20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 415798 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #2055 på: 24. Jan. 2013, 01:46 »
Gouffran signert...jaja, er no billig ihvertfall..'
http://www.nufc.co.uk/page/Home

eppi81

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2056 på: 24. Jan. 2013, 05:10 »
Trodde gouffran var en midtbane spiller. Vet han kan spille begge plasser. Men vi trenger " et navn" som spiss etter ba. Cisse er en vi ser etter nå men det er jo fordi ba er vekke.

Leste for ikke lenge siden at odenwingie er en av de som vi er intressert i men vi er linket til fleste.

Alle snakker om at carroll skal være et "dårlig"valg men jeg sier; why not? Han har vært her før, vet hva det går i, cisse kan pushe han, han er eldre og har et annet nr. som kan gjøre at han skinner.

Men vi er jo linket til hele europa så vi må ta det litt med ro. De vi har allerede signert er veldig bra, pardew ser at hus bygges fra bunnen av. Det jeg mener med det er at i fjor, så var alt over evne. Vi hadde 2 som puttet målene. Skadene uteble.

Denne sesongen ser vi konjukturene av en bra sesong. Vi som klubb er ikke vant med å spille +40 kamper. Men det er da vi lærer.

Ønsker å høre deres tanker.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2057 på: 24. Jan. 2013, 07:29 »
Apropos pils, har hatt verre opplevelser enn å ligge med en iskald øl og følge med på overganger som fullføres på et 5-stjerners all inclusive i sommervarme Tyrkia.

Ikke feil med massasje på stranden på koh samui og opphold på miskawaan heller;)
Get in, dette blir et bra vindu!!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2058 på: 24. Jan. 2013, 08:49 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2059 på: 24. Jan. 2013, 08:54 »
Butland inn for 3.5mill pund er eit kupp.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2060 på: 24. Jan. 2013, 09:19 »
Nei nå vil eg ha litt Haidara nytt  :nervøs:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2061 på: 24. Jan. 2013, 09:37 »
Gary Jacob ‏@garyjacob
Sissoko late interest from QPR but expects NUFC deal. "QPRattracts me less. The situation is much more complicated I do not close doors."

'Arry on the move

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2062 på: 24. Jan. 2013, 10:44 »
Lee Ryder‏@lee_ryder

Sissoko on #nufc: "This is a club that attracts me. I have confidence in his group over what they did last season."

Så bra noen har trua da :D

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2064 på: 24. Jan. 2013, 11:14 »
 :smitten:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2065 på: 24. Jan. 2013, 11:36 »
LIKER!

Liten avsporing: nå er vel Xisco ENDELIG inne i sin sitt siste halvår av kontrakten sin, skulle likt å vist hvor mye av lønna til de nye franskmennene som kan dekkes av gigantlønna hans alene. En spiller som så og si nesten aldri har bidratt til noe som helst gjennom sine fem år i klubben. #perspektiv...

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2066 på: 24. Jan. 2013, 11:43 »
Noen som kan gi meg en update på Sissoko. Ser jo at han foretrekker oss, men har han vært eller er han i Newcastle for samtaler? Medical? Er det lov å håpe på at han faktisk signererer denne uken?

Det er den spilleren jeg har mest lyst på. Får vi han er plutselig ikke savnet av Tiote så stort lenger, skjønt det ikke akkurat har vært noe savn med de prestasjonene Tiote har levert i år. Synes allikevel at vi må beholde Tiote. Tenk dere en midtbane med Sissoko, Tiote og Cabaye med Anita, Jonas (??!!) og Bigirimana som eventuell cover.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2067 på: 24. Jan. 2013, 11:44 »
Jonas (??!!)

tuller du?

Jonas bør aldri spille en kamp igjen for klubben slik han holder på med nå.........

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2068 på: 24. Jan. 2013, 11:50 »
Er forsåvidt enig i det, men som cover synes jeg vi kan beholde han. Heller han en kjeksen Gosling. Men dersom Ashley bestemmer seg for å hente flere til sommeren skal jeg glatt gå med på at Jonas forlater oss.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil