20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412616 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daggi--

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1726 på: 22. Jan. 2013, 15:53 »
 :phui: :toon: :toon:
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Daggi--

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1727 på: 22. Jan. 2013, 15:54 »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1728 på: 22. Jan. 2013, 15:55 »
Vi må ikke glemme at vi har Cisse. Om vi ikke henter en direkte erstatter for BA i januar så har vi Cisse som i bunn og grunn skal være en som scorer målene for oss.

Vi trenger mer enn en potensiell målscorer i laget. Ameobi er håpløs. Vi burde hatt inn en spiss for Best allerede i sommer - så sånn sett trenger vi i mine øyne to spisser. En kjapp, teknisk en - og en litt mer robust type. Mener jeg.

Da tør eg å påstå av Gouffran er et bra alternativ.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1729 på: 22. Jan. 2013, 15:56 »
Jada, det håper jeg da. Men har ikke noe grunnlag for å uttale meg verken fra eller til.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1730 på: 22. Jan. 2013, 15:58 »
Vil ha Bent! Ellers fornøyd dersom vi får inn de det ser ut som. Gouffran vet jeg nada om

Bent? nei han er ikke noe sikle etter lengre. Håper vi går for en yngre,super rask spiss. Alla Walcott type.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1731 på: 22. Jan. 2013, 16:00 »
Om halve stallen dør i flystyrt 30. januar så er det likevel bedre enn den kalendermåneden då Kuqi erstatta Carroll. Dette er jo over all forventning.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1732 på: 22. Jan. 2013, 16:03 »
Har heller ikke noe grunnlag for å bedømme Gouffran, bortsett fra at jeg har lest at han er rask..

Ellers enig med deg Kristoffer, føler vi trenger to spisser.. Får vi inn Sissoko, føler jeg vi har oppgradert kvalitetsmessig ganske bra fra de som forlot oss i sommer.. Guthrie -> Sissoko, Smith -> Bigirimana..
Da ser midtbanen særdeles bra ut, spesielt hvis Gouffran kommer (og tilfører oss noe bra).
Synes noen også nevnte at Wolfswinkel ble linket.. Det hadde vært kremen på kremen!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
Veni Vidi Vici

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1734 på: 22. Jan. 2013, 16:06 »
Midtbanen ser da helt fantastisk ut vil jeg påstå. Det gir Cabaye license to thrill - og Marve og Benny på hver sin kant høres ikke grusomt ut heller akkurat - eventuelt Gouffran i en vingrolle (?).
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1735 på: 22. Jan. 2013, 16:08 »
Midtbanen ser da helt fantastisk ut vil jeg påstå. Det gir Cabaye license to thrill - og Marve og Benny på hver sin kant høres ikke grusomt ut heller akkurat - eventuelt Gouffran i en vingrolle (?).

Men blir det en 4-4-2, 4-2-3-1 eller 4-3-3 formasjon?
Veni Vidi Vici

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1736 på: 22. Jan. 2013, 16:11 »
Har heller ikke noe grunnlag for å bedømme Gouffran, bortsett fra at jeg har lest at han er rask..

Ellers enig med deg Kristoffer, føler vi trenger to spisser.. Får vi inn Sissoko, føler jeg vi har oppgradert kvalitetsmessig ganske bra fra de som forlot oss i sommer.. Guthrie -> Sissoko, Smith -> Bigirimana..
Da ser midtbanen særdeles bra ut, spesielt hvis Gouffran kommer (og tilfører oss noe bra).
Synes noen også nevnte at Wolfswinkel ble linket.. Det hadde vært kremen på kremen!
Enig her. Gouffran har utvilsomt kvaliteter vi trenger på topp, og til den billige pengen er det bare å hente han. Likevel føler jeg at han ikke er en verdig Ba erstatter vist dere forstår hva jeg mener. Kanskje jeg har blitt kravstor etter den voldsomme aktiviteten på transfermarkedet. Men en Cisse, Gouffran pluss en litt sterk spiss, så hadde det vert dekning langs hele fjøla med forskjellige kvaliteter. Forsvaret og midtbanen begynner jo å se meget solid ut, men som sagt litt bekymra for spissplassen selv om Gouffran kommer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1737 på: 22. Jan. 2013, 16:13 »
Tipper dette betyr en 4-2-3-1-formasjon. Pardew har signalisert at han ønsker bruke Cabaye i samme posisjon som han var så jækla god i sist vår. Med en potensiell sentral midtbanepool bestående av Cabaye, Siss, Tiote, Anita og Bigi har jeg vansker med å se at vil skal kun bruke to sentralt.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #1738 på: 22. Jan. 2013, 16:14 »
http://www.rmcsport.fr/editorial/341268/bordeaux-gouffran-tout-proche-de-newcastle/

Newcastle has found common ground with Yoan Gouffran , striker Bordeaux , on the basis of a contract of 5 years. According to a source close to the English training, an agreement was also found between the Girondins and the Magpies for a transfer of 1, 5 million. The 26-year-old is expected in the next few hours across the Channel. Except ultimate rebound, Gouffran sign his contract in stride.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1739 på: 22. Jan. 2013, 16:14 »
Jeg håper på 4-2-3-1, eller til nød 4-3-3. Vil veldig gjerne ha Cabaye lengre frem slik jeg antar Kristoffer er inne på også..
Gouffran virker også meget stødig på hodet av de få YouTube-videoene jeg nettopp så..
Nesten så jeg gruer meg til 1.feb nå, slik som de siste dagene har vært! Håper vi får spillerne vi ønsker på plass tidlig, slik at de kan være med i den überviktige kampen mot Villa neste helg...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒