20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Wigan Athletic - Mandag 3 desember, 21.00  (Lest 28865 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
dette holder ikke mål!! PARDEW OUT, KINNEAR INN!!
 :)

:frenetisk: ::p

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Dette trengte vi. Hvis Pardew går tilbake til 4-4-2 nå er ikke mannen riktig god.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Der er vi enige. Men uansett hvem som settes til å ta dødballer i denne klubben, så ender de med å bli lamme i foten. Vi MÅ gjøre noe med dette til vi møter bedre lag der Mike Jones ikke hjelper oss

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Der hadde Caldwell fått gult kort om han ikke hadde hatt gult fra før.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hurra folkens. Jeg har nettopp klikket i vinkel på altiboks pr mail (De hadde såklart stengt kundesenteret). De har kuttet ut PL pakken min, enda jeg spesifikt sa opp TL.

Uansett. Dette ser bra ut. Har noen av dere en link som er steady på mac. Skal ikke installers noen playere her:)
Who else...... Alan Shearer

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
nære rødt ja....

bra cornere sålangt og. deiligt å se, vi spiller meeeeget bra nå!!!
Winning isn't everything, it's the only thing!

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Skulle brukt Marveaux mye mer denne sesongen, spilt han skikkelig varm. Idiotisk å drive å vente så lenge med å bruke spillere som har et tydelig kaliber, a la (Akbar) Ben Arfa ifjor. 

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Om vi ser bak resultatet her, så vil vi se at vi fremdeles mister ballen veldig lett på tur fremover, mest på grunn av sloppy pasninger, men også i stor grad på grunn av unyttig dribling. Samhandlingen er ikke all verden, og hadde vi møtt et annet lag med 11 mann i dag, så hadde vi ikke ledet. Dette er ikke ment som noe surmaget kritikk på en gledens dag, men jeg håper for guds skyld samhandlingen blir bedre til neste kamp.

Vi må fremdeles ha ny RB,CB og Chiquarito eller noe liknende

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Ser det er til tider enorme rom som wigan finner mellom vårt forsvar og de defensive midtbanespillerene våre..
Snakk om tidsspørsmål før de evt lykkes her wigan.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Om vi ser bak resultatet her, så vil vi se at vi fremdeles mister ballen veldig lett på tur fremover, mest på grunn av sloppy pasninger, men også i stor grad på grunn av unyttig dribling. Samhandlingen er ikke all verden, og hadde vi møtt et annet lag med 11 mann i dag, så hadde vi ikke ledet. Dette er ikke ment som noe surmaget kritikk på en gledens dag, men jeg håper for guds skyld samhandlingen blir bedre til neste kamp.

Vi må fremdeles ha ny RB,CB og Chiquarito eller noe liknende

Leder 2-0 ja, men ser det samme som deg, i tillegg kommer vi til stadighet i undertall i forsvar. Altfor dårlig jobbing og konsentrasjon. Og Willy er jo som alltid på etterskudd med alt han gjør...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Ut med Jonas og inn med Sammy eller fergy
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Skulle brukt Marveaux mye mer denne sesongen, spilt han skikkelig varm. Idiotisk å drive å vente så lenge med å bruke spillere som har et tydelig kaliber, a la (Akbar) Ben Arfa ifjor.
Vanskleg å bruke Marveaux når han har vært ein del skadet. (NB! Streete er skadet forsatt.... )
« Siste redigering: 03. Des. 2012, 21:51 av Christian »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Helt OK omgang. Ikke 100% fornøyd, dog. Wigan har ikke vært ufarlige, selv med bare 10 men. Mye rot fra Newcastle's side.

Billig rødt kort au.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Når skal Tiote skjønna at han ikkje treffe mellom stengene? Me bør heller prøva angripa og spela oss til gode sjansar.

Me skal no alltids få komma oss ned att på jorda borte mot Fulham :D
« Siste redigering: 03. Des. 2012, 21:51 av lgrinde »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Om vi ser bak resultatet her

Så er det nok engang lite å skryte av. Kan takke en meget heldig straffe og et ekstremt strengt rødt kort for at vi leder. Men jeg takker og bukker.

Spillemessig er det som du nevner mye balltap i form av elendige pasninger og håpløse driblinger. Elendige skudd har det også blitt en del av. Alt i alt en ganske svak omgang.