20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00  (Lest 30211 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #165 på: 18. Nov. 2012, 23:50 »
"It did affect our preparation. Him missing was a blow to us. We didn't feel we did anything wrong and he should have played.

"In the first 60 minutes (against Swansea) you would have expected Papiss to come up with a goal."

Eeeeeeeh, egentlig ikke Alan...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 19. Nov. 2012, 00:20 »
Haha! Sa han virkelig det?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 19. Nov. 2012, 12:07 »
Er det mulig å spille så kjedelig. Hver gang det skjer noe positivt så er det som en følge av et one-man-show, gjerne med Ben Arfa som arkitekt.

Jaja, lenge siden jeg har sett oss så stakkarslige som nå :\

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 19. Nov. 2012, 14:27 »
?It was a blow for the players in the changing room.? ?There is no other way I could dress it up, but they tried to cope the best way they could with it.? ?You take Suarez out of Liverpool or Torres out of Chelsea it would be tough to take.?

?You just try to keep a calm head.? ?We had to accept it, there was no point panicking.? ?We had to get the mentality of the group right for the game, which I thought we did.? ?You can bet your life our players would have been thinking if we had Papiss we might have won. ?

Pardew babler i vei. Har det ikke vert nok tomt prat om Cisse nå? Slik Pardew fremstiller det så er det jo nesten som om det var verdens undergang for spillergruppa at Cisse ikke kunne spille. Cisse har scoret en gang med ryggen, og har flere ganger blitt vraket til fordel for Shola(!). Da blir dette her for dumt. Ikke bland Suarez inn i dette her. På tide å holde kjeft nå for det har allerede komt nok tull fra Pardew i det siste..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 19. Nov. 2012, 14:57 »
Pardew har rett og slett mista det fullstendig. Stå der å bable i det evige om Cisse ffs? Mannen som har sett ut som han aldri har spilt fotball før denne sesongen. Nei, detta er tynn suppe.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 19. Nov. 2012, 16:40 »
 :spytt:

Han burde heller sagt det som det er. Me hadde ein syltynn tropp forrige sesong og forsterka ikkje i sommar. Og no har me Europa League i tillegg. På toppen av dette har ikkje spelet vårt fungert til no i sesongen, skadar har øydelagt og på toppen av det att so har fråveret til Tiote og Colo påverka oss.

Kan vel ikkje akkurat sei at det satsast stort når me må ty til Shola som frelsaren sjølv og risikerar å henta Ranger innatt i varmen.  :koko:

Slik det er no føler eg me har teke eit par steg tilbake frå forrige sesong eller i beste fall står på staden kvil.
« Siste redigering: 19. Nov. 2012, 17:25 av lgrinde »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 19. Nov. 2012, 20:32 »
Pardew har rett og slett mista det fullstendig. Stå der å bable i det evige om Cisse ffs? Mannen som har sett ut som han aldri har spilt fotball før denne sesongen. Nei, detta er tynn suppe.

Jepp, bortforklaringer har vi fått nok av nå....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 19. Nov. 2012, 21:28 »
Jeg ser ikke helt problemet. Pardew innrømmer (riktignok indirekte) at stallen er for tynn. Pardew er en gentleman sånn, han pakker inn ordene sine, vil nødig komme på kant med sjefene sine. Dessuten er jeg helt enig med Pardew at man ville forventet at Cissé kunne gjort en forskjell. Vi snakker tross alt om en mann som alltid er på rett plass til rett tid. Alle spisser har perioder med måltørke. Det er litt tilfeldig at Cisse har fått den akkurat nå. Men jeg tror nok Pardew mener at vi skapte mange nok sjanser til at en spiss med Cissés instinkter for mål, ville satt ballen i mål. Selv om han sliter med formsvikt.

Cisse har vist i EL og ligacup at han fremdeles kan å score mål. Han har ikke glemt kunsten, men når touchen ikke stemmer helt, så trenger han flere sjanser og større sjanser, i tillegg til en god porsjon flaks, for å score mål. Det kan fort hende at han kunne utgjort forskjellen mot Swansea. Og ærlig talt, når ikke Shola er i toppform, så er Cisse en MYE, MYE mer sannsynlig målscorer, selv om han bare har tre (?) scoringer denne sesongen og ikke er i form.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 20. Nov. 2012, 02:12 »
Pardew har en 8-årskontrakt og nyter (visstnok) stor respekt hos Ashley. Da kan han jo ha litt baller og kjøre litt offensivt på i media hvor han kanskje prøver stille litt krav til at vi bør forsterke en anorektisk stall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 20. Nov. 2012, 08:33 »
Pardew har en 8-årskontrakt og nyter (visstnok) stor respekt hos Ashley. Da kan han jo ha litt baller og kjøre litt offensivt på i media hvor han kanskje prøver stille litt krav til at vi bør forsterke en anorektisk stall.

Einig. Det er igrunn heilt utruleg at me har ambisjonar om topp 6 når me har ein so tynn stall. Og ein er nesten garantert å få skadar og suspensjonar på viktige spelarar.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 20. Nov. 2012, 15:10 »
Men trenger han å si det offentlig? Jeg er overbevist om at han lar sin røst bli hørt internt. Jeg er helt overbevist om at Pardew var forbauset og sikkert litt forbannet da vi ikke fikk inn flere spillere enn Anita i sommer. Og jeg er helt sikker på at han flere ganger har gitt uttrykk for at stallen er for tynn.

Jeg synes ikke han trenger å si det som er soleklart for alle og enhver med et bittelite fnugg av fotballforståelse. Uttalelsene etter kampen har jeg absolutt ingen problemer med. Så kampen i opptak nå nylig, og ser fremdeles ikke noen som helst problemer med pressekonferansen. Det er ikke sikkert Cissé hadde gjort en forskjell, men sannsynligheten anser jeg for å være stor.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #176 på: 20. Nov. 2012, 23:57 »
Men trenger han å si det offentlig? Jeg er overbevist om at han lar sin røst bli hørt internt. Jeg er helt overbevist om at Pardew var forbauset og sikkert litt forbannet da vi ikke fikk inn flere spillere enn Anita i sommer. Og jeg er helt sikker på at han flere ganger har gitt uttrykk for at stallen er for tynn.

Jeg synes ikke han trenger å si det som er soleklart for alle og enhver med et bittelite fnugg av fotballforståelse. Uttalelsene etter kampen har jeg absolutt ingen problemer med. Så kampen i opptak nå nylig, og ser fremdeles ikke noen som helst problemer med pressekonferansen. Det er ikke sikkert Cissé hadde gjort en forskjell, men sannsynligheten anser jeg for å være stor.

Spot on...
Det er ikke alt som skal sies som skal sies offentlig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 21. Nov. 2012, 03:03 »
Det er ikke alt som skal sies i det offentlige - men det er ikke ulovlig å stille krav. Bedre det enn sånt herre forbanna drittpreik som han presterer å si etter helgas kamp, for det er å anta at vi supportere er noen idioter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 21. Nov. 2012, 08:24 »
Det er da langt viktigere, og ikke minst langt mer profesjonelt å stille kravene i mer lukkede fora, og ikke la journalistene fråtse i saftige overskrifter.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 21. Nov. 2012, 09:59 »
Hva er egentlig dette drittpreiket du snakker om, Kristoffer? Jeg greier bare ikke å se problemet med noe av det Pardew sier etter kampen. Selvfølgelig manglet vi sentrale spillere, selvfølgelig manglet vi erfaring, selvfølgelig manglet vi Cissé. Han sier også at vi ikke var gode nok på den siste tredjedelen, og det er også helt sant. Så hva er problemet? At han ikke skjeller ut sjefene sine på direktesendt TV?