20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Club Brugge, Tors 25 okt 21:05 (Direkte på CMore Live)  (Lest 20930 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Torsdag tar vi imot Koninklijke Voetbalvereniging, og storebrorklubben som er et helt år eldre enn oss skal få bryne seg på rå engelsk fotball, som for oss består stort sett av sør-amerikanere, franskemenn og afrikanere.  For oss er vel kanskje Tom Høgli den eneste spilleren Brugge har som er vel kjent (for meg i hvert fall),  men i tillegg til et lite kluster av belgiere har dem også en del dansker og svensker.  De ligger på en 57. plass på UEFAs klubbranking, og er med det ranket 34 plasser bedre enn oss.  Det trenger dog ikke bety så mye dersom vi spiller like bra som vi gjorde da vi kontrollerte Bordeaux til et velfortjent tap, da Bordeaux faktisk er enda høyere ranket igjen. 

I sitt hjemland er ikke Brugge ukjente med å vinne verken cuper eller ligaen, selv om det bjynner å bli noen få år siden nå.  I europeisk sammenheng har de ikke deltatt i en finale siden 70-tallet.  Forventer at dette er en kamp Pardew antar skal vinnes på hjemmebane uten alt for store problemer, og ser derfor for meg en til dels backuppreget starting lineup.

Harper
Tavernier - Saylor - Perch - Ferguson
Obertan - Anita - Bigi - Marveaux
Ameobi - Campbell

Hvis jeg er like spot on med mine predictions som jeg pleier å være, så kan vi her forvente at jeg treffer rett med hvertfall et par av disse spillerne.
« Siste redigering: 23. Okt. 2012, 20:00 av Daniel »
Genius by birth. Slacker by choice.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Club Brugge, Tors 25 okt 21:05
« Svar #1 på: 23. Okt. 2012, 10:28 »
Er nok usannsynlig at Campell starter. Cisse starter garantert mtp at han satt 90min på benken i helga. Tror også Tiote kommer til å spille mtp at han er ute i de tre neste PL-kampene.

Krul

Tavernier - Saylor - Perch - Santon

Obertan - Tiote - Anita - Ferguson

Ameobi - Cisse

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 23. Okt. 2012, 10:58 »
Ser ikke bort fra at Elliot får fornyet tillit i også denne EL-kampen. Tror man velger å spare Krul på torsdag, i og med at han bare såvidt var tilbake til Sunderland-kampen. Riktignok trenger også keepere matchtrening, men tror ikke man vil risikere unødvendig belastning på Kruls skuldre i det som tross alt bare er en EL-kamp. Tror vi legger litt mer i disse kampene enn sjefen.

Ellers tror jeg Daniel har lagoppstillinga mer eller mindre klar. En potensiell utfordrer kan vel være Marveux som visstnok spilte en god kamp for reservene i går, etter det jeg forsto av Lee Ryders tweets.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3 på: 23. Okt. 2012, 12:09 »
                   Elliot

Obertan - Tiote - Anita - Amalfitano

Cisse - Xisco  ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 23. Okt. 2012, 12:12 »
Eliott er vel fortsatt skadet og etter hva jeg forsto i går så hadde Amalfitano en fryktelig kamp for reservelaget. Ser ikke for meg at han kommer til å være med stort rundt førstelaget denne sesongen.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23. Okt. 2012, 19:52 »
Vises kampen noen plass?

Csports eller en annen spennende plass.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 23. Okt. 2012, 19:59 »
C More Live viser kampen.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvilken lagoppstilling virker sannsynlig i dag? Ryktes at Sammy og Shola skal spille fra start. Kanskje får også Ferguson sjansen?

Xisco blir igjen i Newcastle. Elliot, Gosling, Raylor og Vuckic er skadet.

Ser at Campbell er med i troppen. Duket for hans første scoring?
« Siste redigering: 25. Okt. 2012, 14:40 av MLerbakk »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Xisco blir igjen i Newcastle. Tja - ser ingen grunn til at han burde sendes andre steder? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
 :oops: For å være helt ærlig, har tankene mine vært i Molde den siste tida... Tenker kun på viss bortekamp.
« Siste redigering: 25. Okt. 2012, 14:38 av MLerbakk »

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
            Elliot

Sammy- Tiote - Anita - Obertan

Cisse - Ameobi (sh)

Gleder meg til kamp, tipper 3-1 seier til oss

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
http://www.nufc.co.uk/page/Match/NextMatch/0,,10278~2958827,00.html

Virker som Sammy, Fergueson og Tiote starter kampen, samtidig som Colo ikkje er med i det heile tatt, noko som er heilt greitt for min del. Håper vi ikkje undervurderer brugge...

Satser på 2-0 seier, med mål av Cisse og Saylor.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
Gleder meg til kamp! Stor tro på kjempekamp og goal til Sammy. Forøvrig godt jobba av kjøttpøkkene i VG Live å ikke få med kveldens viktigste kamp...

HOWAY! :toon:
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Spent på oppstillinga!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Merker at jeg begynner å glede meg til match nå  :D

Håper på Saylor-show i dag. Den mannen må komme seg i form,!

angående VGLIVE, så vet jeg at kampen var satt opp der i sted da jeg sjekket mobilen (måtte dobbeltsjekke når kampen startet). Vet ikke hvorfor de har fjernet den