20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Southampton vs Newcastle  (Lest 26751 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Southampton vs Newcastle
« Svar #180 på: 25. Nov. 2012, 18:04 »
Dagens forestilling er trist, men noe som er enda tristere er enkelte supportere her inne sine kommentarer. Samtlige poster om dagen kryr av negativitet og snakk om at Pardew må sparkes. Jeg er like skuffet som alle andre her inne, men vi er i en drittperiode nå og er det noe vi absolutt ikke trenger så er det enda et managerbytte!! Skader, suspansjoner og formsvikt blant nøkkelspillere kan selv få United og City til å se ut som et nedtrykkslag. Tror man bare må ha is i magen og håpe at denne perioden snur seg snart.

Når man treffer rock bottom, så kan det bare gå en vei!

Jeg lar dette være min siste post og håper som sagt denne trenden snur seg snart.

Det tærer nok på sjela om dagen å se Newcastle spille om man ikke skal sitte inne på dette forumet og lese all denne negativiteten.

Bruker heller energien på støtte laget for det er det klubben trenger nå enn å sitte her inne og slenge dritt.

Over og ut!

Ja, vi får bare håpe. Spillerne gjør ingen innsats for det, hvertfall

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 25. Nov. 2012, 18:04 »
Rett og slett for mange spillere som gir faen i klubben vår. For mange fra Afrika også!
Kun fornøyd med å sjekke saldoen på konti en gang i uka!

What?

Afrika mesterskap..

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #182 på: 25. Nov. 2012, 18:07 »
nå er snart halve sessongen ferdig, og vi har spklt dårlig i samtlig av kampene. vis det ikke er lov til p hinte om sparking av pardew skjønner jeg ingenting av det. klart han burde få to-tre kamper på og snu dette, men tre kamper uten sier og han bør sparkes. vis han styrer og under streken kommer vi til å rykke ned, noe må gjøres før det går så langt.
det er greit at noen ønsker stabilitet, men vil vi være stabilt dårlige?
snur pardew dette iløpet av tre kamper bør han bli, vis ikke burde asley se etter noen andre.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #183 på: 25. Nov. 2012, 18:08 »
nå er snart halve sessongen ferdig, og vi har spklt dårlig i samtlig av kampene. vis det ikke er lov til p hinte om sparking av pardew skjønner jeg ingenting av det. klart han burde få to-tre kamper på og snu dette, men tre kamper uten sier og han bør sparkes. vis han styrer og under streken kommer vi til å rykke ned, noe må gjøres før det går så langt.
det er greit at noen ønsker stabilitet, men vil vi være stabilt dårlige?
snur pardew dette iløpet av tre kamper bør han bli, vis ikke burde asley se etter noen andre.

sorry dårlig språk. skrevet på mobil

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 25. Nov. 2012, 18:09 »
Det at Anita ble bytta ut skjønner jeg lite av da. Hvorfor ha på Jonas for alt det er verdt, selv når han var så grusomt svak som i dag? Anita var jo den skapende kraften i laget vårt i andreomgang.

Jonas har vært ubrukelig hele sesongen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #185 på: 25. Nov. 2012, 18:09 »
Rett og slett for mange spillere som gir faen i klubben vår. For mange fra Afrika også!
Kun fornøyd med å sjekke saldoen på konti en gang i uka!

What?

Afrika mesterskap..

Én person, som forøvrig er ute halve sesongen uansett?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 25. Nov. 2012, 18:11 »
Til dere som er så "positive". Kom gjerne opp med tre grunner for at dette skal snu? F.eks det holder ikke å komme opp med å ha is i magen, og at man håper det snur snart. Tendensene har vert her hele sesongen selv med det beste spillerne på banen. Det offensive har vert totalt fraværende siden august. For meg ser det ut som dette her er ute av kontroll. Hva er det som tyder på at dette skal snu? Venter spent..

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 25. Nov. 2012, 18:14 »
Savner en Raylor som gjør ting enkelt med høy kvalitet. Vi savner rett og slett noen som kan heve kvaliteten på siste 20meterne. Alle innlegg i boks kommer etter at løpene er stoppet. Og de lander på 16 meteren til motstanderen. Santon er god, men bruker ikke venstre... Simpson har 3 forsøk, 1 er bra. Resten håpløst...

Vi klarer ikke etablere trykk... Sørgelig å se på.

Det er ikke noe Pardew out, men vi savner den siste lille biten kvalitet på topp. Cisse er røv.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 25. Nov. 2012, 18:16 »
Kjenner eg har tro på seier borte mot Stoke på onsdag. Oser jo av glød og innsats fortiden!

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 25. Nov. 2012, 18:21 »
Porblemene våre begynner og slutter på midtstopperplass. Jeg ser ikke helt at Pardew underpresterer med mannskapet han har til rådighet, med et unntak: At Williamson har klippekort er helt uforståelig, og vitner om dårlig fotballforståelse hos sjefen. Skal prøve meg som spåmann: Om vi ikke prioriterer en klassestopper i januar så blir det en tøff kamp på nederste halvdel i år, og ender som nummer 15. Om vi får inn en god stopper i januar så blir vi et av formlagene i vår og ender som nummer 7.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #190 på: 25. Nov. 2012, 18:21 »
Kjenner eg har tro på seier borte mot Stoke på onsdag. Oser jo av glød og innsats fortiden!

Og jeg har skikkelig trua på vikinglotto-kupongen! Bare å kjøpe den dyreste champagne :)

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #191 på: 25. Nov. 2012, 18:29 »
Hva i svarteste inn i kølsvarte helvete er det som skjer i klubben??? går fra å være en topp 4 kandidat gjennom en hel sesong til å bli PL desidert dårligste lag?? KUN NEWCASTLE SOM GREIER DETTE!!!! :happy:

Her er hva jeg tror har skjedd, kommer til å skje:

- Ender på en 5.plass kvalifisert til europa league og Pardew årets manager, mange stjerner som skinner gjennom sesongen, pluss en del som spiller over evne.

- Vinduet åpner og fans og spillere forventer klubben vil befeste seg oppe blant topp 7-8 og vise ambisjoner ved å styrke stallen. Men MA ser det annerledes... Han har sett Simpson, Perch, Willy bla spille fin fotball og mener desse har det som skal til for å spille på høyt nivå og low-baller alle forsøk på å hente spillere ved skambud og lite vilje til å imøtekomme motkrav.

- Fyller stallen med ukjente league one og championshipspillere som framtidige talent, og henter Anita i siste liten da alle andre signeringer for førstelaget har gått tits up.

- Sesongen begynner greit, men så kommer selvfølgelig skadene rullende opp og perch&co viser igjen god gammel elendig form. Våre stjerner som trodde dette var klubben med ambisjoner, begynner å få øynene opp for hvilken gjøk MA er, og at klubben ikke går noen steder med sånt vanstyre. Spillergruppen mister troen på seg selv og som lag.

-Per i dag er skadelisten lang og formkurven stupende på samtlige. Og hva vi har i backup er benken i dag et strålende eksempel på. Vi taper 3 kamper på rad mot antatt dårligere lag, to på hjemmebane.

- Frem mot nyttår venter langt tøffere motstand og fortsetter dette er vi i bunnen i Januar. Da vil nok enkelte spillere bort fra en synkende skute og klubben selger de mens de enda kan få litt for de. Arsenal er nok blant de som snuser på enkelte for å styrke stallen. Og de vi har vært linket til tidligere som Pieters og Debouchy har for lengst mistet interessen..

- Februar kommer og førsteelveren er igjen ytterligere svekket, vi er tilbake til 08-09 standard og kjemper igjen for å overleve. Alt Carr og Pardew har bygd opp ligger i grus og de evner ikke å snu skuta på rett kjøl... Hva som venter tørr jeg ikke tenke på
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 25. Nov. 2012, 18:31 »
Dagens forestilling er trist, men noe som er enda tristere er enkelte supportere her inne sine kommentarer. Samtlige poster om dagen kryr av negativitet og snakk om at Pardew må sparkes. Jeg er like skuffet som alle andre her inne, men vi er i en drittperiode nå og er det noe vi absolutt ikke trenger så er det enda et managerbytte!! Skader, suspansjoner og formsvikt blant nøkkelspillere kan selv få United og City til å se ut som et nedtrykkslag. Tror man bare må ha is i magen og håpe at denne perioden snur seg snart.

Når man treffer rock bottom, så kan det bare gå en vei!

Jeg lar dette være min siste post og håper som sagt denne trenden snur seg snart.

Det tærer nok på sjela om dagen å se Newcastle spille om man ikke skal sitte inne på dette forumet og lese all denne negativiteten.

Bruker heller energien på støtte laget for det er det klubben trenger nå enn å sitte her inne og slenge dritt.

Over og ut!

Ja, vi får bare håpe. Spillerne gjør ingen innsats for det, hvertfall

Tror dessverre det er dette Pardew også tenker, men jeg tror ikke det er fullt så enkelt.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #193 på: 25. Nov. 2012, 18:31 »
Bonusanalyse: Colo spilte 35 av 38 seriekamper i fjor, i år har han vel vært mer på tribunen enn på banen. Og for alle som ser etter så er det tydelig at vi framtstår som to forskjellige lag uten kapteinen vår. Ikke bare defensivt, men vel så viktig når vi har ballen. Med Williamson/Saylor/Perch poler vi langt. Med Colo på banen så spiller vi oss ut bakfra. Cabaye får mer rom og tid, og Ben Arfa får flyttet seg høyere opp i banen. Løpene rundt ballfører blir bedre, vi trenger ikke bare slå på førstebevegelse osv osv. Om ikke Pardew er i stand til å se dette og kjøpe en ny stopper, så fortjener han sparken.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #194 på: 25. Nov. 2012, 18:34 »
Det er ikke sånn at Pardew plutselig har blitt en dårlig trener og at spillerne plutselig underpresterer uten grunn. Det ligger faktorer bak, og det er lavpannet å bare rope på at Pardew skal få sparken uten å i alle fall se på hva han gjør feil.