20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM13  (Lest 95016 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #60 på: 10. Nov. 2012, 15:44 »
Det jeg lurer på folkens er hva slags rykte man setter seg sjøl med når man starter? Tar man automatisk er det mye lettere å ta over en Premier League-lag enn å starte med det mest realistiske ryktet.

Automatisk rykte gir spillet lettere vanskelighetsgrad, det som er poenget mitt ;-)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #61 på: 10. Nov. 2012, 15:48 »
Hvorfor i alle dager hentet du Stokkelien? :P

Hadde bare Bård Finne og Khittipong Pumeljau (!?) igjen som spisser da jeg kastet ut Carew og solgte Ojo. Fikk høre av en kompis at Stokkepikk styrer bransjen for han i Stabæk,så da gikk jeg for han.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #62 på: 10. Nov. 2012, 16:01 »
[saltisåret]Hvorfor bruker du ikke autosave?[/saltisåret]

Problemet er at jeg bruker autosave, men hele savefilen ble ødelagt.. Når jeg skulle laste den på nytt, fikk jeg beskjed om at det ikke var mulig... -_-
Så må vel gå tilbake til slik 3-fils rullende save..... :/
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 10. Nov. 2012, 17:55 »
Startet med Mackems og ligger på en finfin 20. plass halvveis. Forsvant hodestups ut av Ligacupen etter et hederlig tap mot sterke York City(3-0, men resultatet var urettferdig). Har kvittet meg med stallfylm som Johnson, Fletcher, Sessegnon og lignende og hentet inn uslepne diamanter fra League 2 nivå, Morten Berre og Frode Kippe, samt Heskey, og Alan Smith. De to sistnevnte måtte jeg naturligvis ut med henholsdsvis 22 og 16 mp for samt en ganske solid lønn, men vil nok betale seg selv etterhvert. Fikk tilogmed Flo til å gjøre comeback! Måtte selvfølgelig gi han en lønn på drøyt en mill i uka, men hva gjør man ikke for slike klassespillere.

Av prestasjoner så ligger Bramble høyt på toppscorerlista med sine 6 (på 19 kamper  :thumbu: ), ingen av dem riktig vei, men dog.

Satset på å krone sesongen med nedrykk, men har blitt stadig mer lunken stemning på styrerommet i det siste. Personlig synes jeg ikke et 5-1 tap hjemme for Reading er så dårlig, men ikke alle som skjønner seg på tålmodighet.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #64 på: 11. Nov. 2012, 11:23 »
 :spytt: :spytt:  haha, dagens!

Foreslår at du henter tilbake klubblegender som Milton Nunez (som bare fikk 1 kamp før han ble solgt) og El Hadji Diouf i januar-vinduet! Da blir nok styret super happy.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 11. Nov. 2012, 14:27 »
Flotte tips! Trenger alltids spillere som kan styrke troppen!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 11. Nov. 2012, 15:13 »
David Bellion ønsker seg tilbake har eg høyrt, og John Carew er lei av modeller.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 11. Nov. 2012, 15:19 »
Hvem ansetter dere i staben? Ass.manager, keppertrener osv?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #68 på: 11. Nov. 2012, 15:23 »
Eneste jeg har ansatt er Lubos Michel som sportsdirektør.
De har gjort om så mye på treningen, at jeg har gitt litt faen i den nå. Skuffet over den endringen..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 11. Nov. 2012, 15:23 »
Kjøpte Jovetic, Wellington Nem, Dzagoev (gratis), Jores Okore, Wallace, Federico Peluso og Mehdi Benatia til NUFC i første vindu. Jovetic for £16,2 mill og Benatia for £10 mill. :P I tillegg kjøpte jeg noen billige, men råe talenter. Blant annet Adryan for £875.000 og Dória til £525.000. Begge anbefales på det sterkeste! Hentet også en som het Kenny Tete gratis, rimelig bra potensiale han også. Ga kontrakt til Adam Campbell og Remie Streete, og fornyet med Ba for å fjerne klausulene. Johan Cruijff som assistentmanager og Phil Cannon som sportsdirektør er helt råe. I tillegg hentet jeg noen bra speidere og fysioer.
« Siste redigering: 11. Nov. 2012, 22:57 av Eriksen »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 11. Nov. 2012, 15:23 »
Hvor god/lovende er Sammy Ameobi?

Kan han bli bra?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #71 på: 11. Nov. 2012, 15:29 »
Kjøpte Jovetic, Wellington Nem, Dzagoev (gratis), Wallace, Federico Peluso og Mehdi Benatia til NUFC i første vindu. Jovetic for £16,2 mill og Benatia for £10 mill. :P I tillegg kjøpte jeg noen billige, men råe talenter. Blant annet Adryan for £875.000 og Dória til 525.000. Begge anbefales på det sterkeste! Hentet også en som het Kenny Tete gratis, rimelig bra potensiale han også. Ga kontrakt til Adam Campbell og Remie Streete, og fornyet med Ba for å fjerne klausulene. Johan Cruijff som assistentmanager og Phil Cannon som sportsdirektør er helt råe. I tillegg hentet jeg noen bra speidere og fysioer.

Hvem har du solgt?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 11. Nov. 2012, 15:47 »
Glemte å nevne at jeg har kjøpt Jores Okore for £1,3 mill også. Har solgt:

Marveaux £4,8 mill (+ høy lønn)
Obertan £4,4 mill
James Perch £3,8 mill
Jonas £9,5 mill (+ høy lønn)
Xisco £800.000
Ryan Taylor £3,5 mill
Holder på å selge Williamson for £2,8 mill også nå.

Ble overdrevent mye utskiftninger kanskje, men skal prøve å spille inn de nye spillerne i laget litt forsiktig. Startet ikke med mer enn 2-3 nye spillere i startelveren de første månedene. Kommer til å rotere en del. Slo forresten Mackems i første kamp 2-0. :)

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 11. Nov. 2012, 15:58 »
Har ikkje FM13 enndå, men kvifor er Alan Dzagoev gratis i starten? Er ikkje han under kontrakt med CSKA?

edit: Kontrakten går ut 1.jan 2013  :thumbu:

edit 2: Men i virklegheten har han skreve ein ny kontrakt til 2015.
« Siste redigering: 11. Nov. 2012, 16:01 av Christian »

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 11. Nov. 2012, 20:02 »
Jeg klarer ikke signere Wellington Nem, trodde han hadde klausul?