20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00  (Lest 30400 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #120 på: 17. Nov. 2012, 18:09 »
Slik Nufc speler i år er den nok ein fordel og spele mot dei bedre lagene. Der mulighetene for raske overganger i større grad er tilstede. Laget innehar jo ikkje evnen til å score i etablert spel(?) Kan nesten garantere at det "lette" kampprogrammet framover vil gi mindre poeng enn forventa.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 17. Nov. 2012, 18:11 »
Mest skuffet over supporterne i dag...

Det har jo vært masse stemning de første kampene, men det har jo naturligvis blitt stillere og stillere etterhvert som kampene har gått og de utallige lange ballene har blitt spilt rett til motstanderen. Ikke rart fansen blir frustrerte der de sitter på tribunen. Lite å juble for. Fansen ønsker å se laget spille bra fotball, men blir servert det dritet her kamp etter kamp.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #122 på: 17. Nov. 2012, 18:18 »
Kan kome med mykje rart etter den kampen, men skal prøve å ta det mest saklige og det som har vert mykje av denne sesongen.
1. Ny høgreback/venstreback. Simpson er same type som Magne Simonsen. Ikkje rart han var av dei i fjor som slo mest innlegg for oss, mtp at han nesten aldri utfordrar, men slår ballen med luft inn i seksten. Å når han prøver å utfordre viser han kvifor han ikkje gjer det oftare. Han kjem seg ikkje forbi.

2. Santon. Kva er det med Santon? Stort sett bunnsolid defansivt, men ubrukelig offansivt(der han skal vere god). Gode raid, men blir aldri noko. Nokon som har eit mål han stod bak, eller var innvolvert i? Må bedrast valga offansivt

3. Pardew. Den fornøgde Pardew. I sommar burde Pardew med litt guts gått ut døra på St. James'. Vi var i ferd med å få til noko spele våra, kva må skje då? Jo, det må vidareutviklast, og det kan ein ikkje gjer kun med spelarar som har vert der. Ein er nødt til å få inn ny giv. Det vi treng er ein ny kreativ midtbanespelar alla Cabaye, som bidreg med kreativitet. Eg gir faen i kor mykje han kosta....Men Pards var førnøgd med stallen, og det er farlig. Trudde det var ein del av trenarutdanninga.

Ellers kan eg seie at eg fornøgd med Pards. Han er dyktig med gutta, men spele må utviklast vidare. Pdd spela vi verre en Stoke.

4. Vi treng ein relasjons spelande kant. Med Barton i laget hadde vi ein klok høgrekant. Han viste at han var intressert i å spele. Med toppa lag har vi Tiote, Cabaye, Ben Arfa, Ba, Cisse og GutierreZ. Av dei er det kun Cabaye som er god nok til å spele ball,...å det er skremmande.

Det er nokon punkt eg meiner er viktig, i den 442 vi nå spela. Kunne skrevet master om 442 kontra 433 i dette Newcastle laget, men vel eg å stå over....

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #123 på: 17. Nov. 2012, 18:25 »
Pill råttent!! Kollektivt er dette en skam. Pardew uttalte før kampen at man ikke skulle forvente "champagne" football. Hvem forventer det uansett med Pardew? Måten han styrer laget er på Sparky-nivå. Kjenner jeg ønsker Pardew til et visst sted nå. Innstillinga er til å grine av..

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 17. Nov. 2012, 18:30 »
Bytter lett Pardew med Harry.. Han er vel ledig enda før QPR snapper han til uka!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 17. Nov. 2012, 18:33 »
Får ta med en positiv ting fra kampen, og det er at vi skapte iallefall nok sjanser. Selv om Ben Arfa står bak alt det offensive så burde vi ha scoret mer idag. Det er mye å rette på, men vi skapte mer enn nok til å vinne idag.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 17. Nov. 2012, 18:35 »
Typisk nufc-fansen å ville sparka manageren so fort det buttar i mot. Eg ser langt ifrå nøgd med Pardew, men historien vår har vist at å sparka manageren kvar gong det hår dårleg er ikkje vegen å gå.

Her er mine grunnar til at det går som det går:

1. Etter ein fantastisk fjorsesong der mi må vera einige om at mi overpresterte, so forsterkar mi ikkje stallen foran ein vanskeleg sesong nr2. Då ein veit at det alltid verte vanskelegare og forrige sesong viste kor syltynn stall mi hadde.

2. Pardew sliter av eine eller annan grunn med å endra på ein del ting som i det heile teke ikkje fungerar.

3. Veldig mange av spelarane våre er langt unna den formen mi burde kunne krevja.

4. Me underpresterar og i dei siste 2 kampane burde me skåra minst 2 mål i kvar kamp.
« Siste redigering: 17. Nov. 2012, 18:37 av lgrinde »

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #127 på: 17. Nov. 2012, 18:37 »
Bytter lett Pardew med Harry.. Han er vel ledig enda før QPR snapper han til uka!

Ikke faen. Harry er faen meg tilbakestående når det gjelder taktikk.
Søte, søte blekkspruter.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 17. Nov. 2012, 18:42 »
Typisk nufc-fansen å ville sparka manageren so fort det buttar i mot. Eg ser langt ifrå nøgd med Pardew, men historien vår har vist at å sparka manageren kvar gong det hår dårleg er ikkje vegen å gå.
Ikkje ofte me er enige Lars, men nå er me jaggu 100% enige. Å sparke Pardew er eit "rykk tilbake til start" kort.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 17. Nov. 2012, 18:49 »
Harry hadde jo nesten bare vært enda verre. QPR kan gjerne få han for min del.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 17. Nov. 2012, 18:50 »

Bra vi har Pardew da som er et geni når vi kommer til taktikk.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 17. Nov. 2012, 18:51 »
Ikkje ofte me er enige Lars, men nå er me jaggu 100% enige. Å sparke Pardew er eit "rykk tilbake til start" kort.

Enig. Så klart kan man være kritiske, men løsninga på alt er ikke å sparke noen. Ingen vits i å kreve det heller, for kommer ikke til å skje.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #132 på: 17. Nov. 2012, 19:04 »

Bra vi har Pardew da som er et geni når vi kommer til taktikk.

Hvor mye har du egentlig fulgt med på Harry? Jeg bare lurer.
Søte, søte blekkspruter.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 17. Nov. 2012, 19:06 »
I tillegg er Harry bare ei ekkel rotte i media, manglet respekt for andre lag (bla. oss). Mislikte han mer og mer da han var i Tottenham.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 17. Nov. 2012, 19:09 »
Harry har da ganske greie referanser å vise til!?
Han er en helt anne type manager - en offensive minded som i større grad gir spillerne stor frihet utpå bana. Ganske rake motsetningen av Pardew.

Ikke at jeg sier det er noe vi skal gjøre - men det er for enkelt å dra den slutningen at Harry er dårlig taktisk. Forøvrig har ikke Pardew enda snudd en kamp for oss - og det er ganske håpløst å vite at det beste vi kan håpe på er et poeng straks vi havner under i dag. Jeg har mista troa på annet per nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida