20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Da får vi håpe at Andrade er stopperen som kommer. Kjempespiller, men blir nok i dyreste laget..
Hvorfor vil verdien synke dersom Andrade spiller i Intertoto-cupen?
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"Hvorfor vil verdien synke dersom Andrade spiller i Intertoto-cupen?Da vil en bli cup tied, og har hverken sjansen til å delta i CL eller UEFA cupen. Det vil gjøre han mindre attraktiv.
Matthew Upson er ein mann eg kunne godt ha tenkt meg i Newcastle drakta!
Benfica fullback Miguel has declared he wants to leave the Portuguese champions. Miguel has fallen out with management over a contract dispute and could be available on a free transfer. Fikk denne limt inn på MSN.. Lurer på om Miguel bare har et år igjen av kontrakten. Da burde det vært mulig å fått han billig i sommer!
Hvorfor ikke Bouma??Syns han er en kjempe stopper og han har jo nesten fast plass på det nederlandske landslaget!
Sitat fra: "UrzaiZ"Hvorfor ikke Bouma??Syns han er en kjempe stopper og han har jo nesten fast plass på det nederlandske landslaget!Neppe realistisk, er jeg redd.