20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412706 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bigirimana

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1785 på: 22. Jan. 2013, 17:54 »
Hva tror dere skjer med Jonas? Han blir jo aldri i verden plassert på benken. Vi alle her vet jo at han kommer til å få spille. Spes. hvis colo drar, så blir han nok kaptein. 
Hadde et håp om at Bigirimana skulle slå til ved valg av forumnavn, det gjorde han aldri.
Men vi gir ikke opp fordi!

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1786 på: 22. Jan. 2013, 17:55 »
Etter litt intens googling har jeg funnet en aktuell erstatter for Coloccini;

http://forum.soccermanager.com/showthread.php?t=52592

Tviler paa at ferdighetene tilsier en plass i 11eren, men utseende vil gjoere savnet av Colo minde
Veni Vidi Vici

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1787 på: 22. Jan. 2013, 17:57 »
Anita har da vært mange hakk vassere enn eksempelvis Tiote. Meget god spiller, men får det vanskelig når han må spille med Ameobi-brødrene, Perch og Jonas uke inn og uke ut.
Jepp heilt enig! Tiote har skuffa stort denne sesongen, og dessuten er han skada eller susp i store deler av sesongen ::p Me treng stabile spillere som sjelden og ikkje er skada :nikke:

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1788 på: 22. Jan. 2013, 17:59 »
Tiote har vært rævva denne sesongen. Han ruser ut, blir lurt og må gi et frispark. Blir mye gule kort og når han alt har gult kort ender han opp med å selge seg og laget vårt kommer i ubalanse. Han burde bare chillet rett forann stopperne, prøvd å vinne ballen for så å gi den fra seg. Enkelt og greit spill slik Bigirimana har gjort til nå denne sesongen. Slik det står nå ville Tiote vært mitt sistevalg på DM plassen, noe som er synd i og med at vi vet hvor god han kan være. Prestasonen hans i 3-0 kampen mot Man U i fjor var så og si perfekt.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1789 på: 22. Jan. 2013, 18:03 »
Med tanke på Jonas så må han ta plass på benken, så får enten Santon eller Haidara flyttes opp på venstre kant! Gjerne Santon på kant  :nikke:
Gremmes av Jonas no for tida,tidligere skaffa han i det minste frispark i vår favør men sjøl det er det slutt på no!!!!!!
« Siste redigering: 22. Jan. 2013, 18:06 av Jonny »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1790 på: 22. Jan. 2013, 18:05 »
Hva tror dere skjer med Jonas? Han blir jo aldri i verden plassert på benken. Vi alle her vet jo at han kommer til å få spille. Spes. hvis colo drar, så blir han nok kaptein.

Skandale om Jonas spiller fast ut sesongen, og blir han kaptein i tillegg - noe som ikke er helt usannsynlig så er det ille. Er det noen som burde vært på rekruttlaget, som Pardew så ofte snakker om så er det Jonas. Om Colo stikker så ville jeg gjort Cabaye til kaptein med Krul som vise. Taylor kunne fått det om det ikke var for skadene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1791 på: 22. Jan. 2013, 18:09 »
Hvis gutierrez får spille når ben arfa er tilbake da skjønner jeg ingenting. Marve og ben arfa bør spille med cabaye
lt;3 Newcastle <3

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1792 på: 22. Jan. 2013, 18:12 »

Skandale om Jonas spiller fast ut sesongen, og blir han kaptein i tillegg - noe som ikke er helt usannsynlig så er det ille. Er det noen som burde vært på rekruttlaget, som Pardew så ofte snakker om så er det Jonas. Om Colo stikker så ville jeg gjort Cabaye til kaptein med Krul som vise. Taylor kunne fått det om det ikke var for skadene.

Captain Cabaye  :nikke: høres bra ut. Tror også det er en bedre fit mtp. språk (Når det nå ligger ann til at over halve startelleveren potensielt kan ha fransk som morsmål).

Espelandos

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1793 på: 22. Jan. 2013, 18:32 »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1794 på: 22. Jan. 2013, 18:34 »

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1795 på: 22. Jan. 2013, 18:37 »
Nei, det er ikkje han. (Var samme debatten om det bilde på N-O i går også)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1796 på: 22. Jan. 2013, 18:42 »
http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch

Her er ihvertfall klippet av Mbiwa på vei til medisinsk i Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1797 på: 22. Jan. 2013, 18:46 »
Har ikkje me vore linka til denne karen tidligere? Muligheten er der enno ! Veit ikkje om han passer inn ?
Kan han fransk mon tro? ;D http://www1.skysports.com/football/news/12691/8421829/Norwich-target-Gary-Hooper-has-turned-down-Celtic-s-latest-contract-offer

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1798 på: 22. Jan. 2013, 18:48 »
Jeg har lyst til å komme med noen tanker, les det om dere vil: Dette gjelder året 2013:

Legge opp:
Steve Harper pga. Ganske høy Lønn, Ingen erstatter

Salg og kjøp + litt fakta sett fra mitt ståsted:

Colo: drar nok uansett nå eller til sommeren, Mbiwa erstatter han
Mike Williamson, burde bli erstattet med et talent
Vi trenger en ny solid midtstopper som kan kjempe med Steven Taylor
R. Taylor - Om han holder nivået så synes jeg han er en grei backup.
James pearch - En god backup som kan spillere flere steder
Anita - Tror han blir bedre og bedre, burde bli satset på.
Cabaye - Nøkkelspiller, vi må bygge laget rundt Cabaye
bigi - Tror han bare blir bedre og bedre, satses på
Tiote - Forventer at han selges til sommeren - Sissoko en god erstatter og for en slik liten sum et kupp.
Gosling - Ingen ting i Newcastle å gjøre
Jonas - Det han har vist i Newcastle denne sesongen er forferdelig, får vi en slump med penger så selg!
Ben Arfa: Som Cabaye, en nøkkelspiller, bygg laget rundt han
Ameobi - kan fungere som backup, men ikke noe mer.
Gouffran - Vet jeg svært lite om, men virker mer spennende enn Ameobi, godt kjøp om han kommer.
( 1 Mill. Pund)
Ranger - Kom deg til helvette ut.

Utgående kontrakt:
Xisco - godt at endelig kontrakten din går ut til sommeren, noe som gir lønn til nye spillere
Simpson Forsvinner - Ingen krise da Debuchy og Haidara erstatter han

Inn:
Mbiwa: 8 Mill. Euro
Gouffran: 1,5 Mill. Euro
Sissoko: Gratis eller maks 2 Mill. Euro
Debuchy - 6 Mill. Euro

Totalt: Maks: 17,5 Mill. Euro

ut:
Ba: 3,5 Mill Euro
Colo: 5 Mill. Euro
Jonas: 4 Mill. Euro
Simpson: Free
Harper: Free
Xisco: Free
Ranger: Free
Gosling: 1 Mill. Pund
Willi: 2 Mill. Pund
Tiote: 10 Mill. Pund.

25,5 Mill.

Det vil si at vi går godt i + netto, samt senker lønnsnivået med å kvitte oss med blandt andre Colo, Jonas, Xisco Tiote, Ba.

Jeg mener vi da trenger et par spillere til sommeren om alle de innkommende spillere ( Vi blir linket med idag) skulle gå i boks som kan gå rett inn på laget og kjempe om plass. Jeg mener i tillegg trenger flere talenter som kan utvikle seg til kvalitet. Da ser alt så mye lysere ut. Alt dette avhenger av at vi holder oss oppe.

Beklager til dere som mener dette ikke har noe å gjøre i dette temaet, men jeg måtte bare få ut det jeg hadde på hjertet. Dere må ikke lese    ::)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1799 på: 22. Jan. 2013, 18:50 »
Lee Ryder ‏@lee_ryder
Told there is nothing in the Ricky van Wolfswinkel line doing the rounds, great name though #nufc