20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reading vs Newcastle, Lør 29. sept 16:00  (Lest 43118 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Reading vs Newcastle, Lør 29. sept 16:00
« Svar #30 på: 28. Sep. 2012, 08:55 »
Krul
Perch - Saylor - Colo - Santon
Anita - Tiote
Ben Arfa - Cabaye - Ba
Cisse

Skjer selvsagt ikke, men hadde ikke vært å forakte.

Nei, når Ba er i den scoringsformen han er mener jeg han bør være klart førstevalg sentralt! Så får heller Cisse begynne der med han eller på benk.

Enig Andy. Ba skal være fus i alt med den formen han har nå.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #31 på: 28. Sep. 2012, 12:51 »
Enig. Ba er i beast mode. Køyr han sentralt! Trur forøvrig at Cissé kjem til å putte sitt første ligamål for sesongen i denne matchen.

Personleg håpar eg vi sparar Coloccini i denne kampen. Williamson er i ok form, så eg ser ingen poeng å risikere noko når Colo ikkje er 100%.

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Peter

• Gjest
« Svar #32 på: 28. Sep. 2012, 15:00 »
Ser ingen grunn til å spare Colo i denne kampen. Han spilte 60 min mot ManU, og har fått nok av hvile nå. Viktig å spille ham i form, da det kommer tøffere kamper om ikke lenge.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 28. Sep. 2012, 15:22 »
Pardew uttalte etter kampen mot ManU at Colo hadde hatt føling med skaden, så ser ikke bort i fra at han blir spart i morra.
« Siste redigering: 28. Sep. 2012, 15:24 av Daniel »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 28. Sep. 2012, 15:26 »
Cabaye er også ute av morgendagens kamp.

Peter

• Gjest
« Svar #35 på: 28. Sep. 2012, 15:33 »
Hvorfor?

Blir vel Bigirimana som starter da!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 28. Sep. 2012, 15:36 »
Anita må ta plassen til Cabaye da. Grøsser med tanken på en midtbane med Jonas, Tiote og Perch..ikke på grunn av innsatsen, men kreativitet..

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 28. Sep. 2012, 16:31 »
Sånn som Cabaye har framstått til no denne sesongen, så er det vel liten grunn til å tru at hans fråver blir det som skiplar alt. Satsar på at han kjem meir til sin rett utover i sesongen. Likevel er det ei kjennsgjerning at veldig mykje ansvar blir lagt på Ben Arfa i det oppbyggande spelet. Eg håpar derfor, spesielt med Cabaye ute, at Marveaux får ein ny sjanse til å overbevise oss. Eg synest i motsetning til ein del andre at det var ein del positivt å hente frå det han leverte på onsdag, og det er i alle fall forfriskande å ha ein mann som i alle fall siktar på folk i boksen, i staden for å berre pole ballen inn vilkårlig. Marveaux på venstrekant vil gi oss meir kreativitet enn Jonas, og lette ein del av byrden på HBA.

Håpar på følgande midtbane: Marveaux, Tiote, Perch, Ben Arfa. 4-4-2 med Ba/Cissé på topp. Men Jonas vil garantert starte. I den forstand hadde eg ønska meg at han heller tok plassen sentralt saman med Tioté, men ei midtbane (venstre til høgre) beståande av Jonas, Tiote, Perch, Ben Arfa er vel meir sannsynleg.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #38 på: 28. Sep. 2012, 18:24 »
I følge PhysioRoom har Cabaye "Mouth Injury"
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 28. Sep. 2012, 18:25 »
Stemmer. Han har rett og slett tannverk etter hva jeg har lest.

Det blir lett grusomt lite kreativitet sentralt dersom Perch og Tiote skal bekle posisjonene sentralt. Håper i likhet med Hans at Jonas eventuelt heller flyttes inn sentralt og at Marveaux kan få ny tillit på venstrekant.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 28. Sep. 2012, 19:12 »
Kan han ikke spille fotball med tannverk?
Høres nå meget snodig ut.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 28. Sep. 2012, 19:34 »
Kan han ikke spille fotball med tannverk?
Høres nå meget snodig ut.

Har aldri hatt skikkelig tannverk selv, men kompiser som har fått det har virkelig blitt satt helt ute av spill. Tannverk går for å være noe av det mest smertefulle som finnes.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 28. Sep. 2012, 19:36 »
Å konsentrere seg med skikkelig tannverk er meget, meget vanskelig. Det er helt forbanna jævlig.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 28. Sep. 2012, 20:07 »
Jeg har hatt tannverk i form av at jeg hadde togskinner oppe og nede i kjeften - og når jeg var inne og stramma dette hadde jeg et helvette i noen dager etterpå hvor jeg brukte smertestillende som jeg strengt tatt ikke burde brukt. Kan tenke meg til at andre "normale" typer tannsmerter er minst like ille - sikkert verre. Har lest at det nærmeste vi karer kommer fødesmerter, er nettopp tannverk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 28. Sep. 2012, 20:11 »
Når man har skikkelig tannverk funker det f.eks ikke med bedøvelse hos tannlegen, uansett hvor mye og hva de bruker (før det blir farlig, selvfølgelig). Så når de borrer og herjer i tannen din kjenner du absolutt alt, i tillegg til den enorme smerten som allerede er til stede. :ler:
Nei.