20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stoke City - Newcastle, Ons 28 nov. 20:45  (Lest 42047 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle, Ons 28 nov. 20:45
« Svar #195 på: 28. Nov. 2012, 22:44 »
Tar vi ikke poeng mot wigan og fulham,, så kan vi nok drite i flere poeng i 2012.. Jeg gir Pardew to kamper til uten seier,, så må han ut

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #196 på: 28. Nov. 2012, 22:44 »
Champions League, Pardew....ikke Championship Leauge... :thumbd:

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #197 på: 28. Nov. 2012, 22:44 »
Det her er så sjukt deprimerande.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #198 på: 28. Nov. 2012, 22:46 »
Irriterer meg grenseløst at Pardrew ikke gjorde endringer før utligningen, og ikke før 2-1 heller. Simpson løper rundt som en forvirret idiot, Williamson som har sin såkalte "styrke" i luften blir jogget ifra at samtlige spillere ute på banen, og parkert i luften. Midtbanen vet jeg egentlig ikke va jeg skal si om, tiote er ok til tider, gutierrez ser ut til å ha gått ut på dato, perch spiller aldri noe over middels, mens anita skal ha for godt jobbing.

Huff og god natt!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 28. Nov. 2012, 22:46 »
Aldri om me vinne borte mot Fulham med slik innsats og form me viser om dagen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 28. Nov. 2012, 22:46 »
Tror ikke det er så mange andre trenere som får til så mye mer med dette laget. Laget er så dårlig sammensatt og balansert av altfor mange med like egenskaper, pluss altfor få med ekstremferdigheter. Dette her blir ikke bra før Ben Arfa er tilbake, og et nødvendig januar vindu. For det trenger vi!

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #201 på: 28. Nov. 2012, 22:48 »
Heretter skal jeg sette penger på de lagene som spiller mot oss, Brighton, Leeds, Millwall, Høddersfield.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #202 på: 28. Nov. 2012, 22:49 »
Er rart, men jeg har rett og slett sluttet å bry meg. Veldig rart, men akkurat nå så kunne jeg ikke brydd meg mindre om vårt kjære lag.

Er skuffet over meg selv.

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #203 på: 28. Nov. 2012, 22:50 »
Skal vi få noe ut av de neste kampene tror jeg nesten padrew og spillerne må gå i seg selv, og han må ha baller nok til å ta ut spillere som er villige til å gå ut der å krige etter en seier. Ingen vilje i laget for tiden ..

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #204 på: 28. Nov. 2012, 22:50 »
For meg er det ein person som taper denne kampen for meg meir enn nokon andre: Mike Williamson. Han er for meg skyld i begge målene med udugelig duellspel i lufta. Syns me såg friske ut til tider - Anita, Krul, Santon, Tiote, Ba - alle er godkjent hjå meg. Perch, Simpson og Williamson må ut av laget vårt...

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #205 på: 28. Nov. 2012, 22:50 »
Er rart, men jeg har rett og slett sluttet å bry meg. Veldig rart, men akkurat nå så kunne jeg ikke brydd meg mindre om vårt kjære lag.

Er skuffet over meg selv.

Det er en slags forsvarsmekkanisme, når ting har gått altfor galt.. Onaner mens du kveler deg selv, skal vist være den ultimate positive følelsen
« Siste redigering: 28. Nov. 2012, 22:52 av Tommyok »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 28. Nov. 2012, 22:52 »
Skal vi få noe ut av de neste kampene tror jeg nesten padrew og spillerne må gå i seg selv, og han må ha baller nok til å ta ut spillere som er villige til å gå ut der å krige etter en seier. Ingen vilje i laget for tiden ..

Skulle vi tro ble gjort etter West Ham kampen!!
Har like lyst å se spillere ut av klubben som spillere inn. Føler jeg for øyeblikket misliker halve laget vårt!!

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #207 på: 28. Nov. 2012, 22:53 »
Jeg mener ikke at Pardew skal ha all skylda for at ting går til helvete, for det første er vi med i to turneringen i år uten å ha styrket stallen nevneverdig. Jeg mener det kun er Ashley sin feil, hadde vi fått inn en ny stopper, en back og ving hadde ting sett mye mer lysere ut. Ashley er alt for grådig. Willamson er jo en vandrende katastrofe der han spankulerer ut på banen, holder jo så vidt tippeliganivå. Simpson dugger ikke til så mye han heller. Perch, den dvergen har vel ikke så alt for mye å gjøre i PL han heller.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #208 på: 28. Nov. 2012, 22:54 »
Vi taper for et bedre lag. 90 minutter på Brittania der spillerne blir løpende i mellom er beintøft. Spillerne skal derimot ha kred for å skape et par sjanser som også resulterer i ei scoring. Med litt flaks kunne vi fått med oss et viktig poeng i kampen mot nedrykk.

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #209 på: 28. Nov. 2012, 22:54 »
Tror ikke det er så mange andre trenere som får til så mye mer med dette laget. Laget er så dårlig sammensatt og balansert av altfor mange med like egenskaper, pluss altfor få med ekstremferdigheter. Dette her blir ikke bra før Ben Arfa er tilbake, og et nødvendig januar vindu. For det trenger vi!

Kunne brukt Abeid, Marveaux eller Amalfitano istedenfor Perch. Kan jo aldri vite om vi kanskje hadde fått banka inn noen fler mål om vi ikke hadde brukt to defensive midtbaner til å kjøre igang angrep.