20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 417204 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #2250 på: 25. Jan. 2013, 22:25 »

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2251 på: 25. Jan. 2013, 22:30 »
Sport 365 rappoterer om eit Newcastle bud på 10.5 million for Aubayemang. Seriøst? Kva skjer i Newcastle? 

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2252 på: 25. Jan. 2013, 22:31 »
Sport 365 rappoterer om eit Newcastle bud på 10.5 million for Aubayemang. Seriøst? Kva skjer i Newcastle?

Å herrelord. DET hadde vært CREME ALA CREME!!!!!!!
Same old Shearer, always scoring!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2253 på: 25. Jan. 2013, 22:33 »
Hvor troverdig er Sport 365?
Nei.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2254 på: 25. Jan. 2013, 22:34 »
Ikkje så veldig. Ikkje akkurat RMC og dei andre seriøse franske kildene.

http://www.mercato365.com/infos-clubs/saint-etienne/newcastle-offre-pour-p-e-aubameyang-969851.shtml

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2255 på: 25. Jan. 2013, 22:36 »
@beinsport: Recrutement terminé pour #Newcastle qui abandonne la piste Aubameyang...
=
@ beinsport: Recruitment completed for Newcastle # Aubameyang who leaves the track ...

Så det betyr vel at sport365/mercato365 tar feil anngåande Aubameyang.
« Siste redigering: 25. Jan. 2013, 22:41 av Christian »

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2256 på: 25. Jan. 2013, 22:47 »
Vil mye heller ha en spiss ala Aubameyang kontra Wolfswinkel, rett og slett fordi eg savner (ekstrem) hurtighet framover! Hadde vært rått!

PS: Gratulerer til deg, Toon!  :)

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2257 på: 25. Jan. 2013, 22:51 »
Vil mye heller ha en spiss ala Aubameyang kontra Wolfswinkel, rett og slett fordi eg savner (ekstrem) hurtighet framover! Hadde vært rått!

PS: Gratulerer til deg, Toon!  :)

Ja takk til en av de :) MYE bedre enn Graham kan vi tryggt vaere enige om
Veni Vidi Vici

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2258 på: 25. Jan. 2013, 23:18 »
Sjokkerende nyheter. Det er nå flere franskmenn som står frem og forteller at de IKKE har fått tilbud fra Newcastle United :lol:

vhermstad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2259 på: 25. Jan. 2013, 23:52 »
For noen dager!!
:toon: :feiring: :happy:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2260 på: 25. Jan. 2013, 23:55 »

GFNFrance ‏@GFN_France
The #Aubameyang bid has in fact been rejected straight away. (Via @TNCProject). Offer too low and player doesnt want to leave. #NUFc

Hvis så stemmer, har vi jo faktisk lagt inn et bud da! Noe som kan tyde på at vi er ute etter en kvalitetspiss før vinduet stenger... Vil ikke tro at vi, etter siste dagers aktivitet, legger inn bud for å glede fansen! ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2261 på: 26. Jan. 2013, 03:17 »
Jævla kjøpelag! N£wca$tl? ::p

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2262 på: 26. Jan. 2013, 03:33 »
 :happy: :feiring: :drool: :frenetisk:

Må slenge inn en kommentar her. Jeg er lettere sjokkert over at Ashley & co har hørt mine bønner det siste året. Er nesten som jeg lurer på om de har lest postene mine. Jeg vil påstå jeg har grei kunnskap på fransk fotball pga generell interesse og en del gamling i de ligaene. Så slenger ut noen meninger.

Mbwia

En drømmesignering. Var veldig bekymret for at vi skulle gå for Douglas en stund, og at denne mannen skulle danne stopperpar med Mexes på San Siro. Fart, intelligent, fysisk sterk og god med ball. En av Europas beste stoppere under 25 år, og var sammen med Belhanda og Giroud svært delaktig til at Montpellier greide å spille angrepsvillig fotball og ta gull i L1. Og til den prisen! :D

Sissoko

Skal ikke skryte på meg å være først ute, men jeg har skreket etter denne spillertypen (og helst spesifikt Sissoko) en stund nå - og var veldig skuffet at vi fikk inn Anita (som har overrasket positivt, og er nærmest perfekt squad player). Har hatt en liten formdupp den siste tiden, men spilte ærlig talt for et dønn kjedelig lag. Et fysisk beist, nesten skremmende. Unner knapt ikke min verste motstander å bli jaget av Sissoko og Tiote. Jeg har etterlyst 2 spesifikke ting fra Newcastle-laget, og det er å gi Cabaye mer frihet i angrep og la Tiote holde seg til kun defensive oppgaver. Få å kompensere for dette, trenger vi en Toure / Sissoko type som kan dekke mye rom + storme inn i 16m som en slags andrebølge. Fantastisk kjøp, igjen til en uvirkelig pris.

Gouffran

Ikke nødvendigvis et fantastisk kjøp, men som resten av signeringene passer han bra inn på venstre- eller høyrekant i en 4-2-3-1. For å være helt ærlig så duger hverken Obertan, Jonas eller Fergie der (selv om førstnevnte har vist tendenser, som han egentlig har gjort i 5 år nå). Håper riktig nok at ryktene rundt Wolfswinkel og Aubayemang er et hint mot at han ikke er en erstatter for Ba, og vi får inn en skikkelig vingspiss (Wolf - nei takk, Aubaye - ja takk). Ellers er prisen igjen fantastisk, så sånt sett er det perfekt og håper han kan ha godt av et miljøskifte og være med til å bidra.

Haidara

Har sett lite av denne karen, men ryktet hans er veldig bra. Flere jeg har snakket med som synes det var merkelig at han bare fikk en 3-års kontrakt av Nancy, noe som gjorde han veldig rimelig for oss. Stoler blindt på Carr her, og satser på at han har gjort jobben. Skal sies at jeg har fryktelig troen på Santon, så håper at konkurranse om plassene gir et boost i utviklingen.

Ellers håper jeg vi får se Thauvin i verdens fineste drakt. En spekalv med virkelig mye fotball i seg.

KRUL

DEBUCHY      MBWIA           COLO       SANTON

TIOTE            SISSOKO

BEN ARFA             CABAYE              XXXXXXX

CISSE

SUBS: HARPER, HAIDARA, SAYLOR, ANITA, GOUFFRAN, MARVEAUX, CAMPBELL

:phui:
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Henke911

• Flaskebærer
  • *
  • Stolt Toon fan
    • Vis profil
« Svar #2263 på: 26. Jan. 2013, 04:23 »
Det kommer til å ryke av benken vår. Nå blir det bare kvalitetsbytter fremover!
Newcastle 3-1 Wigan (15.4.06)
Shearer 2 mål. Jeg var der!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #2264 på: 26. Jan. 2013, 04:25 »
Milburn, det lukter faktisk CL av det laget der. Men først må plassen berges :P Og jeg vet ikke om Pardew er rette mann til å lede dette laget.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!