Han er jo bare snurt fordi vi har hentet spillere han ville ha.
På gunners forumet har de jo slått seg til ro med at de "bare er på lån hos NUFC" inntil de har tilvendt seg PL 
Problemet til Arsenal er at de ikke er i nærheten av å være i samme posisjon som de var på slutten av 90 og begynnelsen av 2000 tallet. Pr nå er de vel 19 poeng bak ManU, og den avstanden ser ikke ut til å minske før sesongen er over. De senere årene har jo avstanden fra Arsenal og til toppklubbene i PL bare blitt større og større.
Men de har rett i at om ManU, ManCity eller Chelsea kommer på banen så er det nok lite NUFC kan gjøre. Bak disse er det derimot pottetett mellom Arsenal, LFC, Tottenham og Everton, men det er jo også i denne gruppa jeg håper og tror at NUFC vil bli å finne så raskt som mulig. Til tross for en elendig sesong sålangt er ikke avstanden oppover så fryktelig lang.
Jeg er fornøyd med signeringene sålangt. Laget som helhet har jo blitt skikkelig forsterket. Men en lagdel jeg synes er blitt svekket er spissplassen. Alternativene er blitt langt færre og kvaliteten er blitt dårligere siden i sommer. Spillere som Ba, Best og Løvenkrands er forsvunnet (Smith også om man regner med han) og kun Gouffran er hentet inn som erstatter, og han er vel kanskje mer en ving?
Jeg savner derfor en sigering av en skikkelig kvalitetspiss. Får vi det skal jeg nesten godta at vi ikke signerer noen i sommer, kun selger det verste av stallfyll........
Andy Carroll nå ville vært fantastisk i mine øyne. Men Wolfsvinkel, Kolbeinn Sigthorsson, Negredo eller en annen kvalitetspiss vi har blitt linket til tas også imot med åpne armer.