20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412695 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1395 på: 17. Jan. 2013, 22:26 »
Til Frodes forsvar var det tre år mellom de to spillerne i favør Suarez, og to ulike spillertyper med ulike meritter i Belgia.
At det dessuten var litt hardt å si at belgisk serie er like svak som den norske vil jeg tror Frode kan gå med på. Det har jo kommet endel grei kvalitet derifra til PL de siste åra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1396 på: 17. Jan. 2013, 22:28 »
Neida, men er vel tvilsomt om en spiller fra en liga som er på nivå med Norge skal redde oss ut av denna krisa vel :)

For all del. Men så er jeg en av dem som mener at både 1 og 2 signeringer er altfor lite. Jeg mener også at Vegard Forren bør være meget aktuell for Pardew og co, men ikke som erstatter for Coloccini. Forsvinner han må vi ha inn en skikkelig sjef.

Men jeg gidder heller ikke å svartmale situasjonen før ihvertfall etter transferdeadline. Kan fremdeles komme noen fler enn Debuchy inn portene.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1397 på: 17. Jan. 2013, 22:55 »
Neida, men er vel tvilsomt om en spiller fra en liga som er på nivå med Norge skal redde oss ut av denna krisa vel :)

Allikevel aldri feil å holde øye med nasjonen som vel har et av verdens mest lovende talentutvikling og landslag for tiden.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1398 på: 18. Jan. 2013, 07:56 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2264189/David-Ngog-transfer-news-Newcastle-interested.html  :nervøs:

Ngog  ??? Jaja, ikkje akkurat den spissen eg hadde ønska meg.  :nei:

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1399 på: 18. Jan. 2013, 07:59 »
 :sint: :koko:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1400 på: 18. Jan. 2013, 08:31 »
Nå begynner det å bli helt idiotisk og galskap her...

:koko:

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1401 på: 18. Jan. 2013, 08:45 »
Skal vi gå for Aliadiere og Ngog, da kan vi like godt satse på Xisco, Ranger og Shola.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1402 på: 18. Jan. 2013, 08:46 »
Det virka på meg som om all fokus er på å få inn ein erstatning for Ba :sint: No har me spela med Ba i 1,5 år og han har gjort jobben sin han! Ein av dei mestscorende og dét på et lag som ikkje har tatt for mange poeng i høst.
Men har det hjelpt oss defensivt ? Så lenge det lekker som sil i Forsvaret vårt kunne me fått inn Falcao eller Messi uten at det hadde vært nok  :koko: Me må for H....... styrke oss på stopperplass  :-\
Viss ikkje Pardew og hans stab ser dette og setter inn presset mot Ashley på dette punktet, så stiller eg meg bak dei som vil ha Pardew fjerna.
Eg HÅPER og trur at det jobbes bak kulissene med nettopp dette,men utad ser det ut som det er spiss fokuset er konsentrert om.

DU HAR 13 DAGER PÅ DEG PARDEW!!!!!!!!!!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1403 på: 18. Jan. 2013, 09:33 »

Allikevel aldri feil å holde øye med nasjonen som vel har et av verdens mest lovende talentutvikling og landslag for tiden.
Selvfølgelig ikke.

oyosla

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1404 på: 18. Jan. 2013, 09:56 »
Som eg skulle sagt det sjølv Jonny. Vi treng desperat forsterkningar bakover på bana, men seier ja takk til ein ny spiss og. Las eit rykte om Bas Dost, men hugser ikkje kor eg fann det. Sterk spiss det.
-Sterkt øl gir store ord-

I gamle stammesamfunn skulle menn slåss. Mannsoverskuddet forsvant på den måten. Det er begrenset hvor mange som kan brukes til jordbruk, jakt og avl.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1405 på: 18. Jan. 2013, 10:04 »
På generelt grunnlag, ting snur fort på dette forumet.

Tenkte eg skulle bla meg kjapt gjennom dine innlegg på forumet for å sjekke 'consistency', og fann faktisk ingenting å sette fingeren på. Imponerande! Du skal spesielt ha kred for å klare å sjå bak resultata i fjorårssesongen på ein sakleg måte, framfor å ty til denne patetisk-depressive melodien som kjenneteiknar ein del av dei andre mest prominente skeptikarane.

Det er ein korrekt observasjon at mange her inne (inkl. meg sjølv) kan la seg rive med og komme med bastante observasjonar og konklusjonar. Men vi må leve med det. Newcastle er jo ein lidenskap for oss, så det må aksepterast at det av og til sklir ut. Når det gjeld Frode og belgisk fotball, så synest eg han forklarte sitt standpunkt veldig bra.

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1406 på: 18. Jan. 2013, 10:10 »

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1407 på: 18. Jan. 2013, 10:11 »
Budet vårt på Massadio Haïdara på £2.5 mill skal være godtatt.  :toon:

edit: Bladerunner raskere enn meg

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1408 på: 18. Jan. 2013, 10:20 »
Arsenal byr 16 mill pund for ben arfa???

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1409 på: 18. Jan. 2013, 10:36 »
Hans J:  :gp: :gp: :gp:   Bud på ben arfa? Jaja, bare selge alle som kan noe fotball i denne klubben, selg Cabaye !
Joey Barton 7