20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45  (Lest 35110 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45
« Svar #15 på: 25. Sep. 2012, 09:25 »
21 Elliot
 03 Santon
 06 Williamson
 14 Perch
 27 S Taylor
 15 Gosling
 17 Amalfitano Booked (Ferguson - 76' )
 20 Bigirimana Booked
 25 Obertan  (Marveaux - 80' )
 29 Vuckic  (Sa Ameobi - 53' )
 23 Sh Ameobi

Dette laget startet mot Maritimo. Kan like greit bruke de samme spillerne. Vil også være god øvelse foran fremtige e-cup kamper. Støtter laget til Joakim og Durin. Hvis Tiote starter forran Gosling er kvaliteten på start 11 hevet betraktelig i tillegg. Det samme er tilfellet hvis Colo spiller. Håper også at Ferguson får spille mye. Jeg tror Obertan starter forran Amalfitano. Tipper han senker gamleklubben  :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 25. Sep. 2012, 09:38 »
Pardew sa i intervjuet med BBC etter kampen mot Norwich, at Colo kom til å spille mot ManUtd fordi han trenger matchtrening. Derfor har jeg satt inn Colo i startelleveren. Tiote har også vært ute en stund. Fikk 20 min mot Norwich, men en omgang fra start hadde gjort seg. En omgang mot Man Utd, og han kan trolig spille 75-90 min mot Reading på lørdag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 25. Sep. 2012, 09:56 »
Ser også ut som om Cisse kommer til å spille:
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2012/09/25/61634-31899500/?

Sitat
OUT-OF-SORTS Papiss Cisse may be handed another opportunity to break his duck at Old Trafford tomorrow as Alan Pardew admits the striker needs "help" to get back on track.

Pardew will defy those who have accused him of taking the Capital One Cup lightly by fielding a strong XI that will include Cheick Tioté and returning skipper Fabricio Coloccini ? while Cissé could also play.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 25. Sep. 2012, 09:59 »
Satser på 3. lag.

Rett og slett alt for tynn tropp til å bry oss om denne kampen i det hele tatt!

4-1

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 25. Sep. 2012, 12:04 »
Spare Tiote ffs? Mannen trenger kamptrening! Og Cabaye trenger hvile fem kamper inn i sesongen?

Tiote kommer jo garantert til å få gult kort hvis han spiller hele kampen. Jævlig kjipt hvis han drar til og blir utvist.

Og Cabaye har jo sagt at han har spilt dårlig pga fatigue. Han har jo startet stor sett hver eneste kamp for Frankrike i løpet av sommeren.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 25. Sep. 2012, 12:14 »
Ja, men da får vi la være å bruke Tiote i alle kamper fremover da, for gule og røde kort kan komme i alle kamper.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 25. Sep. 2012, 12:18 »
Eliott
Tav-Willy-Perch-Ferguson
Tiote/Gosling-Bigi
Amalfitano-Vuckic-Marveaux
Cisse/Ameobi

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 25. Sep. 2012, 13:00 »
United stiller nok med noe alla Anderson/Cleverly/Powell på midten, så vi kan fort vinne midtbanen om vi satser litt. Er vel en typisk kamp for Welbeck også, samt Rooney om han er fit og trenger matchtrening. Blir vanskelig uansett, men skulle gjerne sett laget til United før vi tok ut vårt :P

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 25. Sep. 2012, 13:13 »
Man United v Newcastle team news: Darren Fletcher set for first start in 10 months

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 25. Sep. 2012, 13:23 »
http://fotball.aftenposten.no/england/article251712.ece

So kjekt at han kan allereie i måro få seg ei skåring att :jones:

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 25. Sep. 2012, 14:34 »
Synes det er rett og slett flaks at vi har Man.Utd på OT i første kamp i Capital One Cup. Dette fordi;
1) Kampprogrammet er så tøft at tap ikke nødvendigvis er så dumt
2) Det er tross alt bedre å tape mot Man.Utd enn mot feks Brighton & Hove Albion eller Stevange
3) "Fringe players" får kamptrening på bra nivå i Europe League, og COP er derfor ikke så viktig mtp dette
4) OM vi vinner er det en uventa bonus og en selvtillitsboost
5) Tiote og Colo får kamptrening mot gode motstandere
6) Kamp vises på TV :P

Håper vi stiller et bra lag, fordi noen nøkkelspillere trenger å finne form. Da hjelper det mye at det ikke bare er squadplayer rundt dem. Colo og Tiote spiller, og jeg synes Cabaye* og Cisse også bør få starte og heller bli byttet ut i andre omgang. Cisse er jo ikke i form i det hele tatt og bør få så mange sjanser som mulig til å finne veien tilbake til der nettmaskene får kjørt seg. Bigirimana har vist seg verdig dette nivået og bør også få starte. Perch bør starte igjen, men som midtstopper. Usikker på hvem som bør spille hb, føler Tavernier er ett stykke unna nivået, men hvorfor ha han på benken i PL om han forblir uprøvd i slike kamper? Santon har spilt mye, men Ferguson inn betyr at forsvaret i mine øyne blir for svakt mot den offensive kraften Man.Utd potensielt kan stille med.

Elliot - Tavernier, Perch, Coloccini, Santon - Tiote, Bigirimana - Marveaux, Cabaye, Obertan - Cisse
Benk; Harper, Good, Anita, Sa. Ameobi, Sh. Ameobi, Gosling, Ferguson

*Edit: Om det stemmer at Cabaye allerede er sliten, bør han selvfølgelig spares. Inn med Gosling eller Vuckic i så tilfelle.
« Siste redigering: 25. Sep. 2012, 14:38 av akselho »
Black and white since 1996

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 25. Sep. 2012, 14:58 »
Ja, men da får vi la være å bruke Tiote i alle kamper fremover da, for gule og røde kort kan komme i alle kamper.

For meg er det hipp som happ om Tiote spiller denne kampen eller ikke, men jeg håper du forstår poenget til Are?
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 25. Sep. 2012, 15:00 »

For meg er det hipp som happ om Tiote spiller denne kampen eller ikke, men jeg håper du forstår poenget til Are?
Selvfølgelig skjønner jeg det, men det argumentet er jo bare bullshit. En kamp til eller fra i forhold til gule kort er jo ingenting.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #28 på: 25. Sep. 2012, 20:41 »
Unøvendig å dra på seg gule kort i Mikke Mus-cupen

Håper vi stiller med: Elliott; Tavernier, Colo, Perch, Ferguson; Obertan, Tiote, Birgimana, Marveaux; Shola, Cisse.

Kamptrening til Colo + Tiote, sistnevnte byttes ut etter 60, Cisse scorer 3 mål og byttes ut etter 75.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 25. Sep. 2012, 21:21 »
Det er vel unødvendig å dra på seg gule kort uansett? Tiote trenger matchtrening og en kamp som i morra er helt toppers. Hvis folk ikke forstår det så er det greit :)