20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Wigan Athletic - Mandag 3 desember, 21.00  (Lest 23418 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Nok et lag som spiller 4-3-3 = Nok et tap for oss.

Spiller ikke de 3-4-3? Har også sett de i 5-4-1 denne sesongen.
Jo, du har nok rett i det. Men de kommer nok til å overbefolke midtbanen som alle andre har gjort mot oss.

Ser for meg denne 11'eren i morra:

Krul

Simpson - Willo - Colo - Santon

Anita - Bigirimana - Tiote - Jonas

Ba - Cisse

:grine:

atle81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
håper på dette laget:

Krul

Simpson                   Willie                Colo             Santon

Jonas               Tiote                  Bigi

Anita

Ba               Cisse

Hvor Ba eller Cisse hjelper ned når vi forsvarer og slik at det blir en 4 - 4 - 1 - 1 når vi forsvarer oss og en 4 - 3- 1 - 2 når vi angriper.

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Mike W., Danny S. og Jonas er  ligaens søppelspillere numero un, dos og tres i disse dager. Hiv ut disse og vi kan kanskje snakke om noe som ligner seier. Jeg ser gjerne Remie Streete inn for Willo, en spiller som faktisk virker til å ha litt potensiale på tross av sin unge alder. Santon tar høyre backen og Ferguson ned på venstre.

Santon____Streete___Colo____Ferguson

Når det gjelder midtbanen vil jeg se en offansivt tenkende tre'r som jobber knallhardt. Bigi får jobben som playmakeren, Tiote og Anita får være litt box-to-box og ballvinnere. Perch og eventuelt en annen drittspiller (Jonas) får komme inn og avløse disse hvis de jobber seg ihjel, noe jeg egentlig tviler på :P

Tiote____Bigi____Anita

I angrep håper jeg vi kjører enten Cisse eller Ba som komplett angriper alene helt i topp, Marv og Obertan får kutte inn fra kantene og prøve å dribble seg så langt inn mot boksen som mulig eller legge smarte målgivende pasninger til Cisse/Ba.  Gode innlegg kan vi vel bare drite fra disse to, så heller at vi prøver å legge vekt på at Santon og Ferguson kommer opp og hjelper til med det. Det som er smart med dette er at vi får en høyre fot og en venstre fot på hver av kantene, noe jeg mener er gir kantene en ny dimensjon i forhold til tidligere.

Marveaux__________________Obertan
Cisse/Ba
« Siste redigering: 03. Des. 2012, 06:14 av Dionysos »

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
I tillegg, taper vi denne tar det seg dårlig ut å skylde på skader. Wigan har flere skader enn oss, aner forsåvidt ikke om det er deres nøkkelspillere eller ei som er ute. http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Blir trist og skuffet om vi starter i 4-4-2, håper at fergy kommer inn for simpson, på tide å vise at du faktisk må levere for å få spille og ikkje bare leve på resultater fra forrige sesong. Skulle gjerne ha byttet ut Willy og, men siden klubben har vore så elendig på transferfronten så har vi knapt nok midtstoppere, og blir litt å ta sjanser om vi skulle putte innpå ein unggutt uten Pl-erfaring, sjøl om det ikkje kan bli så mye verre enn det allereie er.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Dette kan kalles årets cupfinale.
Vinner vi denne har vi heng på de lagene som ligger midt på tabellen, og vi kan få litt ro før evt juleprogrammet som for oss er veldig tøft.
Taper vi eller spiller uavgjort i dag, da tør jeg nesten allerede nå si at det blir en kamp o å unngå nedrykk denne sesongen.
Så dette blir så sykt viktig..

Jeg driter i hvordan laget ser ut, bare de som spiller viser at dette betyr noe, Newcastle betyr noe, hvor ræva dårlig de har spilt betyr noe og at dette er kampen som SKAL vinnes uansett. (noen untak ang ræva spillere)

Jeg drømte i natt dette var kampen der alt gikk på skinner og vi feide motstanderen av banen.

Uansett, lykke til. I kveld er det himmel eller !!!!!!! når kampen er ferdig her på forumet.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tipper de hever seg og sender Wigan hjem med 4-0.  :happy:

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Mike W., Danny S. og Jonas er  ligaens søppelspillere numero un, dos og tres i disse dager. Hiv ut disse og vi kan kanskje snakke om noe som ligner seier. Jeg ser gjerne Remie Streete inn for Willo, en spiller som faktisk virker til å ha litt potensiale på tross av sin unge alder. Santon tar høyre backen og Ferguson ned på venstre.

Santon____Streete___Colo____Ferguson

Når det gjelder midtbanen vil jeg se en offansivt tenkende tre'r som jobber knallhardt. Bigi får jobben som playmakeren, Tiote og Anita får være litt box-to-box og ballvinnere. Perch og eventuelt en annen drittspiller (Jonas) får komme inn og avløse disse hvis de jobber seg ihjel, noe jeg egentlig tviler på :P

Tiote____Bigi____Anita

I angrep håper jeg vi kjører enten Cisse eller Ba som komplett angriper alene helt i topp, Marv og Obertan får kutte inn fra kantene og prøve å dribble seg så langt inn mot boksen som mulig eller legge smarte målgivende pasninger til Cisse/Ba.  Gode innlegg kan vi vel bare drite fra disse to, så heller at vi prøver å legge vekt på at Santon og Ferguson kommer opp og hjelper til med det. Det som er smart med dette er at vi får en høyre fot og en venstre fot på hver av kantene, noe jeg mener er gir kantene en ny dimensjon i forhold til tidligere.

Marveaux__________________Obertan
Cisse/Ba

Interessant. Men syns litt av problemet med Williamson er at han verker som han blir jævlig stressa, og drit seg ut på grunn av det. Me såg jo berre i forrige kamp, korleis han klikka heilt iløpet av dei siste 10. Vil Streete ha roen til dette? Det tviler eg på. Eller kanskje me bør stilla i ein 3 - 3 - 3 formasjon med Williamson bak mål?

Ellers einig i oppstillinga di. Syns dog kanskje at Sammy Ameobi (veit eg maser om han) burde ha spelt. Kanskje som impact player...

Legg ved litt FM-tall. Kanskje det endelege beviset på at FM ikkje stemmer heilt...
Mike Williamson 14 Concentration og 13 Decisions.
Remie Streete: 8 Concentration og 7 Decisions

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Williamson bak mål hadde dessverre bare opphevet offsiden, men ser tankegangen!

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Kanskje andre målet då! Så kan han gratulere Ba når han scorer med ein gong...!  :happy:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Uavgjort tror jeg nok vi må kjempe for her!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg gir blaffen i hvor dårlig vi spiller, bare vi vinner denne kampen. Denne kampen SKAL og MÅ vi vinne.
Det er aldri et godt utgangspunkt, dessverre. Men sånn får det bare være.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Idag tror jeg vi vinner. Både Cisse og Ba putter :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Har faktisk en veldig god følelse idag. Det er lenge siden jeg har hatt. Så idag tror jeg faktisk vi vinner. Cisse og Ba putter hver sitt mål. Vi vinner 2-1. :toon:
Winning isn't everything, it's the only thing!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
tørr ikkje spå noko utfall. Nervøs som faen!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.