20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 415821 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #2265 på: 26. Jan. 2013, 08:21 »
btw så putta gouffran fleire mål en remy forige sesong...  :

http://soccernet.espn.go.com/stats/scorers/_/league/fra.1/year/2011/french-ligue-1?cc=5739
- carry on!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2266 på: 26. Jan. 2013, 08:49 »
Han er jo bare snurt fordi vi har hentet spillere han ville ha.

På gunners forumet har de jo slått seg til ro med at de "bare er på lån hos NUFC" inntil de har tilvendt seg PL :P

Problemet til Arsenal er at de ikke er i nærheten av å være i samme posisjon som de var på slutten av 90 og begynnelsen av 2000 tallet. Pr nå er de vel 19 poeng bak ManU, og den avstanden ser ikke ut til å minske før sesongen er over. De senere årene har jo avstanden fra Arsenal og til toppklubbene i PL bare blitt større og større.
Men de har rett i at om ManU, ManCity eller Chelsea kommer på banen så er det nok lite NUFC kan gjøre. Bak disse er det derimot pottetett mellom Arsenal, LFC, Tottenham og Everton, men det er jo også i denne gruppa jeg håper og tror at NUFC vil bli å finne så raskt som mulig. Til tross for en elendig sesong sålangt er ikke avstanden oppover så fryktelig lang.

Jeg er fornøyd med signeringene sålangt. Laget som helhet har jo blitt skikkelig forsterket. Men en lagdel jeg synes er blitt svekket er spissplassen. Alternativene er blitt langt færre og kvaliteten er blitt dårligere siden i sommer. Spillere som Ba, Best og Løvenkrands er forsvunnet (Smith også om man regner med han) og kun Gouffran er hentet inn som erstatter, og han er vel kanskje mer en ving?
Jeg savner derfor en sigering av en skikkelig kvalitetspiss. Får vi det skal jeg nesten godta at vi ikke signerer noen i sommer, kun selger det verste av stallfyll........
Andy Carroll nå ville vært fantastisk i mine øyne. Men Wolfsvinkel, Kolbeinn Sigthorsson, Negredo eller en annen kvalitetspiss vi har blitt linket til tas også imot med åpne armer.

Torry

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2267 på: 26. Jan. 2013, 09:29 »
Kjøpene som er gjort i dette overgangsvinduet (bare til nå) har vært fantastiske.
Spillerene kontra prisen får meg nesten til å lure på om de på toppen har spekulert litt i dette, og at det er derfor det kom inn så få i sommervinduet før sesongen. Nå er det mange gode spillere som har korte eller utgående kontrakter og kan hente spillere som de evt kan selge til 3x det de brukte på å kjøpe de.

men...akkurat nå er jeg bare  :iik: :happy: :feiring: :toon: :frenetisk: over hele dette overgangsvinduet, og for første gang på en god stund nå så gleder jeg meg skikkelig til neste kamp, og regner med at "sacked in the morning" runger ut over villa park på tirsdag   ::p

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2268 på: 26. Jan. 2013, 11:07 »

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2269 på: 26. Jan. 2013, 11:20 »
Seriøse lequipe:

http://www.lequipe.fr/Football/Actualites/Aubameyang-interesse-newcastle/345511

Google translate til engelsk (Til norsk vart det berre enndå meir rart)

After balding the L1 chipant Debuchy (Lille), Yanga-Mbiwa (Montpellier), Gouffran (Bordeaux), Haidara (Nancy) and Sissoko (Toulouse), Newcastle is now very interested in the recruitment of Pierre-Emerick Aubameyang, according to our details. The attacker Sain-Etienne, under contract until 2016, is rather favorable to a departure in the Premier League. The leaders also discussed with ASSE their English counterparts. For now, the Magpies are willing to put 10 million euros on the table in order to provide services of international Gabon while the Greens hope to recover 12 million.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2270 på: 26. Jan. 2013, 11:28 »
Hadde vært konge og avslutta med han :)
lt;3 Newcastle <3

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2271 på: 26. Jan. 2013, 13:03 »
Det som skjer i Newcastle nå er bare helt fantastisk! Hvem hadde trodd dette etter at vi mister Ba og tapte kampen om Remy? Bare å ta av seg hatten for ledelsen!

Dersom Aubameyang også kommer..... :phui:

Villa-kampen kan ikke komme fort nok, og på første gang på lenge gleder jeg meg til kamp!

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #2272 på: 26. Jan. 2013, 13:19 »
Altså, når Wenger kritiserer oss for å kjøpe for mange spelarar... Då har me faen meg gjort ein god jobb!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2273 på: 26. Jan. 2013, 14:01 »

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2274 på: 26. Jan. 2013, 15:16 »
Kudos til admin som legger forumpostene mine fra kl 0330 ut på forsiden.  8)
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2275 på: 26. Jan. 2013, 15:31 »
Det var et jævla bra innlegg da :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2276 på: 26. Jan. 2013, 15:51 »
NUFC Stats ‏@NUFC_Stats
ASSE statement on Aubameyang: "ASSE wants to point out that the player, his agent and the club have agreed to refuse all offers" #nufc

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2277 på: 26. Jan. 2013, 17:56 »
Noen som kjenner litt mer til Matej Vydra som er på lån i Watford? 20 år gammel tjekker 16 mål på 24 kamper i Championship der 16 av de kampene er fra start. Ser han også har scoret 2 nye mål i dag.

Virker jo som han har tatt nivået bra i den divisjonen..

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2278 på: 26. Jan. 2013, 17:58 »
Han er meget god. Herjer i Championship, men Udinese vil nok kreve mykje for han.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2279 på: 26. Jan. 2013, 18:52 »

Hadde ikke sett denne videoen, ble plutselig mer optimistisk.

Newcastle United Football Club<3