20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412613 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1590 på: 21. Jan. 2013, 18:50 »
Nå må folk slutte å rakke ned på Graham fordi han "bare" er andrevalget til Swansea. Dere vet vel hvem som er førstevalget?
Same old Shearer, always scoring!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1591 på: 21. Jan. 2013, 18:53 »
@MapouYangaMbiwa: Je n'oublierais jamais Montpellier et la Paillade! Merci au MHSC, à jamais dans mon c?ur! Une nouvelle aventure commence avec les Magpies!

Aner ikke om Twitterkontoen er ekte, men noen påstår ihvertfall så...
Jeg har mine tvil om at han ville tvitret dette før han Evt signerer...
sunt pueri pueri puerilia tractant

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1592 på: 21. Jan. 2013, 18:55 »
Nå må folk slutte å rakke ned på Graham fordi han "bare" er andrevalget til Swansea. Dere vet vel hvem som er førstevalget?
Så bedre hente michu da. Vi må da være mer attraktive enn swansea.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1593 på: 21. Jan. 2013, 18:56 »
Alt dette pisset med britiske spillere er akkurat det, piss. Det å være britisk er ikke det samme som å være en ledertype.

Skal vi snakke om pissing, så kan du jo begynne med deg sjølv når du bruker to setninger på å pisse i motvind.
For det første nevnte jeg ingenting om ledertype eller ikke.

Det som er poenget mitt er at Leon Best og Danny Guthrie tilsammen innehar 10 års erfaring fra engelsk fotball i de to øverste divisjonene. De vet hva denne ligaen handler om, og derfor la jeg til så sant som det er - at det ikke er noen ulempe å ha spillere med erfaing fra britisk fotball.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1594 på: 21. Jan. 2013, 18:59 »

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1595 på: 21. Jan. 2013, 18:59 »

Når griser flyr, istid i helvete, osv osv osv osv osv osv osv:)
Same old Shearer, always scoring!

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #1596 på: 21. Jan. 2013, 19:04 »
Da ser det ut som vi går for å heve budet på Gouffran. Jaja billig og ganske rask. Kan spille kant, men det er vel en sub løsning til vi går for Siem De Jong, Aubameyang til sommern ?

Problemet er at vi er der vi er på tabellen og vi trenger kvalitet asap. Halvveis til sommeren. Tviler på at det blir noe lån av noen spiss ihvertfall.

bborre

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1597 på: 21. Jan. 2013, 19:07 »

Laudrup har et temmelig stort navn i spania så for de spanske spillerne er det nok mer treneren enn klubben..

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1598 på: 21. Jan. 2013, 19:08 »
Michu kan du glemme, for dyr. Han kunne vi hentet når jeg tipsa om han forrige sommer  :phui:

Kanskje vi kunne snusa litt på Marko Marin som tydeligvis har gått seg vill i Chelsea? Wilfred Bony er tidligere nevnt, Doumbia skal visstnok være ute i kulden i CSKA Moskva, men han blir nok dyr allikevel. Tror faktisk han kan være på blokka vår. Vi trenger signeringer nå og alt ser i øyeblikket veldig mørkt ut. Men husk hvilken klubb vi holder med. Det er en evig berg og dalbane-klubb og snart må det jo snu!!!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1599 på: 21. Jan. 2013, 19:18 »
Jeg kunne tenkt meg John Guidetti lenge foran Graham.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1600 på: 21. Jan. 2013, 19:27 »
@MapouYangaMbiwa: Je n'oublierais jamais Montpellier et la Paillade! Merci au MHSC, à jamais dans mon c?ur! Une nouvelle aventure commence avec les Magpies!

Aner ikke om Twitterkontoen er ekte, men noen påstår ihvertfall så...
Jeg har mine tvil om at han ville tvitret dette før han Evt signerer...
Den er fake.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1601 på: 21. Jan. 2013, 19:31 »
Tar Graham any day. Er som kø1 nevner, ein type à Leon Best. Som er meget grei å ha i stallen. Graham vil ikkje klage over å sitte på benken, og være meget fornøgd med å være Newcastle spelarar.

Jeg kunne tenkt meg John Guidetti lenge foran Graham.
Du vil ikkje signere Graham pga han er nr 2 i Swansea, mens å signere ein som ikkje er i nærheten av City sin benk er ok? Anngåande Michu, så er Swansea er meir attraktiv for oss, og itilegg er det større klubber enn oss som er interessert om han blir solgt.

Alt dette pisset med britiske spillere er akkurat det, piss. Det å være britisk er ikke det samme som å være en ledertype.

Skal vi snakke om pissing, så kan du jo begynne med deg sjølv når du bruker to setninger på å pisse i motvind.
For det første nevnte jeg ingenting om ledertype eller ikke.

Det som er poenget mitt er at Leon Best og Danny Guthrie tilsammen innehar 10 års erfaring fra engelsk fotball i de to øverste divisjonene. De vet hva denne ligaen handler om, og derfor la jeg til så sant som det er - at det ikke er noen ulempe å ha spillere med erfaing fra britisk fotball.
Folk undervurder det å ha PL erfaring. Sjå berre Man.Utd, dei kjøper som oftest spelarar med PL erfaring og sublimerer med spelarar utenfrå.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1602 på: 21. Jan. 2013, 19:34 »
Vesentlig forskjell på alder skjønner du Christian.
jA Graham hadde vært helt ok erstatter for best. Men håper dere skjønner vi ikke får inn 2-3 spisser i dette vinduet. Vi trenger erstatning for Ba nå! Ikke kjøpe back up spillere nå. Og personlig syns jeg backups skal være unggutter.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1603 på: 21. Jan. 2013, 19:45 »
Er klar over alderforskjellen.

Er ikkje mot John Guidetti altså, men usikker kor realistisk det er å kjøpe han.

Kroken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1604 på: 21. Jan. 2013, 19:48 »
Colin ‏@cwarr07
Quotes from Yanga-Mbiwa that in tomorrows French press that he's joining Arsenal #NUFC #afc

På'n igjen...