20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 413076 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1740 på: 22. Jan. 2013, 16:20 »
Jeg haaper ogsaa paa 4-2-3-1, er derfor jeg lurer litt paa hvorfor vi er paa jakt etter 2(?) spisser. For jeg vil gjerne ha Marve-Cabaye-Benny med en paa topp Cisse/Gouffran.. Sier ikke at jeg hadde sagt nei til Wolfswinkel/Bony men mer realistisk sett boer vi kanskje hente en som kan vaere mer en Henry type (spiss som trekkes ut til venstre). Men sier aldri nei til kvalitet inn i stallen
Veni Vidi Vici

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1741 på: 22. Jan. 2013, 16:21 »
Trodde kanskje Gouffran var en type spiss som kunne spille trukket ut mot siden - men tar kanskje feil der?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1742 på: 22. Jan. 2013, 16:25 »
Mener Gouffran kan spille kant også

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1743 på: 22. Jan. 2013, 16:28 »
whatculture melder newcastle missa med på mbiwa!!!! Ikke beste kilder Christian:) men er fortsatt redd!

Daggi--

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1744 på: 22. Jan. 2013, 16:28 »
Striker/winger

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1745 på: 22. Jan. 2013, 16:28 »
RMC SPORT has just broke with the news that we have had a ?1.5M bid accepted for Yoan Gouffran.

Lee Ryder ‏@lee_ryder

Understand that Yoan Gouffran is on his way to Tyneside. #nufc

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1746 på: 22. Jan. 2013, 16:29 »
Satser paa det, jeg vet faktisk ikke nok om Gouffran for aa vaere aerlig.

Men tror dere Pardew ser etter spillere som kan passe inn i formasjonen som han oensker aa bruke videre eller tror dere han bare er ute etter best mulig spillere han kan faa (Ashley lar han faa)?
Veni Vidi Vici

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1747 på: 22. Jan. 2013, 16:30 »
Fått det inntrykket jeg også...

Står som secondary positions her: http://www.transfermarkt.com/en/yoan-gouffran/profil/spieler_23825.html
Markedsverdi på ?7.500.000 også....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1748 på: 22. Jan. 2013, 16:34 »

Men tror dere Pardew ser etter spillere som kan passe inn i formasjonen som han oensker aa bruke videre eller tror dere han bare er ute etter best mulig spillere han kan faa (Ashley lar han faa)?

Tror der er en plan bak det hele - vi kjører ikke QPR-løp, vi. Lurer på hvorvidt Tiote kan være et salgsobjekt, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1749 på: 22. Jan. 2013, 16:41 »

Han etterlyste iallefall fart på spissplass tidlig i vinduet, og vi har vel nesten bare gått etter spillere med fart dette vinduet.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1750 på: 22. Jan. 2013, 16:46 »
whatculture melder newcastle missa med på mbiwa!!!! Ikke beste kilder Christian:) men er fortsatt redd!

er en del saker om at han ikke møtte opp på medical igår som dukker opp nå.altså gamle saker.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #1753 på: 22. Jan. 2013, 16:51 »
Det ruller på her  :drool:

EXCLUSIVE: Moussa Sissoko 5 years in Newcastle?

According to our information, Moussa Sissoko has reached an agreement with the club Newcastle on the basis of a contract of 5 years. The player will then join the club of Northern England but still know when. Initially, Sissoko should join Newcastle in June at the end of his contract with TFC.

Finally completed in January?

But sources close to the club Toulouse, everything could finally be completed during the winter transfer window. Leaders must go to Newcastle Toulouse Wednesday to negotiate the transfer of the player in January through a transfer fee relatively low (2 million euros) for the last six months of the player's contract. Financial effort from Newcastle that could help resolve the situation.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1754 på: 22. Jan. 2013, 16:51 »
http://whatculture.com/sport/newcastle-transfer-news-mapou-yanga-mbiwa-misses-medical-coloccini-talks-resolve-nothing.php

Hvis du i det hele tatt gidder å lese artikkelen og ikke bare overskriften, så ser du at de linker til en artikkel fra igår.