20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 413870 ganger)

0 medlemmer og 24 gjester leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1890 på: 23. Jan. 2013, 09:38 »
Fin artikkel som tar for seg 3 av våre overgangsmål:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/newcastle-targets-mapou-yanga-mbiwa-yoan-1549611

Artikkelen oppsummerer som også jeg frykter at Gouffran nok mest sansynligvis ikke er "god" nok for nivået og ikke er den erstatningen vi trenger for Ba.

Greit han er billig, men vi får ikke den spissen vi trenger....

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1891 på: 23. Jan. 2013, 09:39 »
Rapporter frå Portugal(DN Desporto) at Newcastle har lagt inn eit bud på 10mill pund for Ricky Van Wolfswinkel.

Graham Carr er fan av han.

Veit i vertfall kva namn eg skal ha på neste drakt i so fall ;)
Det er du ikkje åleine om. Venter med å kjøpe årets tredjedrakt, nå som eg såg han var linket. Tenkte å gå for #4 Cabaye. Men signerer me Van Wolfswinkel, blir det nok han. (Tros eg liker helst å vente ein eller to sesonger før eg tar nye spelarar på drakta)

Tør ikke å ta navn på draktene lengre etter å ha brent meg med Nolan & Barton. Så ifjor gikk jeg for det sikre og satte på SPEED på ryggen.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1892 på: 23. Jan. 2013, 09:42 »
Fin artikkel som tar for seg 3 av våre overgangsmål:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/newcastle-targets-mapou-yanga-mbiwa-yoan-1549611

Artikkelen oppsummerer som også jeg frykter at Gouffran nok mest sansynligvis ikke er "god" nok for nivået og ikke er den erstatningen vi trenger for Ba.

Greit han er billig, men vi får ikke den spissen vi trenger....
Han er nok hentet for å gi bredde, sidan summen ikkje er så stor.

Er nok derfor Van Wolfswinkel ryktene har startet å gå nå. At han blir Ba sin erstatter.

Simmi

• Gjest
« Svar #1893 på: 23. Jan. 2013, 09:46 »
Konkludere med at spilleren mest sannsynlig ikke vil bli noe suksess før han i det hele tatt har spilt noe for oss eller i PL i det hele tatt, blir for dumt. Det at man tror at det kommer til å skje er noe annet såklart ;)
Slik jeg ser det virker det som om Gouffran er en god spiller, ikke Demba Ba klasse såklart, men han kan gjøre en god jobb i tillegg til at han kommer svært billig.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1894 på: 23. Jan. 2013, 09:51 »
Så må vi ikke glemme at vi har Cisse. Som er en helt annen spiller når han spiller midtspiss og når Cabaye er tilbake. Så jo mot Reading, bare utrolig utur han ikke netter hattrick. Reading keeper hadde sin livs kamp og Cisse hadde ikke helt dagen. Men veldig bra spill mellom cisse og cabaye skapte mer sjanser enn vi har gjort hele ses.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1895 på: 23. Jan. 2013, 09:53 »
Mats ‏@Matserazzi
Yanga-Mbiwa sier i intervju med #nufc at han vil vinne ligaen med Newcastle. Heldigvis for oss har han ikke gjort særlig med research!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1896 på: 23. Jan. 2013, 09:53 »
Så må vi ikke glemme at vi har Cisse. Som er en helt annen spiller når han spiller midtspiss og når Cabaye er tilbake. Så jo mot Reading, bare utrolig utur han ikke netter hattrick. Reading keeper hadde sin livs kamp og Cisse hadde ikke helt dagen. Men veldig bra spill mellom cisse og cabaye skapte mer sjanser enn vi har gjort hele ses.

Utur, ville kalle det torreseffekten jeg.

Rett og slett elendig og ikke nette 2 av Cisse i denne kampen.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1897 på: 23. Jan. 2013, 09:55 »
Tror du folk hadde regnet med hans gamle lag i toppen i frankrike?? Det var som bombe fra klar himmel når de tok gullet der borte. La oss håpe det er noe spesielt med mannen som bringer gullet til st.james park:)
Liker hans positive innstilling. Han har også fått sett inn i mikes fremtidsplaner. Så dette var gull:)

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1898 på: 23. Jan. 2013, 09:55 »
Mats ‏@Matserazzi
Yanga-Mbiwa sier i intervju med #nufc at han vil vinne ligaen med Newcastle. Heldigvis for oss har han ikke gjort særlig med research!
Mats/Simba  :smitten:

Mallabarius

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1899 på: 23. Jan. 2013, 10:16 »
La oss håpe de får kjøpt RVW... Hvor seriøse er de ryktene?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1900 på: 23. Jan. 2013, 10:17 »
Mats ‏@Matserazzi

Han mente nok CCC. :)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1901 på: 23. Jan. 2013, 10:23 »

Om vi hadde fått kjøpt han hadde dette vært tidenes overgangsvindu for newcastle.. Så tror ikke det :)

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1902 på: 23. Jan. 2013, 10:25 »
Kun rapporter frå Portugal om det til nå, pluss han er ein favoritt hjå Graham Carr.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1903 på: 23. Jan. 2013, 10:42 »
Kun rapporter frå Portugal om det til nå, pluss han er ein favoritt hjå Graham Carr.

Han har jo vært i søkelyset før også. Og uten at jeg vet altfor mye om ham, så er han vel den typen spiss vi mangler. Hvis Sporting  har økonomiske problemer som det blir sagt, så virker liksom overgangen veldig mye mer troverdig med en gang. Men får vi inn denne franske armadaen nå i januar, skal vi allikevel være fornøyd.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1904 på: 23. Jan. 2013, 10:46 »
Mange, MANGE år siden jeg har vært så forhåpningsfull før siste uka av overgangsmarkedet!! Det gleder et supporterhjerte at vi for en gangs skyld virker til å være frempå i et vindu :toon:

Mbiwa kommer til å bli en instant hit, Arsenal kommer til å klore ut øya sine i anger for at de ikke var mer aggressive i sine forsøk på å hijacke han fra oss, og Villa skal drepes til uka!