20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00  (Lest 30401 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #105 på: 17. Nov. 2012, 17:53 »
Spennande å høyre kva unnskyldningar Pardew har i dag...
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 17. Nov. 2012, 17:53 »
MOTM: Ben Arfa med en evighet ned til neste. Sier det igjen - offensivt skaper Ben Arfa alt, bortsett fra det er vi best når Krul/Willo lemper mot Ameobi som stusser videre til Ba.

Gidder ikke si stort mer - ekstremt trist dette. Nå får jeg heller håpe at Glimt kan redde kvelden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 17. Nov. 2012, 17:54 »
Ufortjent swansea seier i dag.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 17. Nov. 2012, 17:54 »
spørs om pardew kan ta ansvar for Krul sitt latterlige utspark eller at BA ikke satt de sjangsene han fikk på 0-0.

Det sier man hver eneste kamp. Sannhet er at vi har spilt møkk elendig helt til nå og taktikken har vært ræv hele veien. Vi har ikke fortjent flere poeng enn det vi har tatt. Det handler ikke om å være medgangssupporter eller ei, men om hva man kan forvente av et så godt mannskap som vi har fått.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #109 på: 17. Nov. 2012, 17:55 »
FOr første gang på år og dag fyller Newcastle på i boksen, og jaggu blir det mål. Hvorfor i HELVETE skjer ikke dette oftere?

reger med at en del spillere har strenge ordere om å holde igjenn bakover..
Vi spiller greit når vi må ha mål og fyller på fremmover.. feig utgangs taktikk rett og slett

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #110 på: 17. Nov. 2012, 17:56 »
spørs om pardew kan ta ansvar for Krul sitt latterlige utspark eller at BA ikke satt de sjangsene han fikk på 0-0.

Det sier man hver eneste kamp. Sannhet er at vi har spilt møkk elendig helt til nå og taktikken har vært ræv hele veien. Vi har ikke fortjent flere poeng enn det vi har tatt. Det handler ikke om å være medgangssupporter eller ei, men om hva man kan forvente av et så godt mannskap som vi har fått.

syns faktisk ikke vi har fortjente de poenge vi har fått engang

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 17. Nov. 2012, 17:56 »
Pardew har skader å skylde på.. Men ikke rart at vi ikke scorer når Ameobi er spiss. 3 eller 4 mål på 50-60 PL kamper han har nå? Midtstoppere er jo mer effektiv.

Lei av å si at nå må det gjøres noe. Noe burde blitt gjort i august/sep.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 17. Nov. 2012, 17:56 »
Se hvordan vi spiller - det sier vel litt når jeg føler dette er blant de bedre matchene vi har spilt. Mye som ikke stemmer om dagen, og som ikke har stemt hele sesonge sålangt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #113 på: 17. Nov. 2012, 17:59 »
Begredelig. At Pardew ikke ser at 4-4-2 ikke fungerer er en gåte.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #114 på: 17. Nov. 2012, 17:59 »
Om man ikke er fornøyd er man en medgangssupporter, så jeg får vel klappe og si meg storfornøyd med dagens kamp, sånn at jeg ikke blir sett på som en medgangssupporter. Knallbra resultat! :)
Du har jo uansett aldri vært fornøyd, så jeg får gjøre ett unntak for deg...

Neida -sorry for sterke ord. Jeg synes bare det er så sinnsykt mange drittkommentarer om eget lag. Greit at det ikke er bra nok, det er jeg enig i på alle måter, men måten man omtaler eget lag på er uansett ikke noe å være stolt av for enkelte her inne. Tror de fleste kan være enig om følgende:

Ikke PL materiale:
Willo, Simmo, Perchinio, Sammy (med enkelte unntak), Anita, Marveaux. Squiddo, Amøba (vet jeg får motbør på denne)

Gode nok, men ute av form:
Colo, Cisse, Jonas, Cabaye.

Hva feiler laget?
Mangel på samhandling, alle bare står og ser på at HBA (som regel) skal gjøre noe magisk. Det finnes ikke pasningsalternativer fremover i banen, og det er ikke noe som heter å få ballen i medløp lengre. Jonas og HBA slipper som regel ikke ballen før bevegelsene i rundt har stoppet, selv om HBA er 100 millioner ganger bedre enn Jonas.

Feighet fra Pardew. Jeg synes han må tørre å sende flere inn i boksen mye oftere, hvis ikke finnes det ikke pasningsalternativer fremover.

Hva trenger vi?

Ett mål for Cisse.
En ny spillende midtstopper sånn at Willo kan varme benken (tar gjerne imot Forren eller lignende type)
En spiss som er rask, og ikke er fra Afrika (kun pga ACN)
En ny høyreback som ikke får panikk av å krysse midtbanen.
En Colo i form.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 17. Nov. 2012, 18:02 »
Det Newcastle treng no er eit ryddesalg i Januar, ikkje ny manager. (Tros Pardew ikkje akkurat imponerer taktisk)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 17. Nov. 2012, 18:02 »
FOr første gang på år og dag fyller Newcastle på i boksen, og jaggu blir det mål. Hvorfor i HELVETE skjer ikke dette oftere?

This!

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #117 på: 17. Nov. 2012, 18:02 »
Mest skuffet over supporterne i dag...

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #118 på: 17. Nov. 2012, 18:03 »
Takk og farvel! Både en og to bjeller som BØR ringe nå. Pardew begynner å få et press. Januar bør være en måned man ikke sitter stille nå. Grep må tas. Dette er virkelig ikke godt nok.
THIS. Og igjen: FAEN. FLAUT.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 17. Nov. 2012, 18:08 »
Colo er ikke ute av form. Han er bare suspendert. Dessuten synes jeg det er strengt å si at Anita ikke er PL-materiale. Han er 23 år gammel og har nettopp kommet til PL. Synes han viste bra takter i 1 omg i dag.