20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412636 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #2010 på: 23. Jan. 2013, 21:11 »
Kom til å tenke på at vist dette fortsetter, skal vi ikke se vekk ifra at alle de største talentene under 20 år i fra Frankrike kommer til å spille for oss?
Kansje derfor det er så mange franskmenn nå, grunnet at da vet de at de kan komme her og utvikle seg i trygge omgivelser.
Jepp, du tror det ikke før du ser det.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2011 på: 23. Jan. 2013, 21:12 »

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2012 på: 23. Jan. 2013, 21:29 »
Eit bilde seier meir enn tusen ord, ikkje sant?

Men allikevel ligger Chelsea på 3. plass, mens vi ligger på 16. plass og kjemper mot nedrykk.

Men for all del, jeg er enig med deg! Vi har gjort mye bedre kjøp, men så langt denne sesongen har ikke det hjulpet oss så mye.

Når det er sagt ser jeg mye lysere på resten av sesongen nå som vi har forsterket oss litt. Med signeringen av Mbiwa, det at Colo blir og Steven Taylor som returnerer fra skade kan vi ENDELIG plassere Williamson der han hører hjemme, i kjelleren til Yosef Fritzel. ( Litt hardt, det er tross alt ikke Williamson sin skyld at han har fått spille fast, han har gjort det meste han kan for å overbevise om at han ikke er god nok)

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2013 på: 23. Jan. 2013, 21:36 »
( Litt hardt, det er tross alt ikke Williamson sin skyld at han har fått spille fast, han har gjort det meste han kan for å overbevise om at han ikke er god nok)

:spytt:
Veni Vidi Vici

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2014 på: 23. Jan. 2013, 21:37 »
Men med den økonomien og den dekningen Chelsea har i forhold til oss, så er det ikke rart de ligger der de gjør heller da.
Når vi har skader så kan vi sette inn greie/ok spillere, mens Chelsea kan sette inn veldig bra/super gode.
Her ligger de jo ganske langt foran oss.

Dette er jo noe av grunnen til at vi ligger der vi ligger og Chelsea ligger der de ligger..

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2015 på: 23. Jan. 2013, 21:49 »
Kom til å tenke på at vist dette fortsetter, skal vi ikke se vekk ifra at alle de største talentene under 20 år i fra Frankrike kommer til å spille for oss?

Akkurat den har jeg tenkt på. Greit at man har snakket om at den franske ligaen har bedre spillere, med gunstigere value for money, men på en annen side, det har Nederland, Belgia osv. også. Så min tanke, kanskje et langskudd, er at vi nettopp har konsentrert oss om Frankrike, for "Value for Money" prinsippet i starten, mens nå holder oss eksplisitt til dette for å fremme videre generasjoner av franskmenn på Tyneside!? Vi lager vår egen sjømannskirke på Tyneside, for franskmenn, for å si det sånn  :toon:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2016 på: 23. Jan. 2013, 21:54 »
Hehe, jeg er selvølgelig helt enig med deg, Lars Arild. Men poenget mitt er at selv om vår overgangspolitikk er veldig sunn for økonomien vår, gir det oss ikke noen sportslig fordel mot f.eks Chelsea som er et lag vi har ambisjoner om å være på høyde med. Men det er selvfølgelig mye mer som spiller inn som grunn til at de ligger langt høyere på tabellen enn oss i år, og i fjor klarte vi 5. plass til tross for at vi ikke kastet penger etter spillere.

Jeg foretrekker helt klart at vi har den overgangspolitikken vi har kontra f.eks QPR, og er overbevist om at det vil lønne seg i det lange løp. Men det er liten tvil om at dersom man kun bryr seg om å få umiddelbar suksess er metoden til Chelsea, City osv. lang mer effektiv.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2017 på: 23. Jan. 2013, 22:11 »

Akkurat den har jeg tenkt på. Greit at man har snakket om at den franske ligaen har bedre spillere, med gunstigere value for money, men på en annen side, det har Nederland, Belgia osv. også. Så min tanke, kanskje et langskudd, er at vi nettopp har konsentrert oss om Frankrike, for "Value for Money" prinsippet i starten, mens nå holder oss eksplisitt til dette for å fremme videre generasjoner av franskmenn på Tyneside!? Vi lager vår egen sjømannskirke på Tyneside, for franskmenn, for å si det sånn  :toon:

Leste et sted at vi hadde lyst/planer om å etablere et akademi rett utenfor Paris... Husker ikke hvor jeg leste det, eller hvor seriøst det er...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2018 på: 23. Jan. 2013, 22:19 »
Vi kan nok aldri ligge å kjempe med topplaga under Ashley. Muligens slike enkeltsesonger som i fjor - men vi når aldri opp dit med den manglende økonomiske slagkraften kontra de beste laga per dags dato. QPR vil også kunne gå forbi oss dersom de berger plassen i år.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hansn

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2019 på: 23. Jan. 2013, 22:31 »
Lee Ryder ‏@lee_ryder
Done deal: #nufc have completed the signing of Yoan Gouffran from #Bordeaux

:phui:

Jonny

• Midtbaneanker