Fortsetter vi som i de siste 5, så ser jeg frem til 2.omgang, for da kan det bli futt. Om det skal være slik som de første 40 derimot så blir neste omgang en trist affære.
Syns vi blir totalt overkjørt på midtbanen. Syns Cabaye brukes helt feil der han gang på gang på gang er helt tilbake i midtforsvaret for å hente ballen fra de. Cabaye hører hjemme mye lenger opp i banen der de gode pasningene han har kan føre til sjanser, og ikke bare til å flytte ballen rundt på midtbanen der vi uansett mister den. Ba er også altfor langt ned i midtbanen for å hente ballen, når jeg syns han hører hjemme mye lenger frem. Syns Pardew har bommet stort med taktikken i etter hvert flere kamper på rad nå, og blir direkte trist av hvordan mange spillere etter min smak blir misbrukt/brukt i feil roller.
Håper for alt i verden at vi i 2. omgang får se et mye mer spillende og levende Newcastle der folk virker litt merr intereserte i å faktisk få ballen, og da helst i åpne rom. Irriterer vettet av meg at våre spillere så jævla ofte venter til motstanderen er HELT oppi dem før de sentrer, som om de ikke tørr prøve mulighetene før de "må".