20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lee Young-Pyo  (Lest 2238 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Lee Young-Pyo
« på: 11. Juli 2005, 15:43 »
http://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=290995&cpid=9&CLID=4&lid=&title=Lee+close+to+PSV+exit&channel=premiership

Vi er linket til han. Ein spelar eg absolutt vil ha til newcastle united! Ein klar første valg på venstre backen. Dessutan tjener vi sikkert litt peng pågrunn av drakt salg i asia :D

28 år gammal. Finte sterk og offensiv. Røverkjøp!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Lee Young-Pyo
« Svar #1 på: 11. Juli 2005, 18:58 »
Hadde vært en drøm å fått han til en billig penge. Løp og Kjøp.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Lee Young-Pyo
« Svar #2 på: 11. Juli 2005, 22:22 »
Meget god spiller. En hel del bedre enn Babayaro. Så til en god pris kan vi ikke gjøre annet enn å forsøke!
ignert Morten.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Lee Young-Pyo
« Svar #3 på: 12. Juli 2005, 16:53 »
Sier meg enig i det der, Baba har ikke overbevist i trøya enda, da kanskje mest på grunn av mye skader. Det er aldri dumt med alternativer på plasser, og jo bedre alternativer man har jo bedre blir laget, så kjør på!

Bjørn - jobbe jobb
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Lee Young-Pyo
« Svar #4 på: 12. Juli 2005, 17:28 »
En kvalitetsspiller med høy arbeidskapasitet som vil heve laget vårt, jeg sier ja takk :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Lee Young-Pyo
« Svar #5 på: 13. Juli 2005, 12:56 »
Kan dette bety at vi ikke skal hente en ny venstreback? Isåfall en katastrofe med kun Elliott og Baba på venstrebacken.

Newcastle manager Graeme Souness has admitted that he is on the lookout for another central defender.

Souness has seen his hand forced by the freak training ground injury to Titus Bramble, who has been ruled out for up to three months with a broken right elbow.

After the summer departures of Aaron Hughes and Andy O'Brien, Bramble was set to line up alongside Jean-Alain Boumsong as the centre defensive pairing at St. James' Park this season.

Now Souness must find suitable cover, or put his trust in rookie centre backs Steven Taylor and Peter Ramage.

"As we speak now, we feel that we are one experienced central defender short," admitted Souness.

"With Stephen Carr, both Peter Ramage and Steven Taylor could do a job there (at right back), both Ramage and Taylor could do a job at centre back and we have got Celestine Babayaro at left back and we have got Robbie Elliott to cover him.

"I would like one more experienced centre back because if you look at Titus at 23, Jean-Alain Boumsong at 25, Taylor at 19 and Ramage at 21, we do not have a lot of experience in a very important position.

"Finances allowing, I would like to bring another experienced centre half in."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Lee Young-Pyo
« Svar #6 på: 13. Juli 2005, 13:42 »
"I would like one more experienced centre back because if you look at Titus at 23, Jean-Alain Boumsong at 25, Taylor at 19 and Ramage at 21, we do not have a lot of experience in a very important position."

Betyr dette at Butt skal spille sentralt denne sesongen?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Lee Young-Pyo
« Svar #7 på: 13. Juli 2005, 16:36 »
Det virker som om Newcastle primært nå ser etter tre spillere til - venstreving, stopper og spiss. Det Souness og Sheperd sier i dag tyder på dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Lee Young-Pyo
« Svar #8 på: 28. Aug. 2005, 18:33 »
En spiller jeg har håpa på newcastle ville kjøpe..ingen tvil om at vi trenger hvafall en beck å midtstopper
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*