20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412939 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1905 på: 23. Jan. 2013, 11:34 »
Mye omtale blant fans og media over hvor mange franskmenn som kan komme til klubben. Men hva så, dersom dette kan gjøre klubben bedre så gir jeg ratt faen i hvor de kommer fra. Enten vi liker det eller ikke så har PL de siste 10 år blitt forandret, og dersom en ønsker en sterk engelsk stamme i laget så kommer det med en alt for høy pris, for engelske spillere har nok blitt overpriset og det er ikke økonomisk forsvarlig for klubber uten sjeiker som ønsker å satse. Skal man ha engelske talent må de utvikles i eget akademi.

Dessuten kan man jo høre med en Arsenal supporter hvor ille det var med en majoritet franskmenn i laget rundt 2000 tallet, tenker de får tårer i øyekroken samtlige.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1906 på: 23. Jan. 2013, 11:42 »
Bilder frå treningsfeltet idag:

Haidara:

Gouffran:

Sissoko:

:toon:

Frå ein som er på treningsfeltet nå:

martin lee trinder ‏@martintrinder
3 different cars arrived with 3 different players one for press conference & 2 doing medical #nufc
« Siste redigering: 23. Jan. 2013, 11:44 av Christian »

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
FVM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1908 på: 23. Jan. 2013, 11:56 »
Jeg er redd vi ikke får inn noen direkte erstatter for Ba i dette vinduet. Vi henter sannsynligvis Gouffran, som sies å være på nivå med Obertan. Blir nokså overrasket dersom van Wolfsvinkel kommer i dette vinduet. Ser mer for meg at han kan være aktuell til sommeren. Selv med økonomiske problemer i Sporting tror jeg ikke vi får RVW på billigsalg nå i januar.

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2013/01/23/nufc-welcome-mapou-yanga-mbiwa-yoan-gouffran-and-massadio-haidara-72703-32658420/

Vet ikke hvor pålitelig chornicle er jeg men...
For en merkelig artikkel. Sier egentlig ingenting. Men det tyder vel på at vi får glede oss over minst to nye signeringer i dag da. Det er bra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1909 på: 23. Jan. 2013, 12:05 »
Jeg er redd vi ikke får inn noen direkte erstatter for Ba i dette vinduet. Vi henter sannsynligvis Gouffran, som sies å være på nivå med Obertan. Blir nokså overrasket dersom van Wolfsvinkel kommer i dette vinduet. Ser mer for meg at han kan være aktuell til sommeren. Selv med økonomiske problemer i Sporting tror jeg ikke vi får RVW på billigsalg nå i januar.

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2013/01/23/nufc-welcome-mapou-yanga-mbiwa-yoan-gouffran-and-massadio-haidara-72703-32658420/

Vet ikke hvor pålitelig chornicle er jeg men...
For en merkelig artikkel. Sier egentlig ingenting. Men det tyder vel på at vi får glede oss over minst to nye signeringer i dag da. Det er bra.

Jepp, dessverre kan ikke Gouffran nevnes i samme setning som Ba ei gang.

Veldig synd med Remy, men slik er det bare.

Skulle ønske vi fikk inn en verdig angriper til vårt lag.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1910 på: 23. Jan. 2013, 12:09 »
Jeg ser for meg at Gouffran er en "oppgradering" fra Obertan, etc og vil spille mest som en angripende ving. Mener at han ikke kan sammenlignes med Ba sin rolle, den er det Cisse som har. Uansett, får vi inn disse spillerne her i januar så har vi gjort det veldig bra! Håper vi klarer å holde på Colo, men tviler dessverre på det.

Krul
Debuchy    M'Biwa      Colo    Santon

Sissoko       Anita/Tiote

Cabaye
Ben Arfa                                 Gouffran
                        Cisse

Den er ganske digg synes jeg :) Og det hjelper dersom vi kan ha spillere som Obertan, Marveux, Jonas, Perch, Taylor, R.Taylor etc på benken kontra det vi har hatt med nå i det siste.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1911 på: 23. Jan. 2013, 12:10 »
Jeg synes Marve nesten har gjort seg fortjent til en fast plass på laget i det siste...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1912 på: 23. Jan. 2013, 12:18 »
Jeg tror Colo forsvinner ( jeg tror januar), så det må inn erstatter .
Så for vi bare håpe de  :fisk: noe som er  :frenetisk:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1913 på: 23. Jan. 2013, 12:19 »
Jepp om Colo forsvinner er vi dessverre like langt på stopperplassen! :(

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1914 på: 23. Jan. 2013, 12:24 »
Jeg synes Marve nesten har gjort seg fortjent til en fast plass på laget i det siste...

Enig. Men for hvem? Han har aldri vært så god for oss på vingen, så han må evt spille i den offensive rollen på midten, der mener jeg Cabaye er par hakk over Marve igjen..

Dessverre tror jeg Colo drar, heldigvis er Taylor tilbake nå. Men vi bør ha inn stopper til nå eller til sommeren..

Jeg tror uansett at:

Deb Mbiwa Taylor Santon

er bedre enn:

Simpson Colo Taylor Santon

som vi startet januar vinduet med.
« Siste redigering: 23. Jan. 2013, 12:25 av Kesse »

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1915 på: 23. Jan. 2013, 12:25 »
Kortere, dessverre...

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1916 på: 23. Jan. 2013, 12:36 »
Det beste nå er at me har dobbel dekning på alle plasser: (om alle overganger går i boks, og ingen ut)

GK: Krul, Elliot
HB: Debuchy, Simpson
MS: Coloccini, Mbiwa, S.Taylor Williamson
VB: Santon, Haidara
HM: Ben Arfa, Obertan
SM: Anita, Tiote, Sissoko, Bigirimana
VM: Gouffran, Jonas
OM: Cabaye, Marveaux
SS: Cissè, Ameobi

Itilegg har me Perch, Ferguson, Sammy, R.Taylor, Gosling, Amalfitano & Tavernier +++

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1917 på: 23. Jan. 2013, 12:42 »
Drømmen min er at Gouffran-dealen går igjennom (veit at den gjør det), og at det fører til at vi ALDRI vil få se Shola Ameobi på kant mer! Ikke såå negativ til han som front-man, men håpløs på vingen!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1918 på: 23. Jan. 2013, 12:50 »
Drømmen min er at Gouffran-dealen går igjennom (veit at den gjør det), og at det fører til at vi ALDRI vil få se Shola Ameobi på kant mer! Ikke såå negativ til han som front-man, men håpløs på vingen!
Enig Anders!! Ameobi må kun brukes på topp, og kun som innbytter 10-15 min i slutten av ein kamp :nikke:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1919 på: 23. Jan. 2013, 12:58 »
Jepp!

Btw Christian; er du sikker på at Sissoko er på Little Benton i dag? Bare lest at det er Haidara og Gouffran.. Vanskelig å se hvem det er ut ifra det siste bildet :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒