20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM13  (Lest 95018 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #180 på: 26. Des. 2012, 22:15 »
Jeg holder på å avslutte en merkelig sesong. 2018-2019..
Solgte Ademilson til Man utd for £50mill i januar. Solgte og noen talenter for ca £40mill..
Kjøpte spillere fra de man utd for ca £20mill i januar.
Kjøpte noen andre  spillere og, 3 stk, dyreste var £12,5 men skal si jeg har dratt opp en  :fisk: av hatten der ja.. (Biscan) 18 kamper, 10 mål, 6 assist og 7.70 i snitt.

Vant igjen liga cupen, mens i fa cupen røyk jeg ut i 4 runde med stygge sifre mot Stoke, men sliter max mot de uansett når nesten, stygge sifre jeg tapte med mot de i serien og..
I ligaen begynte jeg ganske dårlig, hadde ikke flyten og fant ikke rytmen som jeg har hatt de forrige årene, men det kom etterhvert og har vel aldri scoret mer enn i år 111 mål :toon:
Men hva gjør vel det når Man city vinner ligaen med 101 poeng, tapte en gang, jeg vant 1-0 hjemme. De hadde bare 5 uavgjorte..
Men med Dzeko fremme, Aguero, Messi, Ben Arfa rett bak og toure, fellaini som def, midt og et sykt forsvar, ja da er jeg meget fornøyd med en god 2 plass. (city trenes av benites, og vi er IKKE gode venner)

I champions league sleit jeg med å komme videre i en relativt lett gruppe, før jeg trakk atl.madrid, man city, chelsea og her hadde jeg flaks, dyktighet og gode spillere siden slo de ut med følgende 3-1...6-2 og 7-2 og nå er jeg faktisk i finalen :toon:
Her venter reprise fra når jeg vant forrige gang mot Barcelona, så gleder meg til den kampen..

Holder forresten på å selge noen unge spillere, samt kjøpe inn et par skikkelige forsterkninger til 1 laget.. Regner med å selge for ca£30mill og kjøpe for ca £75-100mill denne sommeren, samt jeg har allerede hentet ca 10 stk 14 åringer med 4-5 stjerner for små summer..

Fortsettelse følger.
« Siste redigering: 26. Des. 2012, 22:17 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #181 på: 27. Des. 2012, 00:41 »
 :happy: :toon:
Vant champions league finalen 3-2, lå under 2-0 til pause og scoret siste mål 5 min før slutt..
Drømmetlaget i champions league inneholdt disse av mine spillere  keeper, hele forsvaret mitt og spissen..
Kan ikke klage nå.
zzzzzz :phui:

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #182 på: 27. Des. 2012, 04:49 »
Haha! Her er det en del alkohol som er konsumert. FM og juleøl er oppskrift på suksess!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 28. Des. 2012, 02:39 »
2018 var året da Eidsvold Turn tok turen opp i Tippeligaen. Etter en spennende kvalikk-finale mot Odd trakk laget fra grunnlovsbygda det lengste strået. En spiller som utmerket seg var det tidligere stortalentet til nettopp Odd, Fredrik Gulsvik, som på kanten til Turn gjorde stor skade.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 28. Des. 2012, 09:26 »
Gratulerer, Stormo! Selv har jeg nå spilt en halv sesong med Wrexham på 5. nivå i England. Nivået er ikke skyhøyt i Conference National, men kampprogrammet er tøffere enn Norseman. Tar vel noen timer å rykke opp til Premier League...

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 28. Des. 2012, 15:42 »
Ikke dårlig, Stormo. Hva er forresten grunnen til at alle velger Eidsvold Turn når de skal ta et knøttlite lag fra Norge til større høyder?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 29. Des. 2012, 02:24 »
Ja nå har jeg prøvd å legge sjela i en FM save, noe jeg ikke har gjort på lenge. Laget var Atletico Madrid.

Første sesong hadde jeg ikke en dritt å kjøpe for, endte på 3. plass bak de "vanlige".
Nå får jeg sikkert litt å kjøpe før ettersom jeg er i CL og greier tenkte jeg. Men nei, £200 000 fikk jeg. Ukelønna til Messi. Good night........

Andre sesong fikset jeg nye trenere, speidere og flere gratis supertalenter, men det gikk trått. Tapte en del og fikk spillere og styret imot meg. På det værste lå jeg på 19. plass, men kjempet meg tilbake med en vanvittig seiersrekke. 1. plass i gruppespillet i CL (slo Inter borte) og kjempet meg opp på 9. plass på tabellen. Var da bare 3 poeng bak 4. plass da jeg møtte Real borte og tapte 3-1, første tap på lenge. Styret presterer å gi meg sparken når jeg endelig hadde fått ting på gli igjen. Faen så irriterende!!!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #187 på: 29. Des. 2012, 11:37 »
Nå er vel ikke akkurat den klubben kjent for lang levetid på managere ::)
Men når sånn skjer ja, kjedelig..

Skal du prøve å ta over noen andre lag?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 29. Des. 2012, 12:13 »
Jeg vurderte Tottenham og Leverkusen som sto uten manager, men jeg er ikke så fan av å gjøre slike ting på samme save.

Tok faktisk over Atletico igjen på den samme saven, men følte det var så juks og fikk ikke samme feelingen igjen. Dessuten måtte alt av taktikk/trening/lag settes opp på nytt så jeg gav bare opp.

Neste gang blir det hvertfall ikke en gjeldstynget klubb.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #189 på: 29. Des. 2012, 13:24 »
Skjønner..
Kjenner noen som har favorittlagene sine i Premier League som prøvde for gøy med PSG, de har jo ikke akkurat gjeld, med de har vist et annet stort problem..
Egoister som har vanskelig for å spille sammen. Så de har hatt problemer med å få satt sammen et lag som fungerer.
Kansje det hadde vært en utfordring.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 29. Des. 2012, 16:19 »
Hmm det var faktisk ingen dårlig ide. Har aldri spilt i Frankrike før heller...
Vurderer og Rangers om jeg gidder :P Er vel kanskje ikke så voldsom utfordring heller da.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #191 på: 29. Des. 2012, 20:16 »
Skjønner ikke helt hvor de får pengene fra, eller jeg gjør jo engentlig det..
En av mine kjære ungutter som jeg hentet gratis etter at kontrakt gikk ut som 17åring, ja han ville ha litt stor lønn, så jeg la han ut for salg..
Han hadde en verdi på £18mill, jeg satte prisen på £60mill..
City kommer opp med et bud på $46mill :spytt: Ja, jeg godtok det..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #192 på: 30. Des. 2012, 00:49 »
Enda bedre, Man utd har 5-4-1 i kamper.
Jeg er villig til å selge Papodopolus og Greenwood? Men ikke uten penger, mye penger..
Så sier jeg at papadopous eller hvordan jeg skriver det vil jeg ha £10mill cash og £60mill over 48mnd? Og ja, de kjøper han for £70mill :lol:
Så til Greenwood, samme med han, tar £1mill cash og £30mill over 48 mnd, ja de kjøper han :lol:
De var til sammen verdt ca £40mill... Idioter.

Så går handelen igjennom, de slår Chelsea hjemme 1-0 og så sparker de Spaletti, deretter kommer de til meg og tilbyr meg joben :spytt:
De hadde usle £14mill i overgangsbudsjett..
Men jeg takket nei, hvem er vel så grønne i hodet at de tar over et lag som styres av amatører og ikke har økonomisk sans..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #193 på: 30. Des. 2012, 14:51 »
Jan Jønsson tar over Milan :spytt:

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 30. Des. 2012, 21:27 »
Ikke dårlig, Stormo. Hva er forresten grunnen til at alle velger Eidsvold Turn når de skal ta et knøttlite lag fra Norge til større høyder?

Det er min moderklubb, og jeg er researcher for laget i tillegg, så kjenner det ganske godt. Også er jo jeg sjøl der som spiller/trener ;) Dårlig spiller, men blir en fantastisk trener, ganske realistisk altså ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/