20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Norwich, Søn 23 sept 16:00  (Lest 37371 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bigirimana

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Norwich, Søn 23 sept 16:00
« Svar #180 på: 23. Sep. 2012, 17:55 »
Vi kan vel konkludere med at vi har tre gode målvakter i nordøst for tiden! Prikkfritt fra Harper i dag!  :toon:
Hadde et håp om at Bigirimana skulle slå til ved valg av forumnavn, det gjorde han aldri.
Men vi gir ikke opp fordi!

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 23. Sep. 2012, 17:56 »
Herlig med 3 poeng i en kamp vi burde avgjort i første omgang, men der vi ikke dominerer i noen av omgangene slik vi burde.  Mest Ben Arfas og Harpers fortjeneste at vi stakk va med seieren, men også greie prestasjoner av en del andre spillere, og svake av noen.  Alt i alt en kamp som minner en del om sesongåpningen i fjor der vi til tross for dårlige prestasjoner klarte å snike med oss kun uavgjorter og seirer de første 11(?) kampene.  Også lyst å nevne at det var til tider bedriten dårlig dømming. 
Genius by birth. Slacker by choice.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #182 på: 23. Sep. 2012, 17:58 »
Herlig med tre poeng, men fortsatt lang fra overbevist. Vi har ikke hatt et klart spillemessig overtak i noen av kampene hittil denne sesongen. Urovekkende at vi skaper så få sjanser.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 23. Sep. 2012, 18:00 »
dette var en utrolig stygg andre omgang. Første omgang har mange positiver, men hva i all verden er det vi holder på med i andre omgang?? Her må folk begynne å gå i seg selv. Stygt og idiotisk av Tiote i tillegg.

Takk og lov for at vi får med oss tre poeng.  :thumbu:

BTW fant de denne dommern i akershus sin syvende div?

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #184 på: 23. Sep. 2012, 18:01 »
Med seier idag vil jeg si at sesongåpningen er godkjent så langt, i hvertfall poengmessig! Vi har slått Tottenham og tatt poeng borte mot Everton, to potensielt store konkurrenter plasseringsmessig i ligaen. Eneste kampen jeg synes vi ikke fikk med oss like mange poeng som vi burde var mot Villa.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #185 på: 23. Sep. 2012, 18:06 »
Virker som Steve Harper sikter seg inn på Fair Play prisen denne sesongen. Tar alle smeller med ett smil :thumbu:
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #186 på: 23. Sep. 2012, 18:07 »
Tiote ass

Sier 3 poeng, all good in the hood.  !

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 23. Sep. 2012, 18:10 »
Man skal ikke klage når det blir seier, men det er en del ting som skurrer. Først og fremst..nok en gang lever kampen til godt inn i 90 min. ikke noen overraskelse der, det begynner å bli en vane. Vi er sjelden spesielt bedre enn motstanderen uansett hvem det er. Vi slipper de inn i kampen gang på gang, og lar de spille spillet sitt. Vi klarer ikke å dominere kampene på hjemmebane. Det skuffer veldig. Poengmessig er vi i rute, men spillet er ikke overbevisende i det hele tatt.

En siste negativ ting på slutten..hva faen er det Tiote driver på med! Kunne kostet oss poeng der han driver å dribler fram og tilbake på egen seksten meter. Han har null kontroll på det han driver med. Rett og slett idioti.

Som sagt er fornøyd med poengene vi har tatt til nå, men ærlig talt jeg forventer mer på hjemmbane enn dette her.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 23. Sep. 2012, 18:29 »
Tiote ass

Sier 3 poeng, all good in the hood.  !

hehe ikke helt ulikt Tiote sin takling og tanke gang nei :D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 23. Sep. 2012, 20:22 »
Grei kamp. Førsteomgang var jeg rimelig fornøyd med. Skaper fortsatt litt for lite - men spillet var tidvis bra. Ben Arfa er en magiker - han gjør så jævla mye genialt i løpet av en kamp. Kunne blitt flere assists på han i dag. Ba er i form og på høgget, mens Cisse sliter litt med uttellingen. Føler at når det først løsner for han - så blir det å gjøre det til gangs også. Alle målscorerere opplever tørkeperiode - det gjorde jo godeste Ba i vår.
Andreomgangen faller vi dessverre litt i kvalitet - og Tiote skaper mye unødvendig tull når han kommer innpå. Var alt for heit i toppen i dag og det ble egentlig ganske stygt på slutten.

Hele forsvarsslinja vår fortjener bra med skryt i dag. Syns de spilte en god kamp. Harper var også meget god - han og Benny står frem som dagens to beste.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 23. Sep. 2012, 20:34 »
Herlig med tre poeng, men fortsatt lang fra overbevist. Vi har ikke hatt et klart spillemessig overtak i noen av kampene hittil denne sesongen. Urovekkende at vi skaper så få sjanser.

Eg tykkjer me skapar brukbart med sjansar eg. Ein våryr Cisse hadde skåra 3 idag. Me hadde mange sjansar borte mot Everton og. Det som uroar meg er at me ikkje set dei sjansane og at det er ein del å utsetja på det defansive og generelle spelet i periodar. Noko som fort straffar seg når me ikkje sette sjansane våre og punkterar kampen.

Harper var meget solid idag. Eg må berre nemna den eine sjansen Obertan fekk. Det er so egotripp å skyta der når han har både Cabaye og Ba åleina foran mål. Elendig innhopp av han idag.
« Siste redigering: 23. Sep. 2012, 20:37 av lgrinde »

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #191 på: 23. Sep. 2012, 20:59 »
Jeg vet ikke helt hvilke sjanser du sikter til? Taylor hadde en farlig heading, mens Ben Arfa fyrte av et skudd som keeper avverget greit. Ellers var det ikke mye jeg spratt ut av stolen for.

Synes vi har skapt veldig lite denne sesongen. Det gjorde vi for så vidt i fjor også, men da scoret vi på det meste.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 23. Sep. 2012, 21:08 »
Cisse avslutter feil vei, noe som fører til en stor mulighet for Cabaye. Ba er alene igjennom, men avslutter svakt. Williamson kommer til i allefall en gang etter corner. Kommer i alle fall på disse.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 23. Sep. 2012, 21:16 »
Og det du nevner der er sånn jeg føler det er med Obertan, lgrinde. Skyter ikke når han bør, men gjør det når han heller bør spille andre. Den sjansen der burde vi brukt på å punktere matchen. Veit at han ikke er spesielt flink til å finne medspillere med crossene sine - men der burde han spilt en av de to lagkameratene hans som var fri fremfor kassa. Irriterende stadig like dårlig end-product. Samme gjelder jo i Europa hvor han har spilt mot lag som er mer på hans nivå - men han makter jo fortsatt ikke skape tellende resultater av det han foretar seg. Frustrerende, frustrerende, frustrerende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #194 på: 23. Sep. 2012, 22:12 »
Har litt på følelsen av at dette kan bli vendepunktet denne sesongen. Akkurat som 1-0 seieren i tilsvarende oppgjør i Mars ifjor var vendepunktet, tror jeg denne seieren kommer til å bety mye for moralen og troa i spillergruppa. Lenge siden forrige seier nå.
Jeg har utelukkende troa; de neste kampene blir bra!