20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412868 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #2385 på: 29. Jan. 2013, 19:55 »
http://newutd.no/fransk-revolusjon-i-newcastle/

Stor takk til franskfotball.com for artikkelen, håper det er til glede for våre supportere. Anbefaller alle å følge dei på twitter, og sjekke ut websiden deirast!

Sinnsykt gøy og lese om Mbiwa og sammenligne han med Willy.. Gleder og håper at vi blir et mer spillende lag enn vi har vært før. -Bedre til å holde ballen og skape det gjennom samspill i motsetning til å gi ballen til Benny og Cabaye og håpe de gjør noe spektakulært. Bør bli mindre lange baller nå
Veni Vidi Vici

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2386 på: 29. Jan. 2013, 19:58 »
Marve skadet? Glem spiss, vi trenger ving!! Bare Benny som duger og som ikke er kjeks. Men han er jo litt skadet han også. På spissplass har vi Cissé og Gouffran som kanskje duger, men vi trenger jo tross alt ikke bruke mer enn 1 spiss på banen.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2387 på: 29. Jan. 2013, 20:31 »

Rykter på twitter at det er William Vainqueur og fysioen vår Carl Nelson. (Som vanleg, ta det med ei klype salt)

Men er vel Anita.
« Siste redigering: 29. Jan. 2013, 20:35 av Christian »

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2388 på: 29. Jan. 2013, 20:37 »
Alt for mørk i huden til å være William Vainqueur om man skal sammenligne med bildene på google

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2389 på: 29. Jan. 2013, 22:11 »
Skulle hatt inn en spiss til....
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2390 på: 29. Jan. 2013, 22:53 »

Vi har jo allerede flere spisser som kan kjempe om førsteelverplass enn vinger..

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2391 på: 29. Jan. 2013, 22:55 »
Men er vel Anita.

Det der trur eg ikkje er Vurnon Anita. No var biletet rett nok litt uklart, men eg fekk ikkje den "Sister, Sister"-følelsen eg alltid får når eg ser Anita. Kven det dog skulle vere har eg ikkje snøring på.

Ang. den spissen som Ben Arfa etterlyser i innlegget ovanfor, så synest eg både Weimann og spesielt Benteke imponerte i kveld. Med sistnemnte på plass, kan det til og med hende at Williamson sine framspel kan treffe svart og kvit mann ein gong iblant.

Edit: Ein ev. Benteke-overgang må då sjølvsagt skje til sommaren, med Villa i nPower.
« Siste redigering: 29. Jan. 2013, 23:06 av Hans J »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2392 på: 29. Jan. 2013, 23:02 »

Rykter på twitter at det er William Vainqueur og fysioen vår Carl Nelson. (Som vanleg, ta det med ei klype salt)

Men er vel Anita.
Er nok Kevin Mbabu.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2393 på: 29. Jan. 2013, 23:04 »

Vi har jo allerede flere spisser som kan kjempe om førsteelverplass enn vinger..

Med tanke på at Shola Ameobi tydeligvis er midtstopper, så vil jeg si vi har behov for en spiss. Men jeg skjønner og godtar at det ikke kommer inn ny spiss dette vinduet.
Same old Shearer, always scoring!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2394 på: 29. Jan. 2013, 23:14 »

Men er vel Anita.
Er nok Kevin Mbabu.

Sveitsiske supertalentet? :) Har vi signert han nå, eller?
Synes eg så han rett før 2.omg startet, men er ikke sikker.. Klipt seg hvertfall :p

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2395 på: 30. Jan. 2013, 08:03 »

Men er vel Anita.
Er nok Kevin Mbabu.

Da har han tatt håret:

Itilegg er han på bilde mørkere i huden.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2396 på: 30. Jan. 2013, 11:17 »
Florian Thauvin - den unge lovende midtbanespilleren fra Bastia som vi har blitt linket til en god stund i dette vinduet har signert for Lille:
http://www.losc.fr/actualite-foot-lille/reportages/florian-thauvin-le-projet-ma-tout-de-suite-plu

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2397 på: 30. Jan. 2013, 11:32 »
Ser vi igjen i dag linkes til han her.
Newcastle hope to strike a £9million deal for Ajax captain Siem de Jong, according to the Daily Mail.

Så da vet vi det, men tror vi det er seriøse rykter eller troverdige rykter, nei, ingen av delene.
Men hadde ikke sagt nei il å få han til Newcastle da.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2398 på: 30. Jan. 2013, 14:22 »
Pardew var hvertfall så utslitt av å drive med transfers at han sa han skulle sove i 24 timer etter kampen i går, så han har hvertfall ikke noe med dette å gjøre.  :ler:
Oscillons From The Anti-Sun

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2399 på: 30. Jan. 2013, 16:36 »
Ser at QPR er ute etter Christopher Samba, en spiller jeg har veldig sansen for. Vet at han er 28, og dyr, og sjansen for at han ender opp hos oss er lik null. Men stiller et hypotetisk spørsmål; hadde du likt han i Newcastle drakt som erstatter for Colo?
Veni Vidi Vici