20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 413044 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1980 på: 23. Jan. 2013, 19:14 »
Hvem er alle disse som klager på oss egentlig? :P
Noe jeg ikke har fått med meg?

KarlRudolf :)

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1981 på: 23. Jan. 2013, 19:17 »
Itilegg har det vært ein del folk på twitter. (ikkje Newcastle fans)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1982 på: 23. Jan. 2013, 19:19 »
Newcastle United er ikke bare en engelsk klubb, det er en klubb for fans over hele verden! Så personlig driter jeg fullt faen i hvor spillerne kommer fra, så lenge de blør for drakta. HWTL
Same old Shearer, always scoring!

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1983 på: 23. Jan. 2013, 19:20 »
Det er vel også litt forskjell i kvalitet på britane til Chelsea og Arsenal og ned til det vi har å skilte med. Førstelaget vårt, utifrå dagens tropp, bør ikkje bestå av ein einaste brite. Arsenal kan jo i alle fall vise til Cole og Wilshere, som bunnsolide engelskmenn som spelar kvar veke.

Eg synest det er synd at vi ikkje har færre britar i førstelaget vårt, men sånn som ståa er no vil eg mykje heller sjå eit heilt utanlandsk lag enn å måte grine meg gjennom fleire opptredenar frå Williamson og Simpson + Shola og Perch når dei spelar respektivt høgrekant og i den bakre firaren. Dei to siste kan til nød vere backup som spiss og anker. Raylor også godkjent som backup.

Edit: Gløymte Saylor, men han er jo meir skada enn frisk i løpet av eit kalenderår.

Enig, Regner med det va ein bommert med Cole for Arsenal men forstår ka du meine :) Faktum er at PL er verdens beste liga (mitt syn), og blir mer og mer en internasjonal arena. Dersom dere mener at vi skal slå oss til ro midt på tabellen uten ambisjoner kan vi kjøre en Stoke tilnærming. Problemet er at dersom me skal klara å hevda oss på øvre halvdel og ikkje skakkjøra klubben økonomisk må me handla smart, me kan då ikkje brenna av halvparten av transfeer budsjettet på en innbytter på west ham for 10mil £.

Sier selvfølgelig ikke nei til britiskespillere, og da spessielt geordies som faktisk tar nivået og kan spille på et topp 6 lag. Men per dags dato er der ikkje så mangen av disse å velge av som ikke allerede sitter på lønninger som er latterlige.
« Siste redigering: 23. Jan. 2013, 19:23 av Skogis »

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1984 på: 23. Jan. 2013, 19:26 »
Ein treng ikkje nødvendigvis å kjøpe heller. Om Ashley er seriøs med denne akademisatsinga si, så må det vise igjen også. Inn med kvalifisert støtteapparat og ein slutt på dette at vi nesten berre produserer League 2-profilar. Nord-England er jo den delen av landet som produserer flest landslagsspelarar historisk sett, så det bør absolutt vere mogleg å få fram ein Shearer, Carroll eller Beardsley til om vi faktisk satsar seriøst nok.

Personleg har eg problem med å forstå kvifor ein mann som Adam Campbell ikkje har fått sjansen på benken i staden for ein del av dette rælet som vi har plassert som 'subs' den siste perioden. Han har vel vore skadefri ei god periode no?
« Siste redigering: 23. Jan. 2013, 19:28 av Hans J »

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1985 på: 23. Jan. 2013, 19:28 »
Skal Newcastle kjempe i toppen av PL, uten å gå på ein økonomisk smell må me som skogis skriv kjøpe smart og ikkje britisk. Det koster alt for mykje å få kvalitet britiske spelarar til at Newcastle har økonomi til det.

Skal me få fram briter må det skje via akademiet eller smarte kjøp frå Championship/og nedover. Alle briter med PL erfaring får automatisk ein del pund sedler ekstra på prislappen.

Eit bilde seier meir enn tusen ord, ikkje sant?

« Siste redigering: 23. Jan. 2013, 19:40 av Christian »

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1986 på: 23. Jan. 2013, 19:31 »
Ein treng ikkje nødvendigvis å kjøpe heller. Om Ashley er seriøs med denne akademisatsinga si, så må det vise igjen også. Inn med kvalifisert støtteapparat og ein slutt på dette at vi nesten berre produserer League 2-profilar. Nord-England er jo den delen av landet som produserer flest landslagsspelarar historisk sett, så det bør absolutt vere mogleg å få fram ein Shearer, Carroll eller Beardsley til om vi faktisk satsar seriøst nok.

Personleg har eg problem med å forstå kvifor ein mann som Adam Campbell ikkje har fått sjansen på benken i staden for ein del av dette rælet som vi har plassert som 'subs' den siste perioden. Han har vel vore skadefri ei god periode no?
Spot on! Newcastle ligger perfekt til i Nord-Aust England. Wallsend Boys Club har produsert 64 proffer, sidan 1968. Alan Shearer, Peter Beardsley, Michael Carrick, Steve Bruce, Lee Clark, Alan Thompson og Steven Taylor har alle startet sin karriere der. Klubben jobber aktiv inn mot Wallsend, og det er viktig. Så får me håpe som eg har nevnt i Young Magpies tråden at Ashley henter den nødvendige kompetansen for å utvikle PL profiler. Akkurat nå har me litt for mange "amatører" som driver akadamiet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1987 på: 23. Jan. 2013, 19:39 »
GFNFrance ‏@GFN_France
RE: #Capoue. As we said yesterday, if #NUFC can agree a deal to sign #SIssoko this Jan, #Toulouse won't let #Capoue go [to QPR].

Meget god grunn til å få han nå!!!  ;D

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1988 på: 23. Jan. 2013, 19:56 »
@lee_ryder: Yann M'Vila snubs #qpr for more money at
Rubin Kazan. What goes round comes round eh? #nufc

Godt sagt  ::p
sunt pueri pueri puerilia tractant

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1989 på: 23. Jan. 2013, 20:00 »
Da kommer QPR til å kaste seg etter Sissoko tenker jeg.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1990 på: 23. Jan. 2013, 20:16 »

Newcastle sin a-tropp: 13 engelskmenn + ein frå Wales og ein frå Nord-Irland.(15 totalt) 19 ikkje engelskmenn (Inkl. Gouffran og Haidara)

Ok, nå har jeg sitti her en stund. Står helt fast. Shane Ferguson (W & N-I), og?

(føler svaret her kommer til å bli latterlig flaut, men har tatt meg en øl eller to).

:rødme:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1991 på: 23. Jan. 2013, 20:18 »
Paul Dummett (Wales), men er fødd i Newcastle. Spelar dog for Wales pga faren er frå Wales.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1992 på: 23. Jan. 2013, 20:20 »
Akai, takk  :) Dummett ja. Mao, var ikke svaret så obvious at jeg bør roe ned på pilsen  ::p
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1993 på: 23. Jan. 2013, 20:23 »
Fikk lyst på pils nå gitt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1994 på: 23. Jan. 2013, 20:32 »
Syns Gouffran virker som ett spennende kjøp etter å ha sett denne vidoen av han.

Raske spillere ser sykt imponerende ut på skrytevideoer. Se en samling med Obertans beste fraløpninger, og du kan bli lurt til å tro at han er en verdensstjerne.