20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 413030 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1965 på: 23. Jan. 2013, 18:20 »
Liker ikke helt hvordan denne Colo-saken har forandret seg fra en "sykdom i familien-sak" til en "San Lorenzo vil ha han NÅ, og det skal ikke koste noe fordi de ikke har penger og Colo vil dra nå-sak"...

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1966 på: 23. Jan. 2013, 18:21 »
Bare eg som blir forbanna når eg lese at San Lorenzo gir oss deadline? Tolke det som om di tror de gjør oss ein tjeneste ved å henta Coloccini. Forstår godt at di trenger avklaring på stopperplass.

"Finally, after long negotiations, we announce that Fabricio Coloccini will not join the squad of San Lorenzo"

Ska me liksom få medfølelse? Drite vel loddrett i om me får 3,5mil pund for colo, blir som å hiva et plaster på ein amputert arm.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1967 på: 23. Jan. 2013, 18:22 »
Lee Ryder ‏@lee_ryder
San Lorenzo have now confirmed on their website: "Finally, after long negotiations,we announce that Coloccini will not join the squad" #nufc

Vet ikke helt hva jeg skal tro til denne, men , ja bare men vist det stemmer..
 :frenetisk:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1968 på: 23. Jan. 2013, 18:22 »
Greit nok vi klarer nok kanskje å holde oss i ligaen, MEN vi har mista sjela.. Veit ikkje kva som er verst... Bære sjå på sist Sunderlandkamp, INGEN hat eller aggresjon blandt spelarane. Dei er glory-hunters uten noke kjennskap eller kjærleik til klubben.

Hadde vi fått inn Graham hadde ting blitt litt betre, men like vell, vi trenger fleire ordentlige britar! Samme kva dei kostar!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1969 på: 23. Jan. 2013, 18:23 »
Greit nok vi klarer nok kanskje å holde oss i ligaen, MEN vi har mista sjela.. Veit ikkje kva som er verst... Bære sjå på sist Sunderlandkamp, INGEN hat eller aggresjon blandt spelarane. Dei er glory-hunters uten noke kjennskap eller kjærleik til klubben.
Hadde vi fått inn Graham hadde ting blitt litt betre, men like vell, vi trenger fleire ordentlige britar! Samme kva dei kostar!

:spytt:

Den skjønner jeg ikke og så synes jeg det er helt feil.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1970 på: 23. Jan. 2013, 18:34 »
Makan til tull Carl. Mot sunderland sist lekte vi også endret tiote/dommer totalt på bilde. Tiote litt for het pga lokaloppgjør??? Alle de som spiller for new kjenner godt til rivaliseringen mellom lagene. De smaker nok nesten daglig på hatet til toon supportere mot sunderland.

Og må jo si HVA SÅ? jeg personli driter i hvordan vi gjør det mot sunderland. Ikke noe hat der for min del. Mye viktigere for meg at vi slår liverpool,tottenham,manu.

bigirimana

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1971 på: 23. Jan. 2013, 18:34 »
Tror dere at noen blir presentert i løpet av kvelden!? *utålmodig*
Hadde et håp om at Bigirimana skulle slå til ved valg av forumnavn, det gjorde han aldri.
Men vi gir ikke opp fordi!

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #1972 på: 23. Jan. 2013, 18:46 »
Bare eg som blir forbanna når eg lese at San Lorenzo gir oss deadline? Tolke det som om di tror de gjør oss ein tjeneste ved å henta Coloccini. Forstår godt at di trenger avklaring på stopperplass.

"Finally, after long negotiations, we announce that Fabricio Coloccini will not join the squad of San Lorenzo"

Ska me liksom få medfølelse? Drite vel loddrett i om me får 3,5mil pund for colo, blir som å hiva et plaster på ein amputert arm.

Selvfølgelig utnytter San Lorenzo dette til det ytterste. De vet at Colo vil hjem og at han vil hjem så fort som mulig. Ved at de stiller seg i offerrollen og later som de bare vil Colos beste + at de trenger avklaring på stopperplass, stiller de NUFC i en vanskelig posisjon. Dersom Colo føler at Newcastle ikke hjelper til med å finne en løsning av situasjonen, kan Colo selv få fortgang i prosessen ved å gjøre seg vrang og be om å bli transferlistet. Selvfølgelig spiller San Lorenzo dette skitne spillet, det ville mange pengegriske klubber i denne fotballverden gjort!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1973 på: 23. Jan. 2013, 18:48 »

Kort svar til deg:
West Ham reserven Tomkins skulle West Ham ha 10m pund for, i Frankrike fekk me to landslagspillere for litt over 10 mill pund (Mbiwa og Debuchy). Seier seg sjølv, at å kjøpe britisk er for kostbart.

Langt svar til deg (Så henviser eg til det eg skrev på sist side):
West Ham krevde £10m for Tomkins, for den summen har NUFC kjøpt Debuchy og Mbiwa. Er det rart me drar til Frankrike?

For å forsette tweeten min(Postet det på twitter før i ettermiddag);

Gitt det stramme budsjettet vårt, og behovet for ein håndfull nye spelarar er å kjøpe frå England ein ønskedrøm. Til og med unge og uerfarne spelarar frå Championship koster ein formue - Jay Rodriguez kostet £7m, og sitt nå på benken til Southampton. For å ikkje nevne kva Crystal Pallace krever for Wilfred Zaha.

Som eg nevnte litt over, så finst det heldigvis kupp i Championship også. Men dei er gjerne ikkje engelske, som Bigi.

Framtiden for Newcastle vil være ein miks av franskmenn, egenutvikling av talenter og kupp frå Championship.

Til dei som ønsker at klubben skal kjøpe fleire engelskmenn, så vil det neppe skje. Klubben har rett og slett ikkje råda til å betale prisen det koster å kjøpe ein engelskmann av samme kvalitet som du får på kontinentet.

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1974 på: 23. Jan. 2013, 18:49 »
Martinez skal visstnok prøve å få låne Aiden McGeady og her bør vi virkelig kaste oss på!! Kan alle finter som hittill er oppfunnet og er en herlig, klassisk ving som enkelt og greit runder backen sin og legger ett herøig innlegg. Rett og slett alt Jonas har mistet :( Lager mange slike "reise-seg-fra-stolen" øyeblikk!

Helt enig med deg at vi skal prøve oss på han, spes hvis det er mulighet for lån.

Ser ut som han er sånn typisk ving spiller med masse fart og teknik, Gjerne bytte handel med OBI :P

skrytevideo:

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1975 på: 23. Jan. 2013, 18:50 »

Helt enig, San Lorenzo kan dra dit peppern gror. Colo får heller dra til sommeren for 7-8 mill. Pund og vi kan få inn en ny stopper ala Mbiwa for den samme summen.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1976 på: 23. Jan. 2013, 19:03 »
Nokon tal til ettertanke:

Newcastle sin a-tropp: 13 engelskmenn + ein frå Wales og ein frå Nord-Irland.(15 totalt) 19 ikkje engelskmenn (Inkl. Gouffran og Haidara)

Chelsea sin a-tropp: Seks engelskmenn, 18 ikkje engelskmenn.

Arsenal sin a-tropp: Fem engelskmenn + ein frå Wales (Seks totalt), 19 ikkje engelskmenn

Alike vel klager "alle" på oss nå!

(edit: Så klart vil det bli litt skeivt pga me har offisielt ein større a-tropp enn dei to. Sidan dei er flinkere til å låne ut spelarar enn oss)
« Siste redigering: 23. Jan. 2013, 19:25 av Christian »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1977 på: 23. Jan. 2013, 19:08 »
Ja, men det er jo for de er sjalu på hva vi har greid :nikke: :wub:

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1978 på: 23. Jan. 2013, 19:12 »
Hvem er alle disse som klager på oss egentlig? :P
Noe jeg ikke har fått med meg?

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1979 på: 23. Jan. 2013, 19:12 »
Det er vel også litt forskjell i kvalitet på britane til Chelsea og Arsenal og ned til det vi har å skilte med. Førstelaget vårt, utifrå dagens tropp, bør ikkje bestå av ein einaste brite. Arsenal og Chelsea kan jo i alle fall vise til Cole og Wilshere, som bunnsolide engelskmenn som spelar kvar veke.

Eg synest det er synd at vi ikkje har færre britar i førstelaget vårt, men sånn som ståa er no vil eg mykje heller sjå eit heilt utanlandsk lag enn å måte grine meg gjennom fleire opptredenar frå Williamson og Simpson + Shola og Perch når dei spelar respektivt høgrekant og i den bakre firaren. Dei to siste kan til nød vere backup som spiss og anker. Raylor også godkjent som backup.

Edit: Gløymte Saylor, men han er jo meir skada enn frisk i løpet av eit kalenderår.
Edit2: Takk for korreksjon, skogis.
« Siste redigering: 23. Jan. 2013, 19:22 av Hans J »