Om man ikke er fornøyd er man en medgangssupporter, så jeg får vel klappe og si meg storfornøyd med dagens kamp, sånn at jeg ikke blir sett på som en medgangssupporter. Knallbra resultat! 
Du har jo uansett aldri vært fornøyd, så jeg får gjøre ett unntak for deg...
Neida -sorry for sterke ord. Jeg synes bare det er så sinnsykt mange drittkommentarer om eget lag. Greit at det ikke er bra nok, det er jeg enig i på alle måter, men måten man omtaler eget lag på er uansett ikke noe å være stolt av for enkelte her inne. Tror de fleste kan være enig om følgende:
Ikke PL materiale:
Willo, Simmo, Perchinio, Sammy (med enkelte unntak), Anita, Marveaux. Squiddo, Amøba (vet jeg får motbør på denne)
Gode nok, men ute av form:
Colo, Cisse, Jonas, Cabaye.
Hva feiler laget?
Mangel på samhandling, alle bare står og ser på at HBA (som regel) skal gjøre noe magisk. Det finnes ikke pasningsalternativer fremover i banen, og det er ikke noe som heter å få ballen i medløp lengre. Jonas og HBA slipper som regel ikke ballen før bevegelsene i rundt har stoppet, selv om HBA er 100 millioner ganger bedre enn Jonas.
Feighet fra Pardew. Jeg synes han må tørre å sende flere inn i boksen mye oftere, hvis ikke finnes det ikke pasningsalternativer fremover.
Hva trenger vi?
Ett mål for Cisse.
En ny spillende midtstopper sånn at Willo kan varme benken (tar gjerne imot Forren eller lignende type)
En spiss som er rask, og ikke er fra Afrika (kun pga ACN)
En ny høyreback som ikke får panikk av å krysse midtbanen.
En Colo i form.