20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 413070 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #2235 på: 25. Jan. 2013, 21:03 »
Dette er jo helt vilt. Og mer vilt er at jeg ble far i går kveld:) toon Army har fått ei lita snelle som tilskudd!

Gratulerer :)
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2236 på: 25. Jan. 2013, 21:07 »
Jeg er mest spent på forsvarssfireren. Nå har vi en forsvarsfirer som er veldig ballsikker og som er offensivt slagkraftig langs begge sider. Er spent på hvorvidt Pardew kjører Mapou og Debuchy inn på høyresida fra dag en - men forventer vel egentlig det. Så får vi håpe de takler tempoet og det fysiske kjapt - for vi trenger at forsvaret sitter fremover nå. Lykkes vi i å skape en lignende trygghet defensivt som vi hadde i starten forrige sesong tror jeg det kjapt brer seg til resten av laget. Og så forventer jeg ikke minst at vi ser langt mindre til hoofball ala Williamson fremover.

Tror at en mann som Sissoko bør passe ganske bra inn i PL - og forventer vel ganske mye av han. Håper han kan være en direkteerstatter for Guthrie i form av en allrounder - bare mye høyere klasse. En lettere versjon av Yaya Toure.

Gouffran tør jeg ikke håpe for mye av - men håper han bidrar til at vi blir mer gjennombruddshissige på topp - og at han kan bidra til at motstandere ikke tør stå like høyt mot oss lengre. Samt at vi slipper se Jonas og Ameobiene på kant igjen.

Haidara er nok en for fremtiden - men han er i en alder hvor han må få noe spilletid allerede nå. Åpenbart at Santon trenger avlastning og konkurranse også. Spent på å se hvordan han er offensivt, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

viuldriftking

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2237 på: 25. Jan. 2013, 21:08 »
Dette er jo helt vilt. Og mer vilt er at jeg ble far i går kveld:) toon Army har fått ei lita snelle som tilskudd!
Gratulerer  :D

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2238 på: 25. Jan. 2013, 21:17 »
Gratulerer Toon :)

og gratulerer til alle fans! for et sykt transfer vindu. Nå gleder jeg meg til kamp så vi kan se godguttene i aksjon!
For å holde litt samtale  her: Hvem er dere mest spent på å se av de nye spillerne?
for meg er det nok: Gouffran og Sissoko.
Men innerst inne er jeg mest spent på å se hvordan forsvaret vårt vil se ut nå i forhold til det det gjorde med: Simpson - Williamson - Colo - Santon.
Lurer også på hvordan back-fireren kommer til å se ut nå. Kanskje: Debuchy - Colo - Haidara/mbiwa - Santon/mbiwa. Meget spennende tider! jeg lurer også veldig på om Sissoko får spilletid med en gang på midtbanen. Kan han spille venstre ving og kapre plassen til Jonas? hehe, hope so.

Mbiwa er nok den jeg er gladest for at vi har signert, mest fordi jeg mener det er den største oppgraderingen; Williamson -> Mbiwa. Men blir også veldig bra når Taylor kommer tilbake, fordi han storspilte før han ble skadet.

Debuchy har jeg virkelig sansen for og tror han kommer til å storspille. Tipper vi får se en god del pasninger fra Cabaye til Debuchy på høyre med et godt innlegg fra han. Var deilig å endelig få han på plass da han har vært linka til oss så lenge nå.

Sissoko er en spiller jeg har store forhåpninger til at kan bli en klassespiller og kan funke godt med Tiote/Anita bak Cabaye. Noe som kan gi Cabaye friere tøyler.

Haidara virker som en meget spennende spiller, men har ikke sett noe av han, men utifra rapportene er han et stortalent. Blir veldig bra med sikring på backplass da Santon kan spille høyre hvis nødvendig.

Gouffran ser jeg på som en joker akkurat nå, og kan bli en supersub, da jeg regner med at Benny-Cisse-Marve blir å finne i startelveren. Kan gi oss et godt løft fra benken, og også være med på å skape konkurranse om plassene der fremme noe vi absolutt har manglet, spesielt etter Ba forlot oss.
Veni Vidi Vici

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2239 på: 25. Jan. 2013, 21:20 »

Gratulerer :)

Kaster meg på Gratulasjonsbølgen, og skjønner følelsen. Fikk nr tre for seks mnd siden...
Hun må jo bare hete Marie Antoinette Le´Toon.  :D
Who else...... Alan Shearer

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2240 på: 25. Jan. 2013, 21:32 »
Gratulerer, Toon! Stort å bli far!

Utrolig overgangsvindu. Tør vi håpe på Ricky også?

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2241 på: 25. Jan. 2013, 21:34 »
Gratulerer til den nybakte toon pappen og til alle toon, for noen ville dager... :toon: :feiring:

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2242 på: 25. Jan. 2013, 21:35 »
Takk:) utrolig følelse å bli far. Blir Sara: Shola Ameobi R Aut :)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2243 på: 25. Jan. 2013, 21:43 »
Gratulerer, TooN! Fine ting!

-
No veit eg ikkje heilt om Haidara er klar for å gå rett inn i laget p.t., men på litt sikt kunne eg i alle fall tenkje meg å sjå han på venstreback. Eg synest framleis Santon verkar langt meir spennande offensivt enn defensivt, og trur han berre er ein forløsande assist ifrå å verkeleg blomstre på den fronten. Plasser han gjerne på venstrekanten for min del, om ikkje anna for å sleppe unna Jonas i noverande form. Vi har behov for all den gjennombrotskrafta vi treng, for denne sesongen har det blitt veldig mykje opp til Ben Arfa å penetrere forsvar. Reknar med Gouffran også kan bidra bra med akkurat dette.

Med dette vinduet får vi ei langt betre breidde enn vi har hatt tidlegare i sesongen, og det skal bli godt å faktisk stille med ein innbyttarbenk der vi faktisk har reelle sjansar til å gjere taktiske endringar i løpet av kampar. Dette må nok ha sin del av skulda for at Pardew faktisk har hatt så store problem med å endre kampforløp når nødvendig.

No derimot har han langt mindre å skulde på, dersom den elendige trenden skulle vedvare.
« Siste redigering: 25. Jan. 2013, 21:45 av Hans J »

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2244 på: 25. Jan. 2013, 21:45 »
Ikke for å legge noen demper på stemningen, men vi må jo huske at dette ikke betyr at vi automatisk kommer til å plukke 3 poengere. Vi vet ikke om de passer inn i PL og det er et lag som må settes sammen og passe sammen. Lover for all del bra, men vi har fortsatt en stor jobb foran oss! HWTL
Same old Shearer, always scoring!

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2245 på: 25. Jan. 2013, 21:53 »
Ikke for å legge noen demper på stemningen, men vi må jo huske at dette ikke betyr at vi automatisk kommer til å plukke 3 poengere. Vi vet ikke om de passer inn i PL og det er et lag som må settes sammen og passe sammen. Lover for all del bra, men vi har fortsatt en stor jobb foran oss! HWTL

Men det betyr ihvertfall at vi slipper å se Willamson ute på banen hver helg, bare det er deilig

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2246 på: 25. Jan. 2013, 21:54 »
Lurer på om Loic Remy er fornøyd med valget av klubb nå?

Hvem er neste mann inn? Håper det kommer en spiss til. Synes vi trenger det.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2247 på: 25. Jan. 2013, 21:56 »

Loic har forøvrig allerede fått føling med en strekk ifølge PR.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2248 på: 25. Jan. 2013, 22:05 »
Takk:) utrolig følelse å bli far. Blir Sara: Shola Ameobi R Aut :)

Eller Shola Ameobi R Awesum? :D

Hehe, grattis med farskapet!

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #2249 på: 25. Jan. 2013, 22:12 »

Loic har forøvrig allerede fått føling med en strekk ifølge PR.
I så fall bør han være veldig fornøyd med valget sitt!