20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00  (Lest 29605 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00
« Svar #180 på: 12. Nov. 2012, 01:42 »
Simpson er den som irriterer meg gang på gang på gang. Han har absolutt ingen kvaliteter å skrive hjem om. Det er ingenting som fester seg i hodebarken min. Middelmådig bakover og RÆVdårlig fremover. Med en bedre høyreback ville Ben Arfa fått mer frihet (= ikke jobbe så mye bakover), og han hadde hatt flere muligheter offensivt. OG, kanskje vi hadde fått flere innlegg fra den siden. Irriterende spiller. SIkkert en fin fyr, men man må være mer enn det, ass.
Nei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 12. Nov. 2012, 01:50 »
SIkkert en fin fyr, men man må være mer enn det, ass.

Akkurat det jeg tenkte på skrive om Willy ::p

Hva med å prøve Ben Arfa og Santon sammen og heller la Jonas hjelpe Simpson? Mtp at Simpson tydeligvis må spille.
Same old Shearer, always scoring!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 12. Nov. 2012, 02:25 »
Willy finner ut at han først skal gi ballen til Carroll, for så å slippe den samme Carroll 5 sekunder senere, for å støte i press på whoever som har ballen, selvom vi har to andre som går på ballfører.

Det er seriøst noe av det aller verste jeg noen gang har sett av en forsvarsspiller. TOTAL mangel på fotballforståelse&fotballferdighet.

Satt i sjokk over dette i over to minutter, noe av det dårligste jeg noensinne har sett av en stopper PL.

Har det forresten kommet noen bilder som viser om Ba skulle hatt scoring? Ikke at det har noe å si nå...
« Siste redigering: 12. Nov. 2012, 04:07 av Andymag »

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #183 på: 12. Nov. 2012, 05:55 »
Bevegelse er det aller største problemet vi har pr dags dato slik jeg ser det. Det er null bevegelse rundt ballfører og da ender det som det har gjort i lang tid som regel med en lang ball. Til tider i dag var Cabaye nede i mellom midtstopperne når ballen var på midten. Faan, Cabaye er en spiller som skal kjøre på offensivt og ha 10 scoringer pr sesong! Og det var ikke bare fordi Tiote var ute i dag, det har vært det samme hele sesongen. Det samme med Ben Arfa. Blir liggende alt for lavt i banen fordi det er viktigere for Pardew at han gjør jobben defensivt fremfor å gjøre noe kreativt fremover. Når Ben Arfa mottar ballen nå så er han som regel på midtbanen, og da har han en umulig oppgave foran seg.

4-2-3-1 er løsningen slik jeg ser det.

Krul

Simpson - Saylor - Colo - Santon

Tiote - Anita

Ben Arfa - Cabaye - Ferguson

Ba

Dette har jeg sagt i 1 år nå. Vi MÅ ha en høyreback som kan komme til innlegg (og faktisk greie det) bak Ben Arfa. Og hvis Santon absolutt skal spille v.back så må han komme inn i banen og skyte / løpe inn i boksen. Cisse er ikke en skapende spiss, han er en avslutter, men da må han få mulighetene også.

Håper jeg ser følgende 1. februar:

Krul

Debuchy   Saylor  Coloccini  Santon

Tiote     Sissoko

Ben Arfa      Cabaye    Ferguson

Ba/Cisse

Ideelt sett skulle vi hatt en bedre venstreving og en ny stopper også, men jeg orker ikke grenseløs optimisme i en enda et vindu.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #184 på: 12. Nov. 2012, 07:03 »
Forøvrig er det passende at profilbildet er av et troll, du legger i alle fall ikke skjul på din agenda.

Eksotisk å sammenlikne Carlos Cuellars utseende med et troll, men det betinges presumptivt av hvilke narkotiske stoffer en får i seg.
« Siste redigering: 12. Nov. 2012, 07:14 av Legion of Light »
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #185 på: 12. Nov. 2012, 08:45 »
Jonàs er den som irriterer meg mest! Slår feilpasning på feilpasning og virker slapp om dagen. Helt greit at han spiller i Europa League, men formen er for dårlig for Premier League. Egenhendig grunnen til at vi tapte mot Liverpool forrige uke var han også.. trist type om dagen..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 12. Nov. 2012, 08:51 »
Jonàs er den som irriterer meg mest! Slår feilpasning på feilpasning og virker slapp om dagen. Helt greit at han spiller i Europa League, men formen er for dårlig for Premier League. Egenhendig grunnen til at vi tapte mot Liverpool forrige uke var han også.. trist type om dagen..

Vil no sei at han var, ilag med Santon, vår beste i går. Ja, sjølv om han spelte kunn 24 minuttar.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 12. Nov. 2012, 08:56 »
Jepp, greit jeg har begynt å holde meg unna forumet i kamptider og lignende, dette begynner (forsetter?) å være noe begredelige greier...

Simpson og Williamson er jeg ferdig med, disse gidder jeg ikke diskutere lengre.
Dere kan holde på med dem så lenge dere vil, men disse folkene hører ikke hjemme på 1. laget til Newcastle, kanskje på benken om vi har skader.

Det finnes per dags dato ingen bevegelse i laget og kreativiteten er ikke eksisterende.

Newcastle er faktisk for tiden noe av det kjedeligste å se på i Premier League dessverre.

Vi ligger under 0-1 hjemme mot West Ham. I det 85. minutt kommer det opp at West Ham har hatt 64 % possesion de siste fem minuttene. Vi får ikke til en dritt. Jeg håper Pardew begynner å merke presset nå og skjønner at han må legge om formasjonen. Gjør han ikke det snart dør jeg av kjedsomhet, evt. raserianfall, vi mister sentrale spillere og havner på 12. plass. Dette er nitrist.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 12. Nov. 2012, 09:07 »
Etter skåringa var possesion 85% til oss. Då vakna mi. Synd det kunn varte i 10-15 minuttar (rett før og rett etter pause)
Altfor dårleg sjølvsagt. Det er so mykje å ta tak i at eg ikkje orkar det :P Me var inni ein liknande periode forrige sesong og då greidde me å snu det.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 12. Nov. 2012, 10:41 »
Willy finner ut at han først skal gi ballen til Carroll, for så å slippe den samme Carroll 5 sekunder senere, for å støte i press på whoever som har ballen, selvom vi har to andre som går på ballfører.

Det er seriøst noe av det aller verste jeg noen gang har sett av en forsvarsspiller. TOTAL mangel på fotballforståelse&fotballferdighet.

Satt i sjokk over dette i over to minutter, noe av det dårligste jeg noensinne har sett av en stopper PL.

Det var kampens høydepunkt :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #190 på: 12. Nov. 2012, 11:01 »
Likevel roser Pardew Willie etter kamp..

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 12. Nov. 2012, 11:07 »
Likevel roser Pardew Willie etter kamp..

Pardew har mista grepet etter han fikk den 8 års kontrakten sin virker det som til tider.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #192 på: 12. Nov. 2012, 11:46 »
Willo har fotballforståelse på nivå med en norsk 2. divisjonsspiller. At Pardew ikke ser dette og bruker noen andre er rett og slett skremmende.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 12. Nov. 2012, 12:59 »
Konstaterer forøvrig at Santon fortsetter å prestere jevnt bra for tiden. Vår beste spiller sammen med Ba sålangt.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #194 på: 12. Nov. 2012, 14:40 »
Ser det er fleire enn meg som vart frustrert etter gårsdagen. Etter mi meinig har me spelt dritt over lengre tid, så like greit at Nolan og West Ham fekk 3 poeng av oss. Men no er det på tide å våkne for han der med bleika tenner...

Mark Holmes er ofte ein tulling, men syns han har eit godt poeng denne veka under 4-4-2 kommentaren:
http://www.teamtalk.com/news/24685/8244450/Monday-Moan-AVB-too-clever-to-use-4-4-2#addcomment

Kort fortalt seier han det me alle veit - at Ba og Cissé ikkje fungerer ilag fordi begge er "up front" - som Theo Walcott likar å sei (om dykk har sett det intervjuet). Såg det var nevnt før ein 4-2-3-1 formasjon som løysing, og det må eg sei meg saltande einig i. Problemene våre bakover er ein annan sak, så det får me berre håpa løyser seg i Januar.

4-2-3-1 funka iallefall dritbra i FM 13. Takk for meg.