fotballfilosofien til Martinez innimellom.

Men - vi vant, det er alt som betyr noe i dag. For å ta dagens klare lyspunkter er Marve det fremste jeg kan dra frem. Tør utfordre, flink til å gjøre seg spillbar, er smart og effektiv i pasningsspillet - og kan slå nøkkelpasninger. Hans klart beste oppvisning i Newcastle-drakten i dag. Han bør få mer tillit fremover basert på det han viser i dag - og også fordi det er slike spillere vi må ha fler av. Med Ben Arfa tilbake neste match bør vi rett og slett kaste Cisse på benk og fortsette med Marveaux.
Ellers blir Anita bedre og bedre for hver kamp egentlig. Ser ikke lost ut lengre, og du ser at der bor mye fotball i han. Syns også han har et spennende driv.

Folk klager på Simmo, men for meg var Willie igjen noen nivåer verre enn ham igjen. Et par helt håpløse situasjoner av Willie i dag. Cisse frustrerer også. Hvordan i guds navn var det mulig å gå i den offsiden han gikk i der? Det burde istedet vært mål på Cisse der. Hårreisende dårlig av Cisse når han kunne bygget på seg ytterligere selvtillit.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 03. Des. 2012, 23:10 »
Deilig med tre poeng igjen. Nesten glemt hvordan den følelsen var. Anita, Marveaux, Ba og Bigi positive. Må si jeg begynner å like Anita på midten. Pasnings prosenten må være ganske høy på han. Det negative er at vi 11 mot 10 ikke har mer possession enn Wigan. 50-50 ble det. Det er svakt , og et stort problem i dagens nufc at vi ikke er bedre til å holde på ballen.

Men i dag var tre poeng det aller viktigste, og det fikk vi! Et lite pusterom nå.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #179 på: 03. Des. 2012, 23:10 »
+ Marveaux, Ba, Birgi og til dels Anita.
+ Synes Cisse spilte veldig bra, sett bort fra avslutningene. Spiller mye på førstetouch og har høy pasningsprosent. Den offsiden synes jeg var grei, Ba skulle tatt en touch til. Hadde Cisse stoppet opp så hadde pasningen likevel kommet.
+ Holder nullen (mot Wigan med 10 mann, riktig nok).

- Skader. Seriøst?
- Vi har jo nesten ikke noe spill. Ballen var mer på vår tredjedel av banen enn Wigan sin de første 15 av 2. omg.
- Jonas og Simpson. Jeg trodde Jonas var byttet ut i 20 min før han dasket Stam i trynet. Simpson er helt udugelig offensivt. Og udugelig er ikke en overstatement, han er heeeeeeeeelt forbanna udugelig. Jeg savner faen med Ryan Taylor.  :iik:

Gruer meg til den neste måneden. Lukter slakt mot Manchester-lagene, og forventer egentlig juling av Berbatov og Ruiz + Cazorla og Giroud også.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"