20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Wigan Athletic - Mandag 3 desember, 21.00  (Lest 28858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Wigan har surret voldsomt i forsvar. Det har i grunn vi også. Wigan har fått et par overganger som jeg tror hadde straffet seg ganske hardt mot mer besluttsomme lag. På en annen side ser det ut som at vi spiller med mye mer selvtillit i dag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Det er ihvertfall MYE bedre dette - selv før skaden. Ser Cisse har spilt mesteparten at matchen ute i en kantrolle - så foreløpig leder 4-2-3-1 over 4-4-2 :P
På ingen måte noe fyrverkeri av oss - men masse fine tendenser. Registrerer at Anita blir bedre og bedre for hver kamp, og jeg syns ikke Marve har vært så usynlig som kommenatoren mener. Liker også at han tør sette fart med ball i bena. Det trenger vi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Det er som flere påpeker mye å ta tak i, men for å prøve å også se på det positive her; vi spiller gjennom midtbaneleddet, ikke over det!  Riktignok fortsatt noen lange lumper fra Willy etc, men i det store og hele ser vi ut til å sentre til midtbanespillere som går på småløp i rom, og vi jager og presser effektivt.    Fortsatt litt trått den siste 3-del av banen siden vi ikke er vandt med å spille oss gjennom midtbanen, men jeg utvilsomt positiv nå.  Får vi luket vekk noen av disse håpløse langskuddene som ikke er en direkte trussel, eller i det minste presse dem mellom stengene og da kanskje få en retur eller corner, og heller være tålmodige nok til å vente på gode muligheter før vi bevist gir fra oss ballen i målforsøk.
Genius by birth. Slacker by choice.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Spillmessig har vi ikke vært så gode, men syns vi spiller bedre enn før iallflal. Mer småspill, prøver iallfall!

Men det jeg syns er meget positivt er det høye presset og at det faktisk for en gang skyld ser ut som de vil prøve å vinne en kamp. Syns vi stresser WIgan veldig mange ganger til å gjøre feil. Det er meget positivt, er det jeg har savnet mest denne sesongen, gløden til å kjempe om hver eneste ball. Satser på vi spiller på oss mer selvtillit i 2.omgang. Bare de ikke tar for lett på det, og slipper Wigan inn i kampen igjen!
Winning isn't everything, it's the only thing!

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Gledelig å se at gutta våre ihvertfall prøver å endre stilen vår der ute. Mange færre langballer og mer småspill og enklere korte pasninger. Jeg liker utviklinga vår ifra forrige kamp. Tror også at med Ben Arfa og Cabaye på banen (hvertfall cabaye som er en av våre absolutt mest pasningssikre spillere) hadde spillet sittet mye mye bedre enn det har gjort til nå!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Jeg mener vel at vi har for mange som setter fart med ballen i beina jeg da, Kristoffer... Jonas,Marveaux,Santon,HBA.... Men vi har nesten ingen som setter fart uten ballen (med hensikt å gjøre seg spillbar i lengderetningen)

Og, igjen: Simmo og Willo har ingenting på dette nivået å gjøre. De kan stoppe en del farlige angrep, men de skaper jo sjanser for motspillerne hvis vi gir dem ballen i beina... Det er å be om umotivert balltap å gi den til de to karene.
Kan virkelig Tavernier være så uferdig at han ikke kan konkurrere om en plass mot disse to? Skummelt hvis vi ikke snart får noe ut av akademiet og U-lagene som kan konkurrere dem ut

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Tiote ut? Hadde en forferdelig foersteomgang, så kan være derfor. Men tror nok det er snakk om nok en skade, for Pardew hadde nok aldri turt å ta ut Tiote ved pause pga dårlige prestasjoner.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Er nok fordi de vil ha han i neste kamp. Farlig nærme sitt femte gule for sesongen og karantene.
« Siste redigering: 03. Des. 2012, 22:06 av Eriksen »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Er jo så svake!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Santon ut med skade, er smått utrolig hvor mye skader vi skal få denne sesongen....

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Newcastle United vs Wigan Athletic - Mandag 3 desember, 21.00
« Svar #100 på: 03. Des. 2012, 22:08 »
Santon skadet også... Sykt!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 03. Des. 2012, 22:09 »
Fleire skader?! Ka er det som skjer?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 03. Des. 2012, 22:11 »
Santon og potensielt Tiote ut med skade nå også. Skadesituasjonen begynner jo å bli smått latterlig nå. Jeg nekter å tro at det er bare tilfeldigheter som gjør at alle spillerne våre bytter på å bli skadet! Noe må være galt enten i det medisinske apparatet eller på treninger...

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #103 på: 03. Des. 2012, 22:12 »
Noe må det være siden vi sliter sååå ekstremt med skader...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 03. Des. 2012, 22:13 »
Det er skummelt hvor dårlig vi egentlig er
lt;3 Newcastle <3