20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412687 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1710 på: 22. Jan. 2013, 15:24 »
Lurer på om alle disse hadde kommet selv om Remy kom.

Hva tror dere?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1711 på: 22. Jan. 2013, 15:25 »
Sissoko på pre-contract, kommer til sommeren. Mbwia og Haidara i Newcastle for medical. Gouffran nærmer seg, og skal visst være nær enighet der også. Holly shit! Snakk om kjøpe orgie idag!

nesten for godt til å være sant.
Kjenner jeg er litt redd faktisk:) Bare ikke dette er på bekostning av Santon,Colo,Ben arfa.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1712 på: 22. Jan. 2013, 15:27 »
Er muligens ikke helt riktige siden aa legge dette til paa, men viser bare at Cabaye virkelig stoetter opp om Pardew;

http://www.espn.co.uk/football/sport/story/189459.html?CMP=OTC-RSS

Viser at vaar kjekkeste spiller ikke bare er ute aa hjelper i rekrutteringen av franskmenn men ogsaa gaar offentlig ut aa stoetter opp om manager. Viser at selv om vi sportslig sett ikke har gjort det bra, at det er ingen indre uro.

Tror dette kan vaere med paa aa skaffe disse spillerne selv om vi ikke gjoer det bra i serien. Trodde nesten ikke det gikk ann aa like Cabaye bedre enn jeg allerede gjorde men han motbeviser det igjen.

Haaper vi faar in Sissoko, for er en liten oppgradering i forhold til Perch vil jeg si:)
Veni Vidi Vici

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #1713 på: 22. Jan. 2013, 15:28 »
Yesssir nå ruller det på enderlig !

Robin Bairner ‏@RBairner
beIN Sport now suggesting that #Newcastle will also sign #Gouffran from #Bordeaux by the weekend. #nufc

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1714 på: 22. Jan. 2013, 15:30 »
Jeg sitter med følelsen av at dette er en veloverveid gambling fra styret. En dårlig sådan...
Mange gode spillere i ligaer vi har god oversikt over, hvis kontrakter er i ferd med å gå ut. Samtidig tviler jeg sterkt på at Mbiwa ville blitt solgt for drøye £6mill i sommer.. Forsvarer ikke mangelen på kjøp i sommer, men tror det var en bevisst gambling... Er jeg den eneste som har tenkt tanken de siste dagene? :P

Får vi inn de som ser sannsynlig ut nå, er styret til en viss grad tilgitt. Langt fra helt tilgitt, men bitterheten min avtar litt...
Men samtidig skal vi da ha inn 4 stk til for at vinduet er bra. Tapet av Ba er såpass kjipt, at bare Mbiwa, Sissoko, Haidara og Gouffran (?) er bra nok for min del!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1715 på: 22. Jan. 2013, 15:34 »
Jeg sitter med følelsen av at dette er en veloverveid gambling fra styret. En dårlig sådan...
Mange gode spillere i ligaer vi har god oversikt over, hvis kontrakter er i ferd med å gå ut. Samtidig tviler jeg sterkt på at Mbiwa ville blitt solgt for drøye £6mill i sommer.. Forsvarer ikke mangelen på kjøp i sommer, men tror det var en bevisst gambling... Er jeg den eneste som har tenkt tanken de siste dagene? :P

Får vi inn de som ser sannsynlig ut nå, er styret til en viss grad tilgitt. Langt fra helt tilgitt, men bitterheten min avtar litt...
Men samtidig skal vi da ha inn 4 stk til for at vinduet er bra. Tapet av Ba er såpass kjipt, at bare Mbiwa, Sissoko, Haidara og Gouffran (?) er bra nok for min del!

hvordan kommer du deg gjennom hverdagen som nufc supporter når du er så storforlangende? vi har vel ikke gjort det bra sportslig i et vindu siden keegan sine dager? greit at noen vindu har visst seg i ettertid å bli bra. men jeg kan ikke huska at jeg har vert fornøyd på en deadline day de siste 10årene

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #1716 på: 22. Jan. 2013, 15:38 »
Seriøst er det noen som husker noe fra Bordeaux  kampene og Yoan Gouffran ? Veldig usikker på hvordan han blir i laget.  Men vi har jo nesten ikke noe annet alternativ..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1717 på: 22. Jan. 2013, 15:40 »
Storforlangende? :P
Det med fire inn for Ba er satt litt på spissen da..
Men jeg tror helt ærlig at vi gambler på det vi hadde i sommer, for å satse på på røverkjøp i januar. Ingen annen begrunnelse enn at det er Mike Ashley som styrer butikken ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1718 på: 22. Jan. 2013, 15:40 »
Tenkte ikke noe veeeldig nevneverdig over det da vi spilte mot dem. Men helt enig at det er bedre å signere han enn ikke å gjøre det!!
Toon till I die.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1719 på: 22. Jan. 2013, 15:43 »
Hva med Bony? Har ikke lest noe om han paa en stund, har han avkreftet oss?
Veni Vidi Vici

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1720 på: 22. Jan. 2013, 15:43 »
Jeg var sinnsykt fornøyd da Woodgate signerte.

Men dette virker helt sjukt. Jeg forventa toppen 2 inn gitt at ingen skulle fordufte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1721 på: 22. Jan. 2013, 15:49 »
Vi må ikke glemme at vi har Cisse. Om vi ikke henter en direkte erstatter for BA i januar så har vi Cisse som i bunn og grunn skal være en som scorer målene for oss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1722 på: 22. Jan. 2013, 15:51 »
Vi må ikke glemme at vi har Cisse. Om vi ikke henter en direkte erstatter for BA i januar så har vi Cisse som i bunn og grunn skal være en som scorer målene for oss.

Vi trenger mer enn en potensiell målscorer i laget. Ameobi er håpløs. Vi burde hatt inn en spiss for Best allerede i sommer - så sånn sett trenger vi i mine øyne to spisser. En kjapp, teknisk en - og en litt mer robust type. Mener jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1723 på: 22. Jan. 2013, 15:51 »
Vil ha Bent! Ellers fornøyd dersom vi får inn de det ser ut som. Gouffran vet jeg nada om
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1724 på: 22. Jan. 2013, 15:52 »
Kan bli et fantastisk vindu, bare synd vi gikk glipp av Remy :(