20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stoke City - Newcastle, Ons 28 nov. 20:45  (Lest 41975 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Stoke City - Newcastle, Ons 28 nov. 20:45
« på: 26. Nov. 2012, 09:23 »
Da har vi hatt en dag på å svelge unna skuffelsen fra søndagens kamp, uten at skuffelsen på noen måte er borte for min del.  I en kamp med et av ligaens desisdert dårligste lag, og Southampton, tapte vi fullt fortjent med 2 mål og det kunne fort ha vært enda styggere resultater.

Ser vi fremover skal vi ut i kamp igjen allerede på onsdag.  Da er det PL kamp, i motsetning til EL-kampene vi har pleid å ha midtukes.  Der kan vi vente å se et lag som slår mye høyt og langt uten mål og mening, og Stoke.

Før sesongen startet er dette utvilsomt en kamp jeg ville forventet å kunne gå for seier, selv på bortebane, men etter den siste tids dårlige prestasjoner skal jeg her si meg mer en fornøyd med poengdeling.  Dersom vi for en gangs skyld ENTEN klarer å tette igjen bak og være gode defensivt, ELLER imponere offensivt med både mål og bra skuddforsøk, skal jeg være fornøyd.  Å tro at vi plutselig skal få til begge deler ser jeg ikke på som sannsynlig etter hva vi har vist i det siste, men dersom en av de to tingene skjer skal poengdeling være innen rekkevidde. 

Av spillere er vel Colo tilbake etter å ha hatt 3 kampers utestengelse etter det røde i Liverpoolkampen, og han er selvskrevet inn på laget igjen for min del.  Ellers er Saylor listet med hamstringskade etter helgas kamp, og vi får vel da se Willy i forsvaret nok en gang.   I akkurat denne kampen er det ikke helt sikkert det trenger å være negativt; et godt forsvar mot stengelen Crouch kan godt være stengelen Willy, men jeg blir ALDRI trygg på den mannen. 

Krul
Simpson - Willy - Colo - Santon
Sammyobi - Bigi - Tiote - Jonas
Cissé - Ba

Ikke at jeg ønsker Cissé og Ba på topp sammen, de funker ikke og i stor grad brukes de feil i og med at de ofte må møte ball og ender opp langt nede i egen midtbane, men jeg tror uansett det blir det som kommer til å skje.  Er også skeptisk til å fortsette i denne formasjonen, midtbanen vår blir usynlig gang på gang på gang, og kanskje et svar kan være å ha 3 stk på midten for å ikke komme så mye i undertall der.  Kjenner jeg ikke har troa på en knallprestasjon, men håper å i det minste se litt fotball som gir meg glede og ikke BARE frustrasjon.  Mot Southampton hadde vi 5 minutter i starten på første omgang, og noen få involveringer fra Anita i 2. omgang (før han selvsagt ble byttet av) som var en glede å se på, ellers var det mye labert på banen fra vår side.

Gruer og gleder meg til onsdag, HTL!

« Siste redigering: 26. Nov. 2012, 09:30 av MLerbakk »
Genius by birth. Slacker by choice.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle, Ons 28 nov. 20:45
« Svar #1 på: 26. Nov. 2012, 09:34 »
Clash of shit fotball? :)

Får vi nok en gang se vår kjente og effektive 4-4-2 med Ba og Cisse som et perfekt 2 spann på topp?

1 - 0, Crouch dunker inn en heading etter surring/markeringssvikt av Williamson
« Siste redigering: 26. Nov. 2012, 09:36 av snkz »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26. Nov. 2012, 10:15 »
Hehe, dette skal bli en spennende kamp. Stoke om en god oppadgående kurve menst pilene peker nedover for oss. Kommer nok til å gjøre det vi kan for å vinne antall langpassninger i denne kampen.

Stoke kommer til å krige seg til 3 poeng her, noe annet vil overraske!

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: 26. Nov. 2012, 10:27 »
et godt forsvar mot stengelen Crouch kan godt være stengelen Willy, men jeg blir ALDRI trygg på den mannen. 

Haha, det der fikk meg til å smile mer enn de 3 siste kampene til sammen :toon:

Jeg har trua på at vi kan vinne denne... Colo er tilbake og det gjør så mye!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 26. Nov. 2012, 10:43 »
Da har vi hatt en dag på å svelge unna skuffelsen fra søndagens kamp, uten at skuffelsen på noen måte er borte for min del.  I en kamp med et av ligaens desisdert dårligste lag, og Southampton, tapte vi fullt fortjent med 2 mål og det kunne fort ha vært enda styggere resultater.

Ser vi fremover skal vi ut i kamp igjen allerede på onsdag.  Da er det PL kamp, i motsetning til EL-kampene vi har pleid å ha midtukes.  Der kan vi vente å se et lag som slår mye høyt og langt uten mål og mening, og Stoke.

Før sesongen startet er dette utvilsomt en kamp jeg ville forventet å kunne gå for seier, selv på bortebane, men etter den siste tids dårlige prestasjoner skal jeg her si meg mer en fornøyd med poengdeling.  Dersom vi for en gangs skyld ENTEN klarer å tette igjen bak og være gode defensivt, ELLER imponere offensivt med både mål og bra skuddforsøk, skal jeg være fornøyd.  Å tro at vi plutselig skal få til begge deler ser jeg ikke på som sannsynlig etter hva vi har vist i det siste, men dersom en av de to tingene skjer skal poengdeling være innen rekkevidde. 

Av spillere er vel Colo tilbake etter å ha hatt 3 kampers utestengelse etter det røde i Liverpoolkampen, og han er selvskrevet inn på laget igjen for min del.  Ellers er Saylor listet med hamstringskade etter helgas kamp, og vi får vel da se Willy i forsvaret nok en gang.   I akkurat denne kampen er det ikke helt sikkert det trenger å være negativt; et godt forsvar mot stengelen Crouch kan godt være stengelen Willy, men jeg blir ALDRI trygg på den mannen. 

Krul
Simpson - Willy - Colo - Santon
Sammyobi - Bigi - Tiote - Jonas
Cissé - Ba

Ikke at jeg ønsker Cissé og Ba på topp sammen, de funker ikke og i stor grad brukes de feil i og med at de ofte må møte ball og ender opp langt nede i egen midtbane, men jeg tror uansett det blir det som kommer til å skje.  Er også skeptisk til å fortsette i denne formasjonen, midtbanen vår blir usynlig gang på gang på gang, og kanskje et svar kan være å ha 3 stk på midten for å ikke komme så mye i undertall der.  Kjenner jeg ikke har troa på en knallprestasjon, men håper å i det minste se litt fotball som gir meg glede og ikke BARE frustrasjon.  Mot Southampton hadde vi 5 minutter i starten på første omgang, og noen få involveringer fra Anita i 2. omgang (før han selvsagt ble byttet av) som var en glede å se på, ellers var det mye labert på banen fra vår side.

Gruer og gleder meg til onsdag, HTL!

Hvorfor ikke Anita på midten? Han var en av våre beste før han ble byttet ut.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 26. Nov. 2012, 10:58 »
Hvorfor ikke Anita på midten? Han var en av våre beste før han ble byttet ut.

Rett og slett fordi jeg tror/forventer at Pardew fortsetter med en viss grad av rotering på laget for å fordele belastningene.  Selv om det er en PL kamp, så er det en midtukekamp, og da kombinert med at Bigi startet på benk i helga antar jeg nesten at Pardew setter Bigi på for Anita.  Det er jo dog nesten en uke til neste kamp igjen (på følgende mandag) så det er klart Anita kanskje vil få spille (og ikke minst fortjener det), spesielt mtp han ikke spillte hele kampen som var.
« Siste redigering: 26. Nov. 2012, 11:44 av Hakiki »
Genius by birth. Slacker by choice.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 26. Nov. 2012, 11:37 »
                 Krul

Simpson  Willy  Colo  Santon

Anita  Tiote  Jonas

Marveaux                Obertan

Ba

Heldigvis Colo tilbake. Ellers tipper jeg en drittkjedelig kamp, som ender 0-0. Håper vi stiller med 3 på midten, og kun Ba på topp. Har ikke Ba scoret etter 60, kommer Cisse inn for han. Gir Marve og Obertan sjansen pga mangel på alternativer og satser på det beste.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 26. Nov. 2012, 12:47 »

Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 26. Nov. 2012, 13:09 »

Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe

HihihihiHihihihiHihihihiHihihihiHihihihiHihihihiHihihihiHihihihiHihihihiHihihihiHihihihiHihihihiHihihihiHihihihiHihihihi

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 26. Nov. 2012, 13:54 »
<3
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 26. Nov. 2012, 14:40 »
For ett lag!

Gleder meg til denne kampen på godt og vondt!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #11 på: 26. Nov. 2012, 15:01 »
Trur nok dette blir tap, desverre. Perch opp mot monsterene i Stoke? Frykter ein Norwich.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 26. Nov. 2012, 15:34 »
Simpson taper denne kampen for oss. Håpløs  en-mot-en og står KONSTANT to-tre meter unna og tillater innlegg. Og lar vi Stoke lempe baller inn i boksen vår i 90 min...så ja  :(

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 26. Nov. 2012, 15:53 »
Simpson taper denne kampen for oss. Håpløs  en-mot-en og står KONSTANT to-tre meter unna og tillater innlegg. Og lar vi Stoke lempe baller inn i boksen vår i 90 min...så ja  :(

Er nok ikke den første kampen han taper for oss :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 26. Nov. 2012, 16:22 »
Trur dette kan bli stygt. Stoke går på med 100% innsats og med den daffe mentaliten Pardews choosen ones har hadt i det siste ser eg ikkje heilt kordan dette ska gå bra :nervøs:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]