20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Norwich, Søn 23 sept 16:00  (Lest 37820 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Newcastle - Norwich, Søn 23 sept 16:00
« Svar #15 på: 22. Sep. 2012, 14:01 »
----------------------------Elliot----------------------------------
Anita-----------Colo(?)---------Saylor----------------Santon
---------------------------Tiote(?)-------------------------------
----------------Cabaye-----------Jonas------------------------
--------------------------------------------------------------------
-------Marveaux----------Ba------------Ben Arfa-------------

Vil ha inn Elliot i mål, og la Marveaux få en sjanse til. Ellers blir det vel Willie inn for Colo og Perch inn for Tiote hvis de ikke rekker kampen.

"It could well be that they feature on Wednesday against Manchester United (in the Capital One Cup)." sa Pardew nettopp, så tipper han sparer dei. Marveaux var utruleg skuffande forrige kamp, men kanskje ein sjanse til hadde gjort seg?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 22. Sep. 2012, 14:02 »
Hva er status på vår skadde klassetrio?

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 22. Sep. 2012, 14:03 »
Unnskyld? Du mener vi skal stille B-preget i ligaen for å toppe laget på Old Trafford i LIGACUPEN?

Ingen grunn til å asa seg opp for det. Litt på grunn av at det alltid er gøy å slå United, men mest fordi eg ser at Pardew kjem til å spara Tiote og Colo uansett. Ligacupen er jo ikkje akkurat det gjevaste trofeet, men eg hadde ikkje takka nei til det heller!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 22. Sep. 2012, 14:05 »
1: Jeg asar meg ikke opp.
2: Vi er United.
3: Hvis vi havner på 12-13.plass i ligaen, ryker mange av storspillerne våre. Like greit å ryke i første runde i ligacupen, med tanke på det tøffe kampprogrammet vårt.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #19 på: 22. Sep. 2012, 14:10 »
Ser frem til en flott 3 poenger imorgen! Ser dessuten frem til hyllesten av a true gent: Christopher Hughton.
Varmer opp med dette enorme minnet  MOTD Newcastle vs Manchester United 3-0 4/1/2012. Gleder meg VIRKELIG til vi løsner i spillet slik vi spilte her! Vi EIER Manure her :toon:

http://www.sportyhub.com/league/newcastle-vs-manchester-united-3-0-motd-goals-highlights-premier-league-412012-video_011581517.html
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 22. Sep. 2012, 14:10 »
1: Jeg asar meg ikke opp.
2: Vi er United.
3: Hvis vi havner på 12-13.plass i ligaen, ryker mange av storspillerne våre. Like greit å ryke i første runde i ligacupen, med tanke på det tøffe kampprogrammet vårt.

1: Det veit du best sjølv
2: Legg meg såklart paddeflat
3: Einig. Tippar at Tiote iallefall ikkje er klar til då, men å erstatte Perch med Colo må jo seiast å vere eit steg opp. Har dog ingen problem med at Gosling speler midtbane mot Norwich, men Bigirimana (rett skreve?) som backup...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 22. Sep. 2012, 14:11 »
AP uttalte før Maritimo at ligaen og FA-cupen var første prioritert i år. Tipper det blir noe alà det vi såg på torsdag, mot united

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 22. Sep. 2012, 14:40 »
AP uttalte før Maritimo at ligaen og FA-cupen var første prioritert i år. Tipper det blir noe alà det vi såg på torsdag, mot united

Skal vi spille mot oss selv?  :koko:
Same old Shearer, always scoring!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #23 på: 22. Sep. 2012, 18:36 »
regner med Manchester United stiller med ett reint jr/b-lag i lagacupen de også, det blir nok to reine reserve leg mot hverandre, like greit for begge sin del.

Men nå er det norwich som er neste motstander, alt uten om seier her er skuffende. Er en kjempe mulighet til å få igang cisse og holde buret reint.
Håper vi stiller med ett meget sterkt leg, ettersom vi ikke har overbevist enda, er det greit å ikke ta noen sjanser her

Peter

• Gjest
« Svar #24 på: 22. Sep. 2012, 18:56 »
Er det 100% sikert at Krul ikke stiller?

Evt vil se dette laget:
Harper, Anita, Saylor, Colo(Perch), Santon; Jonas, Tiote(?); Marveaux, Cabaye, Ben Arfa; Ba
Shola inn etter 60 min om laget ikke duger, mens Cisse kan slappe av på benken hele denne kampen.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #25 på: 22. Sep. 2012, 23:50 »
Pardew har vel sagt på interju at Colo blir ute garantert mot Norwich. Colo har ikkje trent noe, og skal begynne på mandag (kanskje Pardew har en ny hvit løgn?).

Og når det gjelder prioteringa så er det slik: PL > FA > UEFA > LC. Så eg trur vi stiller et relativt sterk lag mot Norwich. Og her er alt anna enn seier skuffende, så her MÅ vi vinne med margin om vi skal ha sjans på top 8 som Pardew ønsker. Tiper det laget: 4-4-2 Harper - Anita/Perch - Williamson - Saylor - Santon - Barfa - Cabaye - Tioté/Anita - Gutierrez - Ba - Cisse/Ameobi

Siter med følesen på 2-0 seier  :feiring:

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 23. Sep. 2012, 01:33 »
Vil se dette laget: Elliot - Anita, Perch, Taylor, Santon - Tiote (Bigi), Jonas - Ben Arfa, Cabaye, Ba - Cisse.

Tilter for meg hvis det ikke blir 3p i morgen. Dette er kamper vi må vinne, spesielt på hjemmebane, og føler vi allerede har sløst bort 2 poeng når vi hadde Villa på besøk. Tipper 2-0 etter en frustrerende kamp og sene scoringer av Cabaye og Cisse.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 23. Sep. 2012, 01:38 »
Blir det ikke seier her kommer jeg til å voldta en av bamsene mine. :(
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 23. Sep. 2012, 01:50 »
Jeg tør ikke føle meg trygg på noe som helst her. Norwich har blitt uavgjortspesialister. Slipper ikke inn spesielt mange mål, men scorer heller ikke mål. Vi scorer forsåvidt mål, men slipper også inn mål. Samtidig må det jo løsne for Cisse også snart. Og Ba var on fire mot Everton. Med toppet mannskap hadde jeg følt meg noenlunde trygg på seier. Men med reserveløsninger i forsvar og på keeperplass er jeg redd for hva som kan skje.

Det eneste jeg er sikker på er at vi ikke skal gamble på noe som helst. Her skal våre beste, friske menn spille, og så får vi heller tape 10-0 mot ManU med juniorlaget om så skulle skje. Ligacupen er fullstendig uviktig. Og enda mer uviktig ble den i og med at vi trakk Man Utd borte. En kamp vi taper 9 av 10 ganger. Jeg har aldri i min levetid opplevd noe bedre enn uavgjort på Old Trafford, og selv det er en sjeldenhet av de sjeldne. Har vel kanskje opplevd det to eller tre ganger på mine 16 år som supporter av verdens beste fotballag. ManUs reserver er dobbelt så gode som våre reserver. Og a-laget deres er omtrent dobbelt så gode som vårt a-lag. Stiller vi toppet lag og de rent reservelag kan det bli en jevn kamp, men jeg ville likevel satt penger på at vi taper. Derfor skal vi aldri i verden finne på å nedprioritere en særdeles viktig hjemmekamp i ligaen mot et lag vi skal slå bare for å tape med toppet lag i noe så totalt uviktig som ligacupen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 23. Sep. 2012, 03:13 »
På papiret skal dette vere en "enkel kamp", om det blir det er noe helt annet. På hjemmebane skal vi dominere mot slike lag. Det jeg savner fra hjemmekampene er denne gå rett i strupen på motstanderen. Det som ofte har skjedd under Pardew er at vi har en fryktelig forsiktig inngang til kampen. Slipper ofte motstanderen inn i kampen. Jeg savner at vi kjører kampen og presser de tilbake på egen banehalvdel. Vi lar de spille mye ball og vi trekker altfor mye tilbake til tider. Det er greit at man må passe på til tider, men det for mange ganger det skjer at vi blir for feige. Det fører ofte til at kampen lever til det 90 min. Hadde også vore fint om vi presterte i to omganger..