20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - CS Maritimo 22.11, kl.21:05 (Cmore Fotball HD)  (Lest 26792 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
lodde?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Horror show av en fotballkamp. Jeg trodde ærlig talt ikke at denne sesongen skulle handle om å overleve i PL. Men med alle skadene ser det slik ut. Fullstendig kaos ut på der til tider. I fare for å repetere det jeg har skrevet i samtlige kamptråder denne sesongen (offensiv plan, bevegelse, kreativitet osv osv osv) så nøyer jeg meg med å stille spørsmål ved dødballene. De klarer jo ikke å få til noe der! De samme håpløse ballene inn og inn, gang etter gang. Hva er  det de driver med på treningene!?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
E det sånn her fotball vi blir å være vitne til i de neste 8 mnd?

Nei, de neste 8 år:)

Haha! :P

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Horror show av en fotballkamp. Jeg trodde ærlig talt ikke at denne sesongen skulle handle om å overleve i PL. Men med alle skadene ser det slik ut. Fullstendig kaos ut på der til tider. I fare for å repetere det jeg har skrevet i samtlige kamptråder denne sesongen (offensiv plan, bevegelse, kreativitet osv osv osv) så nøyer jeg meg med å stille spørsmål ved dødballene. De klarer jo ikke å få til noe der! De samme håpløse ballene inn og inn, gang etter gang. Hva er  det de driver med på treningene!?

Same old Shearer, always scoring!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Andre omgang i kveld er noe av det aller dårligste jeg har sett av Newcastle noen gang. Latterlig opptreden!
Sammy Ameobi er et oppskrytt talent, Anita skal få tid på seg men har knapt vist noe som helst, Abeid og Amalfitano håper jeg at jeg slipper å se mer i Newcastle-trøya. Spesielt disse fire var forferdelige å se på, flaut.

Når det er sagt så har vi heller ingen ide over hvordan vi skal opptre der ute. I første omgang vekslet vi mer og hadde tidvis mer tålmodighet med kula. Når Ba kommer innpå så begynner pankingen med en gang. Pardew må begynne å ta grep, for nå er vi et fotballag uten struktur, mål eller mening. Også er det de jævla dødballene igjen...er det mulig!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Alekss

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil

Se der ja. Ikke rart de er uengasjerte da. De vil jo bare hjem å spille. :thumbu:

akselho

• Supersub
    • Vis profil
Niern og tiern ut med skade. Cisse er nok fort tilbake, men Ben Arfa ute i noen uker er ikke mindre enn sørgelig. Lurer fælt på hvordan vi skal henge med topp ni, topp ti fram mot nyttår. Også ekstremt irriterende og gi fra seg førsteplassen i gruppen. Total unødvendig.
Black and white since 1996

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva Newcastle skal gjøre for å bedre det offensive spillet med Ben Arfa og Cabaye ute til jul er et spørsmål jeg lurer fælt på. Hvem skal stå for kreativiteten? Nå har Pardew virkelig noe å tenke på..

Forøvrig en fin scoring av Marve og akkurat slik vi liker å se vinger score. Men å forvente at han skal stå frem nå som vi trenger det så mest er heller tvilsomt..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Pardew har tatt fra meg all glede ved å se på Newcastle.

Kroken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Satte meg godt til rette klokka ni og tenkte at dette er kampen det løsner. Et middelmådig portugisisk lag skulle få det til å løsne for laget, og ikke minst Cisse. 3-4målsseier var et minimum. Det man fikk servert til torsdagspilsen var et mareritt av en fotballkamp. Man skulle tro at dette var en perfekt kamp for reservene å vise hvorfor de fortjener en plass på laget nå når skader og suspensjoner florerer. Kjære Pardew, hvorfor må laget legge seg på ræv så fort man tar ledelsen? Hvorfor klarer man ikke å sende mer en 4-5 pasninger til medspillere før motstanderen overtar? Hvorfor i himmelens navn må Krul stå så lenge med ballen at man kan mistenke han for å ha sovnet, og når han først kvitter seg med ballen, pælmer han den over hele banen og rett til en motspiller? Hvorfor skal dødballene våre på død og liv treffe leggskinnet til førsteforsvareren? Jeg finner liten trøst i at vi er videre så lenge spillet er som det er. dette var en kamp som normalt skulle vært kjørt til pause! Møter vi et tredjelag fra CL når vi er på dette nivået frykter jeg det kan bli stygt. Noe må gjøres og det fort. Jeg setter meg ned på søndag med samme forventninger som før kampen i kveld og ser helst at jeg ikke blir skuffet på nytt!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Det lille initiativet vi hadde ble borte da Ben Arfa forsvant, da var det opp med to reine spisser og alt ble bare tupp og mæl. Er vel Bigi som prøver på litt kreativt sentralt, men faller igjennom. Amalfitano blir for veik, trenger en midtbanespiller med litt mer driv offensivt. Vi vinner ikke mot Southampton med dette spillet, uansett hvem vi starter med.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Det er godt gjort med tanke på forrige sesong. Me er nærmare nedrykk per dags dato enn topp 6. Eg visste at det kom til å verte ein hard sesong nr 2 etter 5.plassen forrige sesong, men at det skulle vera so dårleg hadde eg ikkje trudd.
Me er ikkje akkurat kjent for å gjera det bra rundt jule og nyttårstider, so dette ser ekstremt mørkt ut. Gruar meg til sundag. Gruar meg til kvar kamp for tida. Eg tykkjer me alltid sliter mykje med skadar rundt denne tida og.
Pardew har sjølvsagt ansvaret for dei dårlege prestasjonane, men eg tykkjer innsatsen til spelarane er altfor dårleg uansett kva taktikk me øver på til dagleg.
« Siste redigering: 23. Nov. 2012, 08:55 av lgrinde »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil

WOW DANIEL, ENDELIG KAN VI ENES OM NOE!!  :pard:

Jeg har rett og slett ikke ord lengre!

PARDEW MÅ GÅ om dette ikke slutter ASAP!

Dette blir ikke bedre og bedre, det blir verre og verre for hver kamp som går nå!
« Siste redigering: 23. Nov. 2012, 09:28 av snkz »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Det er altfor tidleg å snakka om at Pardew skal få sparken eller ikkje. Eg kan lova deg allereie no at viss du forventa at alt er i skjønnaste orden i neste kamp so er det ikkje det. Dette her snur ikkje ASAP. Har du ikkje sett skadelista som er no 10 A-lagsspelarar ute med skade og karantene? Eg frikjenner ikkje Pardew, men det er jo ein liten skandale at me ikkje har forsterka troppen før denne sesongen. Heilt utruleg er det faktisk. At Anita kom inn var bra, men det burde vore 3 til i vertfall!

Eg tykkjer det er jevla historieleust å snakka om å sparka manageren no.
« Siste redigering: 23. Nov. 2012, 10:13 av lgrinde »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Synes det var voldsomt til surmaget kritikk mot Alan Pardew, som snart mangler 90% av førsteelleveren sin. Man kan mene hva man vil om hans direkte spillestil, men det funket som faen forrige sesong. Alt vi prøvde på lyktes tilnærmet perfekt. Relasjonene mellom spillerne var utmerket og alt var supert. Vi mistet ingen i sommer, men i høst har vi mistet den ene etter den andre med skader og karantener. Det gjør det svært vanskelig å få til stabilt godt spill og skape den samme gode følelsen som forrige sesong. I tillegg lider vi av den merkelige engelske syken, som man kanskje kan kalle "Europa League fatigue", eller noe i den duren. Engelske lag som deltar i Europa League gjør det nesten alltid svært dårlig i hjemlig serie, og sliter med å levere stabilt, gode prestasjoner og resultater på hjemmebane, etter å ha spilt EL i midtuka. Vi har sett det gang på gang med Liverpool, Tottenham, Fulham og det ene laget etter det andre. Også Birmingham slet litt med det syndromet forrige sesong, mener jeg å huske.

Alt som lykkes for oss i fjor, har gått til helvete i år. Jeg vet ikke helt hvorfor, og det tror jeg ikke Alan Pardew gjør heller. Men jeg er ikke i stand til å se at Pardew gjør noe vesentlig annerledes i år enn i fjor. Å veksle mellom ulike formasjoner gjorde han med stort hell forrige sesong. Denne sesongen lykkes han ikke uansett hvilken formasjon han prøver seg på. Forrige sesong gikk alt på skinner, denne sesongen går alt på tverke, uten at vi har gjort noen store endringer.

Jeg er kanskje stokk dum, men jeg velger å støtte meg på hovedteorien om at skadene ødelegger noe inn i granskauen mye for oss. Uten klassespillere som Colo, Cabaye, Tiote og Ben Arfa får vi ikke til noen verdens ting. Forrige sesong spilte vi vel knapt en kamp uten en eneste én av dem. Bare Tiote som hadde et par karanteneavbrudd, ikke noe mer. Ingen skader, bare mål og rock 'n roll.

Jeg vil nødig skylde på Pardew for at det ikke er noen glede å se på Newcastle lenger. Selv om han ikke er feilfri. Men det er det ingen som er. Ei heller vi supportere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon