20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Southampton vs Newcastle  (Lest 26810 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Southampton vs Newcastle
« Svar #165 på: 25. Nov. 2012, 17:49 »
Dette er 3 tap på rappen, 2 av de mot nyopprykkede klubber... er det noe galt med vannet i dusjen? har noen putta idiotpulver i drikkeflaskene? faen så dårlig.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #166 på: 25. Nov. 2012, 17:50 »
Haha, herlig takling av Santon.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 25. Nov. 2012, 17:50 »
Takk for i dag, gutta. Snakkes på onsdag.

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #168 på: 25. Nov. 2012, 17:51 »
Jammen glad for at jeg ikke kasta bort 2 tommer av eksamen lesinga. Var som forventa, enda enn drit kamp...  :lol:

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 25. Nov. 2012, 17:52 »
Det her er noe av det verste eg har sett av Newcastle i min tin. 

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 25. Nov. 2012, 17:53 »
For en gjennomført patetisk kamp vi har vært vitne til. Lenge siden jeg har sett et så svakt Newcastle-lag, dette minner meg veldig om hvordan vi spilte da vi rykka ned. Ikke faen om jeg skylder på at vi har for svake spillere der utpå - for prestasjonene til flere av spillerne vi veit holder høyt nivå er grusomt svak.

Æ spyr.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #171 på: 25. Nov. 2012, 17:53 »
Blir meget overrasket om dette laget holder seg over streken i det vi går inn i 2013 med Arsenal og city i julen så blir det nok en trist jul i år.. Ingen vil ha ballen for de vet at de ikke kommer til å ha noen å slå den til Benny et eneste mannen som kan dra av en motspiller og blir den eneste som kan skape no.. Vi har null spill og ingen som kan løfte et innlegg inn i boxen. Helt grusomt å se på oss om dagen

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 25. Nov. 2012, 17:54 »
Pardew er i mine øyne ferdig i klubben. For et kaos, vi blir til tider herjet med. Vi scorer ikke mål og det renner inn bak. Hva er det som sier at Pardew skal snu dette? Jeg ser null grunner for at dette skal snu . Trodde jeg ikke skulle si det men..Pardew out før det er for sent!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 25. Nov. 2012, 17:55 »
Rett og slett for mange spillere som gir faen i klubben vår. For mange fra Afrika også!
Kun fornøyd med å sjekke saldoen på konti en gang i uka!

Juma

• Gjest
« Svar #174 på: 25. Nov. 2012, 17:58 »
Dagens forestilling er trist, men noe som er enda tristere er enkelte supportere her inne sine kommentarer. Samtlige poster om dagen kryr av negativitet og snakk om at Pardew må sparkes. Jeg er like skuffet som alle andre her inne, men vi er i en drittperiode nå og er det noe vi absolutt ikke trenger så er det enda et managerbytte!! Skader, suspansjoner og formsvikt blant nøkkelspillere kan selv få United og City til å se ut som et nedtrykkslag. Tror man bare må ha is i magen og håpe at denne perioden snur seg snart.

Når man treffer rock bottom, så kan det bare gå en vei!

Jeg lar dette være min siste post og håper som sagt denne trenden snur seg snart.

Det tærer nok på sjela om dagen å se Newcastle spille om man ikke skal sitte inne på dette forumet og lese all denne negativiteten.

Bruker heller energien på støtte laget for det er det klubben trenger nå enn å sitte her inne og slenge dritt.

Over og ut!

Alekss

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #175 på: 25. Nov. 2012, 17:58 »
Pardew out. Makan til evneveik manager.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 25. Nov. 2012, 18:00 »
Det som skremmer mest er mangelen på vinnervilje utpå der! Anita viste noe i startfn av andre, men ble så byttet ut. Santon og Krul kan også få godkjent i dag, men resten, fy faen!

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #177 på: 25. Nov. 2012, 18:01 »
Mourinho til sommeren. Han bør ta enn ordentlig utfordring for enn ganske skyld. Ikke bare stor klubber som vasser i penger. Tenk på din gammle mentor. Hehe  ;D

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 25. Nov. 2012, 18:01 »
Rett og slett for mange spillere som gir faen i klubben vår. For mange fra Afrika også!
Kun fornøyd med å sjekke saldoen på konti en gang i uka!

What?
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 25. Nov. 2012, 18:02 »
Det at Anita ble bytta ut skjønner jeg lite av da. Hvorfor ha på Jonas for alt det er verdt, selv når han var så grusomt svak som i dag? Anita var jo den skapende kraften i laget vårt i andreomgang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida