20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412738 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1440 på: 18. Jan. 2013, 21:16 »
Arsenal byr 16 mill pund for ben arfa???

Link?
TooN liker å poste tull.
Hva faen christian?? hakker på alle mine innlegg. :)
Jeg postet det fra tlf så derfor ingen link. caughtoffside var siden som meldte dette tidlig i dag.
http://www.caughtoffside.com/2013/01/18/arsenal-to-launch-16m-bid-for-newcastle-united-winger-hatem-ben-arfa/

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1441 på: 18. Jan. 2013, 23:06 »
Caughtoffside :yao:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1442 på: 19. Jan. 2013, 00:02 »
Yanga-Mbiwa på vei?   

FRANCE | FOOTBALL | MERCATO
EXCLUSIVE - Mercato: Agreement with Newcastle Mbiwa Yanga!
10 THE SPORT | 18/01/13 | 11:30 p.m.

According to our information, Mapou Yanga-Mbiwa will soon engage with the English club Newcastle.

According to our information, the final details of the transfer were resolved Friday between the different parties.

The transfer fee should be around 8 million euros. The French international will receive a contract on his side 3.8 million euros per year.

http://www.le10sport.com/football/france/mercato/exclu-mercato-accord-avec-newcastle-pour-yanga-mbiwa-89141

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1443 på: 19. Jan. 2013, 00:13 »
Yanga-Mbiwa på vei?   

FRANCE | FOOTBALL | MERCATO
EXCLUSIVE - Mercato: Agreement with Newcastle Mbiwa Yanga!
10 THE SPORT | 18/01/13 | 11:30 p.m.

According to our information, Mapou Yanga-Mbiwa will soon engage with the English club Newcastle.

According to our information, the final details of the transfer were resolved Friday between the different parties.

The transfer fee should be around 8 million euros. The French international will receive a contract on his side 3.8 million euros per year.

http://www.le10sport.com/football/france/mercato/exclu-mercato-accord-avec-newcastle-pour-yanga-mbiwa-89141

VÆR Å SNILL alle forskjellige guder og andre overnaturlige skapninger der ute, la alle som prøver å ta denne i fra oss bli sengeliggende med svineinfluensa så de ikke kan nappe han i siste liten!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1444 på: 19. Jan. 2013, 00:18 »
TooN: Sorry medsupporter, men du legger ut mykje rart på forumet. Både av kilder og meninger. Det er eit fritt land, så du får meine kva du vil. Som eg har lov til å meine kva eg vil om det du legger ut.

Caughtoffside er som Daniel seier  :yao:

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1445 på: 19. Jan. 2013, 00:21 »
Anngåande Mbwia rykte:

Report: Newcastle have beaten Arsenal and Man Utd to no.1 defensive target -
According to reports in France this morning, Newcastle have agreed to sign Mapou Yanga-MBiwa from Montpellier for just £6million. The defensive player could repalce Coloccini, reads a report in French media outlet, Le10Sport.

However we do not believe this to be 100% accurate, whilst Newcastles interest is real, Le10Sport have a bad reputation for accuracy with their transfer stories, so Newcastle fans, don't get too excited, yet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1446 på: 19. Jan. 2013, 00:50 »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1447 på: 19. Jan. 2013, 01:57 »
Håper bare ikke Colo stikker. Om vi faktisk skulle signere dette vidunderet, ville vi vært like langt dersom Colo dro.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1448 på: 19. Jan. 2013, 02:28 »
I følge GFN france har vi lagt inn bud på Mbiwa, men ikke fått noe svar enda..
Hvem som sitter på mest inside-information her aner ikke jeg, men budet virker det ihvertfall som er sendt!

Ang Colo, så synes jeg han bør være hos oss frem til sommeren i det minste.. Så får Pardew, Ashley og Llambias ta seg en lang og forhåpentligvis god prat med vår kaptein etter sesongen. Familie er en ting, og fotball er en annen. Men jeg synes ikke vi bør slippe Colo gratis til San Lorenzo! Skal Colo gå forlate oss før kontrakten går ut, får han enten kjøpe seg ut, eller så må en klubb gjøre det!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1449 på: 19. Jan. 2013, 08:29 »
Nesten 3 nye sider siden sist jeg sjekket ga håp om at ny(e) spiller(e) nærmet seg NUFC, men fremgangen på overgangsmarkedet går tydeligvis tregt.
Hadde håpet på 1 eller 2 nye spillere til kampen mor Reading. Den er jo svært så viktig.

Bjerkis

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1450 på: 19. Jan. 2013, 09:55 »
Hva tror dere om Florent Malouda? Er jo ute i kulda i Chelski og en spiller med masse PL erfaring. Blir sikkert dyr, men kunne kanskje vært verdt verdien og akkurat det vi trenger for øyeblikket. Vil kanskje også gå med på å gå ned i lønn for å spille førstelagsfotball?

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1451 på: 19. Jan. 2013, 10:26 »
Blir ikke dyr, bare i lønn...

Kan sikkert bekle en kantrolle der fremme ja - ut sesongen om ikke annet, men håper på en permanent løsning - Malouda er nødløsning om vi ikke får inn noen, og da bare ut sesongen og evt mulighet for forlengelse om han presterer! Nødløsning bare, men en OK en...
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1452 på: 19. Jan. 2013, 10:46 »
TooN: Sorry medsupporter, men du legger ut mykje rart på forumet. Både av kilder og meninger. Det er eit fritt land, så du får meine kva du vil. Som eg har lov til å meine kva eg vil om det du legger ut.

Caughtoffside er som Daniel seier  :yao:

Om kilden er god eller ikke så la jeg det ut. og sånn er det på dette forum. Man legger rykter med kilder uansett om de er gode eller ikke. Folk legger jo til og med twitterrykter:)
men siden både du og daniel er veldig troverdige gleder jeg meg over mbwia. For han signerer vel sikkert nå siden dere begge melder dette.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1453 på: 19. Jan. 2013, 10:50 »
Er det ikke bare å legge ut link evt skrive hvem som er kilden? Du vet vel selv at det er en møkkakilde som bare skriver piss, men dette velger du å ikke skrive noenting om i innlegget.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1454 på: 19. Jan. 2013, 10:58 »
Er det ikke bare å legge ut link evt skrive hvem som er kilden? Du vet vel selv at det er en møkkakilde som bare skriver piss, men dette velger du å ikke skrive noenting om i innlegget.

fordi jeg var på tlf da jeg postet det. se over er mbwia linkene bedre enn caughtoffside?